ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

את

אני ואת
לפני 6 שנים. יום חמישי, 1 באוקטובר 2020 בשעה 12:36

תמיד צד אחד יאהב יותר מהשנייה או להפך? מה חושבים?  יצאתי עם מישהי מראשון שהתאהבה בי ממש לא מזמן ושכבנו כמה פעמים אבל הייתי כנה מההתחלה. אני לא משחק משחקים ברגשות של אחרים אם אני לא אוהב.למה אני מרגיש שמשחקים לי ברגשות? 


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י