בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

סיפורי פנטזיה ומציאות

חלק מהסיפורים הם מקרים שקרו לי שגרמו לי להבין שאני מעוניין להיות כלבה וסיפורי הפנטזיה שלי
לפני 8 שנים. 18 בינואר 2016 בשעה 4:35

אחרי ההתנסות עם השני צרפתים, נכנסתי לתקופת יובש. יצאתי עם אנשים מידי פעם אבל לא הצלחתי לגלות עניין בגברים אחרים יותר מידי. שנה עברה מאז שהייתי הכלבה של הצרפתים, אוננתי מידי פעם על התחושה. אהבתי את זה, לא יודעתי להסביר לעצמי מה בדיוק אני אוהב.
ביום שבת אחד, רציתי לנקות את הראש אז הלכתי לחדר כושר בצהרים. נכנסתי למקלחות שמתי את התיק בלוקר ויצאתי להתאמן. איך שאני מתיישב במכשיר הראשון, אני קולט אותו. גבר עצום מימדים מטר תשעים פלוס, קירח ויש עליו מסה מסה. הוא היה נראה לי בסביבות הארבעים פלוס. לא יודע למה אבל תמיד נמשכתי למבוגרים ממני, במיוחד לכאלו עם פסון, שיש להם ביטחון עצמי בשמיים עם קול גברי.
בהתחלה בהיתי בו, וככל שהתקדם האימון הגנבתי לעברו יותר ויותר מבטים. הוא היה בשלו, הוא לא שם עלי וזה רק הדליק אותי יותר.
סיימתי את האימון ואיך שנכנסתי לאותו נכנסתי לגריינדר וניסיתי לחפש אותו, לא מצאתי.
נסעתי הביתה במהרה נכנסתי לאטרף וחיפשתי אנשים באזור שלי שעונים לתיאור שלו. אחרי איזה חצי שעה מצאתי פרופיל שדיי מתאים. ושלחתי הודעה עם התמונות שלי.
כל היום הייתי בהתרגשות לראות אם הוא יענה לי. בערב הוא התחבר וענה לי להודעה עם התמונות שלו, זה היה באמת הו. הלב שלי קפץ. רשמתי לו שראיתי אותו בחדר כושר, התשובה שלו פשוט היתה סמיילי. לא רציתי להבריח אותו אבל לא ידעתי מה לרשום אז שאלתי אותו מה מחפש? – צייתן עם תחת חלק, שרוצה לפנק את אבא.

שלחתי לו תמונות של הישבן שלי, ואמרתי לו שאני אשמח לפנק אותו איך שהוא רק ירצה. אחרי עוד קצת דיבורים הוא אמר לי שיש לו זמן עכשיו ואם בא לי להגיע. אמרתי שכן, הוא לא היה מוכן לתת לי את המספר הוא פשוט אמר לי לפגוש אותו מחוץ לכתובת שלו. לא היה אכפת לי לא יכולתי לפספס את ההזדמנות הזו. התארגנתי, התנקיתי, ויצאתי.

הגעתי אליו תוך 15 דקות. והמתנתי במקום שקבענו. הוא הגיע אחרי חמש דקות. הוא היה כל כך חתיך. הסתכלתי עליו והוא חייך אלי והושיט לי את היד. החלפנו כמה מילים והוא אמר לי שנעלה. הוא גר באזור יוקרתי, והדירה שלו היתה פשוט מהממת. התישבנו על הספה והתחלנו לדבר. הוא תושב חוזר, עבר לפה עם הבן זוג שלו.. מה שקצת הרבה ביאס אותי. כאשר הוא ראה שאני קצת מופתע מזה שיש לו בן זוג הוא אמר לי שהבן זוג כרגע לא בארץ והוא צריך מישהו שיעזור לו ברגעים קשים. באותו הרגע הוא תפס אותי והתחלנו להתמזמז, העברתי את הידיים שלי על כל הגוף שלו. הרמתי לו את החולצה והתחלתי לנשק לו את החזה, התקרבתי עם הנשיקות שלי לאט לאט לכיוון בית השחי שלו. הוא קלט את הרמז והרים את היד והתחלתי להסניף וללקק כמו מטורף.

אחרי כמה דקות הוא משך אותי מהבית שחי שלו והסתכל עלי ואמר, אתה רוצה לשרת את אבא? הנהנתי. אני צריך לשמוע אותך אומר את זה. אני רוצה לשרת אותך עניתי. אבל את אבא אתה רוצה? אני רוצה לשרת אותך אבא. הוא חייך, אתה הולך להיות ילד טוב נכון? כן אבא, אני אעשה כל מה שתגיד. הוא תפס לי את שתי הידיים בחוזקה מאחורי הגב שלי והעמיד אותי והוא נעמד מולי. אתה הולך להיות הילד ההומו של אבא? כן אבא אני הקוקסינל שלך. יופי, תפתח את הפה ותסתכל אלי! פתחתי את הפה קצת בחששנות. מהפה שלו ירדה טיפת רוק סמיכה ישר לפה שלי. תבלע! בלעתי. תגיד תודה לאבא! תודה אבא. הוא חייך. תעסה טובה ותפנק את הרגליים של אבא. הוא התישב על הספה ואני התכופפתי, חלצתי לו את הנעלים והסרתי את הגרביים והתחלתי ללקק.

עברתי אצבע אצבע, כאשר מצצתי וליקקתי רגל אחת הוא הניח את הכף רגל השניה שלו על הראש שלי והתחיל לדחוף אותי כלפי הרגל שאני מלקק. אתה נהנה? כן אבא עניתי מהר.
עמד לי בטירוף, הוא ראה את זה וציווה עלי להתפשט. הורדתי מהר את כל הבגדים והוא התחיל לבחון אותי. תראה לי את הישבן ואת החור, הסתובבתי והרגשתי את היד הגדולה שלו עוברת לי על הישבנים בחריץ ואצבע אחת לוחצת קצת על החור, הוא הכניס אותה קצת פנימה וזה כאב.

אני מקווה שאתה לא הולך לעשות לי בעיות? מה פתאום עניתי, פשוט לוקח זמן לפתוח אותי, אני לא רגיל לקבל. מי פתח אותך פעם האחרונה? סיפרתי לו על שני תיירים והוא התחיל לשאול מה עשינו ביחד וסיפרתי לו הכל. הוא התלהב, לא ידעתי שאתה עד כדי כך קינקי אמרתי לו, הוא השיב לי שאני לא יודע כמה. התחלנו שוב להתמזמז, והוא לאט לאט הוביל אותי לאחד החדרים.

החדר היה דיי חשוך, אבל הוא כנראה ידע לאן הוא הולך והוא זרק אותי על המיטה. הוא קפץ עלי ואמר לי שהוא הולך לזיין אותי כמו ששור מזיין פרה. הוא קשר לי את הידיים ביחד ואת הקצה השני הוא קשר למיטה. הוא סובב אותי ככה שהייתי על ארבע, אתה הולך להיות הכלבה של אבא הערב הוא אמר לי. בהתלהבות אמרתי כן אבא בבקשה, אני רוצה להיות הכלבה שלך. הוא כנראה לבנתיים שם לוב על האצבעות שלו והתחיל לחפור לי בישבן. התחלתי לגנוח, רציתי שהוא כבר יהיה בתוכי, הוא קלט, שם קונדום ודחף את הזין שלו לאט לאט לתוכני.  בגלל שלא ראיתי את הזין שלו, זה הרגיש לי בכאילו החדירה לוקחת חודשים. עד שהרגשתי את הבטן שלו צמודה לישבן שלי.

הוא ישר התחיל לזיין אותי בחייתיות, צרחתי בעיקר בגלל שלא הייתי מוכן לזה. שתוק יא קוקסינל! כן, אבא. הוא תפס לי במותן והתחיל ממש לזיין אותי, לא יכולתי לשלוט בעצמי  וגנחתי אבא אבא בכל חדירה שלו. הוא גם התחיל לגנוח אבל פתאום הוא האט את הקצב, תגיד לי מה אתה רוצה? לא הבנתי מה הכוונה שלו.. הוא חזר על השאלה, מה אתה רוצה שאני אעשה לך?
הכל, עניתי. אני רוצה פירוט.. לא היה לי זמן לחשוב ועניתי אני רוצה להיות הכלבה שלך אבא. יופי, כי לאבא יש שלפוחית מלאה ובא לי לרוקן אותה עליך. לא ידעתי מה להגיד לו, אף פעם לא השתינו עלי.. הוא פמפם אותי עוד כמה פעמים אמר לי לקום והוביל אותי למקלחת.

הוא הצביע לי איפה לשבת וזו הפעם הראשונה שראיתי את הזין שלו, היה לו זיין יפהיפה, בערך 18 סנטימטרים ועבה מאוד. הוא שוב ציווה עלי לפתוח את הפה? הסתכלתי עליו בחשש מסוים אבל עשיתי את זה. ואז הרגשתי את השתן שלו. השתן היה חם ובהתחלה זה היה על החזה שלי, הוא כיוון את השתן לכיוון הראש שלי והרגשתי את השתן שותף אותי, אני רוצה לראות אותך שותה ונהנה מהשתן שלי! התחלתי ללקק את השפתיים שלי, לשתן היה טעם לא הכי טוב אבל ידעתי שאסור לי להספיק. פתחתי את הפה והזרם נכנס לי ישר לתוך הפה. עכשיו תשתי מהצינור ישירות. קירבתי את הפה שלי לזיין שלו והתחלתי לינוק את הכיפה. הוא התחיל לגנוח, כן את כלבה טובה, תשתי את כל מה שאבא מוכן לתת לך. הרגשתי את זרם השתן נחלש והתחלתי למצוץ לו כמו מטורף.. הייתי בעננים.

הזיין שלו התחיל ממש להתקשות והוא דחף אותי ממנו. אני לא רוצה לגמור עכשיו, אני מתכנן לנו עוד לילה ארוך. תשטוף את עצמך ותחזור לחדר. שטפתי את עצמי בזריזות, וחזרתי לחדר החשוך. ראיתי את הגוף שלו פרוס על המיטה. עליתי על המיטה והתקדמתי אליו בהליכה על ארבע. עצרתי מול הזין שלו אבל הוא משך לי את הראש אליו ואמר לי לשבת. הישבן שלי היה בדיוק על הזין שלו. הוא שוב שם קונדום מרח קצת לוב ואמר לי לשבת על הזין שלו.
הזין שלו נכנס דיי בקלות הפעם, וישר התחלתי לדהור לו על הזין. זה הרגיש כל כך טוב. אתה אוהב שאבא מזיין אותך בן? כן אבא! אני אוהב את זה אבא , אני אוהבת את זה כל כך. בטעות נפלט לי לשון נקבה. הוא ישר תפס לי את הצוואר. הייתי צריך להבין שאת כלבה כזו, עכשיו תגידי לי מה את באמת רוצה! אותך אבא, אני רוצה להיות הכלבה שלך. וזהו? או שיש משהו שאת לא מספר לי? אני רוצה קולר אבא, אני רוצה להיות כלבה אמיתית. את רוצה שאבא יוריד אותך לטיול? הסתכלתי עליו, ראיתי שהוא בוחן כל תזוזה שלי, הוא דחף את הזין שלו ממש בחוזקה חור שלי בשביל להזיז אותי מהתדהמה. שאלתי אותך משהו! כל מה שבא לך תעשה לי אמרתי בעונג.

את רוצה לשחק עם כלבים אחרים? שוב הסתכלתי עליו, לא ידעתי מה אני רוצה הייתי כל כך חרמן שפשוט פלטתי כן. למרות החושך ראיתי את החיוך שלו מתפרס לו על הפנים. קדימה על ארבע ועל הרצפה. ירדתי מהמיטה והתמקמתי על ארבע. כלבה טובה, שבי! אני כבר חוזר. הייתי כולי התרגשות. זה בדיוק מה שחלמתי עליו, מבוגר אבהי שרוצה אותי בתור כלבה. הוא חזר עם רצועה וקולר. הוא שם עלי את הקולר ואמר לי לנבוח. נבחתי פעם פעמיים. הבחנתי שהוא שם את המכנס שלו בחזרה והוא הוביל אותי לסלון על ארבע. הוא שם קפקפים, ואמר יאללה אנחנו יוצאים לסיבוב. נרתעתי, קפצתי על הרגליים ואמרתי לו שאני לא מוכן שיראו אותי ככה. הוא השיב אל תדאג אף אחד לא יראה אותך השעה כבר ממש מאוחרת. הוא הלך לשניה וחזר עם שני מגני בירכיים, הוא זרק אותם לעברי. שלא יכאב לך יותר מידי.

לא רציתי לאכזב אותו, כי רציתי שזה ימשך לנצח אז שמתי את המגנים וחזרתי לארבע. חוץ מזה החזה החשוף שלו חירמן אותי, היה לו חזה גדול מנופח וחלק עם שתי פטמות גדולות ויפות. יצאנו מהדירה ונכנסנו למעלית, אני עדיין על ארבע. הוא גר בבניין עם שש דירות וכל דירה היא דופלקס. איך שיצאנו מהמעלית הוא לקח הוא לחצר המשותפת של הבניין. למזלי הבניין היה מוקף בחומה.

הוא ליטף לי את הראש ואמר לי כלבה טובה של אבא. הזין שלי עמד כל כך חזק. התחלתי לקשקש בישבן שלי. אני רואה שאת מאושרת שאנחנו פה. האב האב. הוא הסתכל, ואמר יש לי צעצוע בשבילך לשחק אתו, ועם יד אחת הוריד את הקדימה של המכנס שלו. ישר התנפלתי עליו והתחלתי ללקק אותו מכל כיוון.

את רוצה שנלך לחפש לך כלב לשחק אתו? רציתי האמת, אבל פחדתי שמישהו יראה אותי. לא ידעתי מה לענות לו. אל תדאגי אני לא אכריח אותך לעשות משהו שאתה לא מוכן אליו. נרגעתי קצת, אבל רציתי שהוא יעשה משהו. ואז הוא אמר לי בואי עולים הביתה. הרגשתי שאבן ירדה לי מהלב. כאשר נכנסו הביתה הוא העמיד אותי אל ארבע במרכז הסלון והתחיל לזיין אותי בפראיות. קלטתי שהוא מזיין אותי בלי קונדום אבל לא רציתי לעצור את זה, המגע של הזין שלו בתוך החור שלי היה פשוט מדהים. אחרי כמה דקות הוא הוציא את הזין שלו וגמר לי על כל הגב.

הוא ניגב אותי, ואחר כך שכבנו קצת מחובקים בתוך במיטה. מאוד נהנתי איתך, גם אני השבתי. אני רוצה שתמיד תקראי לי אבא כאשר זה רק שנינו. טוב אבא, וחייכתי אליו. התמזמזנו ואז נרדמנו לכמה שעות. כאשר קמתי זזתי הביתה.

נפגשנו עוד שלוש פעמים, פעם האחרונה היתה עם הבן זוג שלו. הבן זוג שלו חתיך עולם, אמריקאי צעיר כמעט שלושים שרירי חטוב. ומסתבר שהם במערכת יחסים של בני זוג\אבא בן (הם לא באמת אבא בן) כנראה זה מה שעושה להם את זה.

לפני 8 שנים. 17 באוקטובר 2015 בשעה 10:59

מלפני כמה שנים נכנסתי לגריינדר, רפרפתי בין האנשים ולא מצאתי מישהו שעניין אותי. שיניתי את הגדרות החיפוש לגברים מעל גיל 40. התחלתי לעבור אחד אחד, עד שנתקלתי בתמונה של שני גברים שנראים בני 40 פלוס הם נראו טוב, היה אפשר לראות את החלק העליון של החזה. הפרופיל היה רשום שני תיירים מחפשים פאסיבי להעביר איתו את הערב.

התלבטתי אם לשלוח הודעה, בסוף החלטתי שכן, ידעתי שרוב הסיכויים שאני לא אפגש איתם כי אני כזה. אני פחדן, ביטלתי לכל כך הרבה אנשים כי פחדתי להיחשף. זה לא שאני בארון, היו לי בני זוג וברוב המערכות יחסים שלי אני האקטיבי אני פשוט פוחד לממש את הפנטזיות שלי.

שלחתי להם הודעה היי והם הגיבו דיי מהר, והתחלנו לדבר. הם מצרפת באו לארץ לסוף שבוע, אחד  היה בסוף שנות הארבעים שלו והשני היה בתחילת שנות החמישים. הם ביקשו ממני לשלוח עוד כמה תמונות ושלחתי להם, לא תמונות ערום. בחזרה הם שלחו לי תמונות שלהם ושל הכלים שלהם. שניהם היו לא נימולים שלא הכי אהבתי, אבל היו להם כלים דיי גדולים. הם היו מאוד שריריים ומגולחים בכל הגוף. הגבתי להם דיי בהתלהבות ושלחתי להם תמונות של הישבן והזין שלי. נשאלתי עם אני יכול לקבל שני כלים ביחד, ועניתי שאף פעם לא ניסיתי ואני לא יודע אם אני היה מסוגל לקבל. הם שאלו אז מה אתה כן אוהב, עניתי שאני אוהב גברים מבוגרים, שאני אוהב להעריץ שרירים, לפנק ושאני אוהב שמזיינים אותי חזק, סיימתי עם מה אתם אוהבים. התשובה שלהם לא הכי הפתיע אותי לשלוט וכמה שיותר קינקי. שאלתי כמו מה, והם שלחו לי שלוש תמונות שלהם, בראשונה ראו את שניהם כמעט עירומים לבושים ב"בגדים של שולט" (רצועות עור עם חישוק בפטמות, תחתוני עור) ומגפי עור. בשניה היה של בחור עם מסיכה על הראש מלקק את המגיף של אחד מהם התחת שלו מופנה למצלמה והוא היה אדום עם סימנים. ובשלישית ראיתי את אחד מהם משתין לקערה שהיתה על הרצפה.  לא הגבתי ישר, התלבטתי מאוד אם להיעלם לחסום אותם. הם שלחו לי הודעה שהם ישמחו לראות אותי. רשמתי שאין לי הרבה ניסיון, נשאלתי מה אני יהיה מוכן לנסות.
שוב, לקחתי את הזמן בלהגיב להם אבל בסוף אמרתי לעצמי שאני פשוט אלך על זה, רשמתי שתמיד הדליק אותי להיות להיות מושפל, על ארבע כמו כלב. הם שלחו תמונה וכתבו ככה? תמונה היה בחור על ארבע עם מסיכה על הראש והפעם על הצוואר שלו ראו קולר ורצועה, היו לו על הכפות ידיים כפפות שחורות. עניתי שכן. פנוי הערב?. הלב שלי ירד לתחתונים לא ידעתי אם בא לי לממש את הפנטזיה הזו, בצורה כזה, ועוד עכשיו.
אחרי כמה דקות הם שלחו סימן שאלה, עזרתי אומץ ושלחתי שכן. התחלנו להתכתב על מתי ואיפה.שיימנו את השיחה והחלטתי שאם אני אעשה את זה עדיף איתם מאשר עם מישהו אחד.התחלתי להתארגן וכאשר סיימתי שלחתי להם הודעה שאני יוצא.
נסעתי למלון שהם שהו בו, ועליתי לקומה והתחלתי לחפש את החדר שלהם, לבנתיים הלב שלי התחיל לדפוק ממש מהר. מצאתי את החדר ודפקתי בעדינות על הדלת. אחד מהם פתח את הדלת חייך אלי ואמר לי להיכנס. הוא הציע לי לשתות משהו, לבנתיים התיישבתי על הספה. היה להם חדר דיי גדול, השני יצא מהשירותים והציג את עצמו. הייתי חלוץ וכנראה שהראיתי את זה ממש כי הוא שם לי יד על הכתף ואמר לי להשתחרר. חייכתי אליו, הוא התיישב לידתי שם לי יד על הירך, יד שניה על העורף ומשך אותי לנשיקה. כאשר הפסקנו להתנשק השני הגיש לי כוח מים, ושאל אותי אם אני רוצה משהו להשתחרר. הסתכלתי עליו ושאלי כמו מה. הוא הצביע על כדורים שהיו על השולחן ואמרתי שאני לא עושה סמים. שניהם חייכו אלי. התייר שישב לידי קם והוריד את החולצה ושני הוריד את החולצה אחריו ואז אמר תרגיש חופשי להתפשט.
קמתי והתחלתי להוריד את הבגדים שלי עד שנשארתי עם תחתונים, התקרבו אלי והתחלנו להתנשק, שניהם הניחו עלי יד אחת והתחילו לעביר אותן על הגב שלי ועל הישבן. האחד מהם התחיל לדחוף את הראש שלי למטה והתחלי לנשק את החזה שלו את הבטן עד שהייתי על הבירכיים שלי ומול הזין שלו. התחלתי לנשק את הזיין שלו מבעד למכנס עד שהרשתי שמשהו קר עוטף לי את הצוואר ואז מתהדק הפסקתי את מה שעשיתי הסתכלתי למעלה ונאמר לי להיות על ארבע.

ירדתי על ארבע, והרגשתי שאני נמשך לאחור. הסתובבתי והשני משך את הרצועה שהיתה ממחוברת לצוואר שלי. הוא היה כבר ערום. התחלתי ללכת לכיוונו עד שהייתי ליד הרגליים שלו, בשניה שאמר לי ללקק התנפלתי לו על הרגליים והתחלתי לקק, התחלתי עם הבוהן ועברתי לשאר האצבעות, הוא הרים את הרגל שלו ככה שהפרצוף שלי היה מול הכף רגל שלו ומשך את הרצוע חזק מה שגרם לאף שלי להימעך. המשכתי ללקק בפראות הזיין שלי כבר היה קשה. הוא הוריד את הכף רגל שלו לרצפה ובאותו הזמן משך את הרצועה למעלה נשארתי על הברכיים ואני מסתכל עליו ואז הרוק שלו נחת לי על הפרצוף, והוא נתן לי סטירה שלא הכי כאבה והזין שלו עמד והיה כמה סנטימטרים מהפה שלי. לבנתיים הם החליפו כמה מילים בצרפתית, הזין שלו התקרב טיפונת לפה שלי אז פתחתי את הפה והתחלתי למצוץ לו. הרגשתי את השער שלי נמשך, הזיין שלו נשלף לי מהפה והוא המשיך למשוך לי בשער עד שנעמדתי מולי והוא התחיל לסטור לי יותר ויותר חזק. וצעק עלי שהוא לא ביקש ממני למצוץ לו, הינהנתי בראש להראות לו שאני מבין. הוא המשיך לסטור לי העניים שלי כבר התמלאו בדמעות שלא יכולי לעצור אותן מרוב כאב.

כאשר הוא הפסיק אמר תפס לי את הפרצוף נתן לי נשיקה קטנה ודחף אותי בחזרה אל הרצפה. שמעתי את השני אומר הגיע הזמן להפוך אותך לכלב אמיתי. הרגשתי אצבע מורחת לי משהוא על החור ואז משהו נדחף לי לחור עצמו. הופעתי אז יצא לי אנחת כאב. הסתכלתי למעלה וראיתי אותו מחייך. הוא הוליך אותי למראה שהיתה בכניסה לחדר, הרגשתי אי נוחות מסוימת ידעתי שהם דחפו לי משהו לישבן אבל זה היה משהו קטן ולכן לא הבנתי מה זה. כאשר הגעתי למראה ראיתי שמהישבן שלי בולט זנב שחור. הסתכלתי עליו והוא חייך אלי ואמר לי לקשקש בזנב. הזזתי את הישבן מצד לצד, הוא הניח את היד שלו על הראש שלי והתחיל ללטף אותי.

לפני 8 שנים. 5 באוקטובר 2015 בשעה 22:01

אבא שלי היה הועד של הבניין שגרנו בו. כאשר מישהו יהיה צריך גישה לגג הבניין הוא היה צריך לבוא לדירה שלנו ולבקש מפתח.
באותה תקופה הייתי בן 20, חייל, כבר היתה לי את ההתנסות הראשונה שלי עם שליטה וידעתי שאני אוהב את זה. חזרתי הביתה אחרי לילה בבסיס, ההורים שלי היו בעבודה והשעה היתה קצת אחרי עשר וכל מה שרציתי זה ללכת לישון. הורדתי את המדים ונשארתי עם גופיה ותחתוני בוקסר הלכתי למטבח להכין לי משהו לאכול.


היתה דפיקה בדלת, ניגשתי לפתוח וכאשר פתחתי עמד מולי גבר שחום בן 40+ עם זיפים שער שחור עניים שחורות, הוא היה קצת יותר גבוה ממני, אני מניח 185, היה לו גוף חסון עם כרס קטנה, ידיים שריריות. הוא לבש גופיה לבנה ומכנס ג'ינס. קצת נבהלתי ממנו כי היה לו פרצוף מאיים, הוא לא היה חתיך אבל הוא היה מאוד גברי. "אני צריך את המפתח לגג", הסתכלתי עליו ושאלתי אותו למה הוא צריך. "אני עושה שיפוץ למשפחת X ואני צריך לעלות לגג. ידעתי שאין לי מה להתקשר לאבא שלי כי הוא היה אומר לי להביא לו את המפתח. השארתי את הדלת פתוחה וניגשתי למקום שבו אבא שלי שמר את המפתחות. הוא נכנס אחרי בוחן את הבית, הסתובבתי אליו והגשתי לו את המפתחות. הוא אמר תודה הסתובב ויצא מהבית. נעלתי את הדלת וחזרתי למטבח, סיימתי לאכול ונכנסתי למיטה. אחרי כמה דקות שמעתי דפיקה חזקה בדלת, התלבטתי אם לפתוח אבל בסוף פתחתי, שוב ניצב מולי הפועל, "יש לך מים?" אמרתי לו שכן, והלכתי לכיוון המבטח והוא אחרי. מזגתי לו מים בכוס והגשתי לו. הוא שתה ואמר שהוא רוצה לקחת את הבקבוק לגג, אמרתי לו שאין בעיה. בנתיים הזעה שעל הפנים שלו טפטפה במורד הצוואר שלו, באותו הרגע התחלתי להריח את הזעה שלו והרגשתי גל חום עובר על גוף שלי. הפועל לקח את הבקבוק ויצא מהדירה. שוב נעלתי את הדלת וחזרתי למיטה, עכשיו קצת היה קשה לי להירדם כי לא הפסקתי לחשוב על אותו הפועל. עברו בערך 10-15 דקות ושוב שמעתי דפיקה בדלת, מיהרתי לפתוח והפועל שוב עמד שם. "באתי לקחת תפוזים" הסתכלתי עליו קצת בפליאה ולא ממש הבנתי מה הוא רוצה. הוא נכנס לבית הכתף שלו דחפה אותי קצת אחורה. והוא ניגש לסלסלת פרות שעל השולחן האוכל לקח שני תפוזים לפני שיצא הוא הסתובב עלי ואמר לי שהוא עוד יחזור.


התחלתי להילחץ, לא הבנתי איך מישהו מרשה לעצמו ככה להיכנס לבית של מישהו ללא רשות ולקחת מה שבא לו, אומנם זה היה רק תפוזים אבל לא הייתי רגיל להתנהגות כזו. ישבתי בסלון, לא יודע אם חיכיתי לו או שעדיין הייתי בהלם. לא עברו יותר מ10 דרות ושוב נשמעה דפיקה על הדלת. קצת חושש פתחתי את הדלת והוא עמד שם. "אתה לבד בבית, נכון?" הנהנתי, שוב הוא נכנס הכוח אל הבית "תסגור את הדלת" סגרתי את הדלת וכאשר הסתובבתי אליו הוא ישב על הספה בסלון עם הידיים שלו פרוסות לצדדים כאשר הן נשענות על המשענת.


"בא לפה" באותו הרגע הזין שלי התחיל טיפה להתקשות. ניגשתי אליו ועמדתי מולו, הוא הסתכל עלי ובחן אותי מלמעלה למטה. ואני התמקדתי על הפנים שלו, עד שהוא ניגב את הזעה עם היד שלו. התחלתי לעקוב אחרי היד שלו והוא מרח את הזעה על הגופייה שלו, וכאשר הוא ראה שאני עוקב אחרי היד שלו הוא תפס את הזין שלו מבעד לג'ינס. "בא לך למצוץ שלי" הנהנתי, "אז בא לפה, אל תדאג" ניגשתי אליו לאט עד שעמדתי בין הרגליים שלו. "בשביל למצוץ לי אתה תצטרך לרדת על הברכיים" הסתכלתי על הפנים שלו ונפלט לי חיוך ביישני. ירדתי על הברכיים והתחלתי לפתוח לו את הג'ינס. "פעם ראשונה שלך?" יצא לי לא חלש כזה, "אתה אוהב למצוץ?" אמרתי לו שכן, ואז החדרתי את היד שלו לתוך התחתון שהיה חשוף ושלפתי משם זין שהיה לפחות 18 סנטימטרים ועבה. שמתי את ראש הזיין שלו בתוך הפה שלי והתחלתי למצוץ בעדינות. "זה הזיין הכי גדול שמצצת?" הנהנתי לו שלא בעוד אני מנסה להכניס עוד מהזין שלו לפה שלי. "אז למה אתה מוצץ גרוע?" נעלבתי ממנו והוצאתי את הזין מהפה שלי ובאתי להגיד משהו אבל הוא הסתכל עלי ואמר "תן לי להראות לך מה אני אוהב" והוא תפס את הראש שלי ביד אחת את הזין שלו ביד שניה ודחף לי את הראש עד שכל הזין שלו היה לי בגרון והרגשתי את הפרצוף שלי נמעך לתוך הבטן שלו. ישר נחנקתי, העניים שלי התחילו לדמוע, וניסיתי לדחוף אותו בכוח. הוא שחרר את האחיזה מהראש שלי הסתכלנו אחד על השני, "זה מה שאני אוהב, אתה מסוגל לעשות את זה לבד או שאני הולך?" אל תלך אמרתי בגמגום.

"אז יאללה לעבודה" פעם ראשונה ששמעתי את המבטא הערבי שלו, צללתי אל הזיין שלו והתחלתי לעלות ולרדת במהירות, כל פעם מנסה להכניס יותר לפה שלי ואבל לא הצלחתי לרדת עד הסוף. אחרי שתי דקות הייתי חייב לעצור ולנשום, הוצאתי את הזין שלו מהפה שלי והסתכלתי עליו. הידיים שלו היו מאחורי הראש, זה חשף את בתי השחי המזיעים שלו, הוא הסתכל עלי וראה אותי מלקק את השפתיים. "רואה משהו שאתה אוהב?" הנהנתי, "מה?" אני אוהב זעה עניתי לו. "וואלה, רוצה ללקק את הזעה שלי?" כן מאוד עניתי. "תתפשט ותראה לי את הגוף שלך". הורדתי מהר את הגופיה והבוקסר והזין שלי עמד כמו טיל. "אני רואה שיש לך זין מכובד, אתה משתמש בו מידי פעם?" הסמקתי, ואמרתי לו שכן. הוא חייך קם הוריד את התחתונים ואת הג'ינס "בא שב עלי". הלכתי אליו והתיישבתי עליו כאשר הפני שלי מול הפנים שלו והישבן שלי על הזין שלו.  "יש לך ישבן כמו של בחורה, אתה יודע?" והוא תפס לי בחוזקה את הישבנים עם הידיים שלו, הישבן שלי רגיש ויצאה לי גניחה קטנה. "ואתה גונח כמו בחורה, אתה יודע?" שוב הסמקתי, והנהנתי. שמתי את הידיים שלי על החזה שלו והתחלתי לעשות תנועות קלות עם הישבן, כל פעם שהורדתי את הישבן הוצאתי גניחה קטנה. הוא הסתכל עליי עם חיוך ממזרי, אני המשכתי בשלי ממשמש לו את החזה, אחרי דקה עברתי לצוואר שלו. המבט שלנו ננעל וירדתי לתת לו נשיקה. בהתחלה זה היה נשיקות קטנות עד שהוא פתח את הפה קצת והחדרתי לשון. הוא ישר פתח את הפה עוד יותר ועם הלשון שלו הוא הוביל את הנשיקה. כאשר התנתקנו הסתכלתי עליו עם חיוך, "אתה מנשק טוב, בדיוק כמו בחורה" חייכתי אליו. וחזרתי לגנוח, הוא הרים את יד ימין שלו, ועם יד שמאל שלו הוא דחף לי את הראש לכיוון הבית שחי שלו.

"אני רוצה שתעשי עבודה יסודית" הייתי כל כך מחורמן בזה שאני עומד ללקק לו את הבית שחי ועוד הוא השתמש בלשון נקבה שעוד יותר חירמן אותי. התחלתי ללקק ולהסניף את במרץ, שום טיפה לא ברחה ממני. שמעתי אותה גונח "כן, את עושה עבודה טובה.. כן תמשיכי". כאשר הרגשתי שאין יותר מליחות בבית השחי הרמתי לו את יד שמאל והתחלתי ללקק לו את הבית שחי השמאלי. "ואיי את עושה עבודה יסודות, את מחרמנת אותי" התחלתי  לגנוח חזק והוא התחיל להיות יותר קשוח איתי. "אני הולך לזיין לך את הכוס כמו שרק ערבי יודע!" הפסקתי ללקק לו את הבית שחי הסתכלתי עליו ואתחלתי לדהור לו על הזיין יותר מהר וגנחתי יותר בקול. "את רוצה זיין ערבי?" כן, "אני לא שומע אותך?" כן אני רוצה זין של ערבי. "אני אהפוך אותך לזונה!" כן תהפוך אותי לזונה. רציתי כל כך את הזין שלו, הייתי כל כך מחורמן שהתחלתי להגיד את כל מה שאני רוצה ממנו, בבקשה תשרמט אותי תהפוך אותי לזונה שלך, אני צריכה אותך, צריכה את הזין שלך. "תביאי חומר סיכה" ישר קמתי ממנו רצתי לחדר שלי לקחתי את החומר סיכה מהמגירה לקחתי קונדום ורצתי בחזרה אליו. שמתי לו את הקונדום מרחתי לי על החור את החומר סיכה ועל הזיין שלו והתישבתי עליו. לא העזתי להגיד לו שאני לא רגיל לחדירות, וכאשר הרגשתי את הראש הזין שלו פותח לי את החומר עצרתי אותו וביקשתי ממנו לאט במבט מתחנן, הוא לא אמר כלום. הידיים שלו עברו לישבנים שלי והוא התחיל להוריד אותי לאט עד שכל הזין שלו היה בתוכי.

"את כל כך חמה מבפנים" לא יכולתי להגיד כלום עדיין הייתי שרוי בכאב רב. "את בסדר?" כן, אני צריכה קצת להתרגל. "הייתי בטוח שאת שרמוטה מנוסה" הסתכלתי עליו וברחה לי דמעה מהעין מרוב כאב. "יאללה, אני צריך לחזור לעבודה עוד מאט". התחלתי לעלות ,וכאשר ירדתי בחזרה הרגשתי זרם של הנאה עובר לי בכל הגוף וגנחתי. "יופי, תראי לי מה הכוס שלך מסוגל". התחלתי להגביר את הקצב, שנינו גנחנו. ככל שהתפרעתי יותר על הזין שלו, הוא התחיל לקלל אותי יותר "את זונה יהודייה שלי", "ככה אני אוהב את השרמוטות שלי", "קדימה, כלבה מהר יותר!" מאותו הרגע נשארתי כלבה בשבילו, הרגשתי את הזין שלו מתקשה "ואייי כן את כלבה טובה, אני גומר .... אההה .... אההה ....ואייי איזה כלבה יהודייה". הייתי נשארתי עליו והסתכלתי לו בעניים ושוב התנשקנו. הוא הקים אותי ממנו. ראיתי את הזין שלו מתקבץ, המשכתי להסתכל עליו. הוא קם מהספה משך את הג'ינס והמכנסיים למעלה. "ממתי כלבות עומדות על שתי רגליים?" בלי לחשוב פעמים ירדתי על ארבע ואני מסתכל עליו. "נהנת?" כן מאוד השבתי לו. "כלבות לא יודעות לדבר, הן נובחות ומנענעות את הישבן."  ישר נבחתי "אהב.. אהב". "יפה, את כלבה טובה". הוא התחיל ללכת לכיוון הדלת וכאשר הגיע לשם הוא הסתובב אלי ואמר "בואי" הלכתי אליו על ארבע. הוא ליטף לי את הראש "מקווה לראות אותך בקרוב". הוא פתח את הדלת ויצא. כאשר הדלת נסגרה הרגשתי ריקנות בתוכי, כבר ידעתי אני אוהב להיות מושפל, כלבה, ולשרת.. אבל ההרגשה איתו הייתה אחרת. הרגשתי שאכפת לו ממני, למרות שאני רק כלבה בשבילו.
בכל אופן, לצערי לא יצא לנו להיפגש אחרי המפגש הזה. אני לא יודע אם הוא דפק על הדלת שוב בשעות הבוקר מכיוון שאני הייתי בצבא.