צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

MY Passenger

לפני 8 שנים. 19 במרץ 2016 בשעה 17:55

דבר ראשון לקחת את כל הדברים שאני יודע עליך ולהכין אותם בצד כדי לשבור אותך נפשית , אבל כרגע בואי נתמקד בפיזי :]

דבר ראשון  הסשן לא נגמר עד שאת מתעלפת מהנאה וגם אז  לא בטוח שסיימתי אתך .  אלא אם תגידי את מילת הבטחון ואז  הסשן מהסוג הזה לא יקרה שוב גם אם תתחנני .

דבר שני  יש לך שמונה תנוחות של קשירה נתחיל עם הבסיס  "נשר פרוס" את תהיי בו במשך שעה לפחות , בזמן הזה את תגמרי 4 פעמים ולפי החלטה שלי לא שלך  יהיה לך גאג על הפה ולי יהיה המחסל ביד אחת כן את יודעת למה אני מתכון  והטייזר ביד השנייה . מה שבאמצע סתם יעשה לך עיניים להנאתך .

שלב שני  אני מדליק לך פייסל ונותן לך 10 דקות להחזיר נשימה  5 דקות לעשן 5 דקות מנוחה לגוף  בזמן הזה אני אסתכל עליך ואשים טראק  שמתאים להמשך ....

מוציא מהארון 3 סוגי שוטים  וקושר אותך  בתנוחת דוגי  כל שוט  יהיה לאזור מסוים בגוף שלך אני אתחיל מלמטה עד למעלה  אני אתחיל עם כפות הרגליים למשך 10 דקות משם לשוקיים 15 דקות  ואז אמשיך לתחת  20 דקות 

שלב שלישי 30 דקות של  משחקי הקור והחום בכל מקום שאני אבחר  2 נרות שעווה חמה  דלי קרח ומשחה להרגעה סך הכל יש לנו להגיע לחתונה חבל שיהיו לך יותר מדי סימנים .

שלב רביעי  3 החורים בו זמנית אני אשתמש 1]  בהוק לתחת שלך לקרב אותך אליי ולמצוץ עמוק יותר 2]  בגאג ספיידר שלא תנשכי את הזקפה המטורפת שלי   3] והמחסל על הדגדגן .   במשך 40 דקות  .

שלב חמישי  זכית בקולר חדש ונוצץ מזל טוב ממי עכשיו יוצאים לזחילה של 10 דקות בדירה להזרים לך את הדם במערכת , אחרי הזחילה

   את הולכת לשים לק לפי הבחירה שלי ולשים את התחפושת של ילדת הבית ספר שאמרתי לך להביא מראש ועכשיו תורי לשים את המסיכה שלי  וכאן מתחיל הכיף האמיתי   זוכרת את הסרטים שגורמים לך להיות רגישה ולבכות  בהם ?

אנחנו נראה אותם כן במבי הולכת למות שוב חחח.... 

כן אני מחכה שתבכי בשבילי את יודעת מה אני אוהב לראות את העיניים הירוקות שלך בוכות מולי  ומאותו רגע מתחיל הכאב האמיתי .       אבל שלושת השלבים האחרים שייכים רק לנו אז זו הפתעה !!!  תתחילי לספור את הימים ילדה טובה שלי .

תקשיבי למילים של השיר המוזיקה פחות עושה לי את זה .

 

 

Blue Leaf - במבי זה זכר, ואף פעם לא באמת ראיתי עד הסוף כי הסרט הזה משעמם אותי..........
לפני 8 שנים
Dark Alpha​(שולט) - מה זה משנה ? כל עוד זה מצויר וזה מת בסוף את תראי !!! עכשיו שוש !!!!
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י