ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אתנחתא

"אין לך פריצות גרועה מן החשיבה"
לפני 17 שנים. 12 באוקטובר 2006 בשעה 22:45

היום מצאתי את הבלוג הזה
http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=238310&blogcode=3792886
שמביא סיפורי הטרדות מיניות שעברו נשים וגברים (ומטבע הדברים, בעיקר נשים). ושלחתי לשם את הסיפור שלי.


והנה הסיפור שלי:

לפני עשר שני בערך, אני בחופשה מהצבא. יוצאת מהבית באוטובוס לים, לובשת בגד ים ומעליו שמלת-כתפיות שמגיעה עד לברכיים. נהנית בים לבדי, וכשאני חוזרת באוטובוס הביתה מתיישב לידי איש מבוגר, ממש זקן, ממש צמוד, ממש קרוב אלי, ואני נעה באי-נוחות ונדחקת עוד ועוד אל קיר האוטובוס והחלון. הוא משלב ידיים והמרפק שלו מונח פתאום על השדיים שלי. אני עושה ,תנועה גדולה", כזו שתאלץ אותו להוריד את היד, וכל הזמן אני חושבת, טוב , הוא זקן, צפוף פה, זה בטח במקרה.

אבל שניה אחרי זה המרפק שלו שוב על השדיים שלי, והוא נצמד אלי עוד, ואני פונה אליו בנימוס ואומרת לו "אדוני זה מפריע לי." והוא מסתכל אלי, ומחייך, מוריד את היד מהשדיים שלי ודוחף את כף ידו בין הרגליים שלי!

קפצתי ממקומי וצעקתי - אני לא זוכרת מה. אנשים הסתכלו, האוטובוס בדיוק עצר בתחנה. שוטר שהיה על האוטובוס התקרב אלינו והזקן - במהירות מפתיעה - ירד מהדלת האחורית ונעלם.

אני חוזרת הביתה נסערת - ואיכזהו גאה בעצמי על כך שהגבתי ולא רק שתקתי והצטנפתי - ומספרת לאמא שלי את מה שקרה. והיא אומרת: "טוב, את לא צריכה לסוע לים לבד, ולא כדאי לך לעלות לאוטובוס עם שמלה." אני, מזועזעת, מתחילה בהרצאה, אבל היא מתחפרת בכך שאני מפתה גברים לגעת בי כשאני מסתובבת ברחובות בשמלות.

***

כמה חודשים אחר כך, חורף. אותו קו אוטובוס. אני, עדיין חיילת, במדים ודובון, מכורבלת בצעיף וכפפות. יושבת, עולה איש זקן, מתיישב לידי, נדחק אלי, אני מצטמצמת לחלון, אני עושה "תנועה גדולה" כדי שהוא יזוז ממני, והוא מניח מרפק על השדיים שלי - ואז מנסה לדחוף לי יד בין הרגליים - מוכר?! מוכר עד זוועה פתאום. אין לי כוח לצעוק, אני קמה בפתאומיות, אני בורחת לעמוד ליד הנהג, ויורדת בתחנה הבאה, מחכה לאוטובוס הבא.

אני לא מספרת לאמא שלי, למרות שהנה, עכשיו יש לי הוכחות שזו לא אשמתי.

אני מספרת לחברה שלי שאומרת - "מה?! בקו 48?! את יודעת שגם לי זה קרה?" ואנחנו מספרות לעוד חברה, וגם לה זה קרה, וכועסות על עצמינו על הבושה והשתיקה המטומטמת, ומחליטות לכתוב לחברת "דן", לא שזה יעזור, והרי בסף גם לא עשינו את זה, אבל אני יודעת יודעת יודעת שזו לא אשמתי.


being​(מתחלף){Queeny} - קשה
{{{ }}}
לפני 17 שנים
Queeny​(מתחלפת){being} - נכון
אהובי
{{{ }}}
לפני 17 שנים
קייסי - ברור שזה לא אשמתך, כפרה. היית שואלת אותי, לא את אמא.
לפני 17 שנים
Queeny​(מתחלפת){being} - גדלתי למצוא לי אמהות נוספות בנשים חכמות, יפות ומכשרות כמוך.
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י