שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

Lose Control

לפני 8 שנים. 15 בנובמבר 2015 בשעה 2:45

שישי בלילה, שנינו קצת שתינו יותר ממה שאנחנו רגילים..השארנו את חברים שלנו מאחור והלכנו למקום שאנשים לא יכולים להפריע לנו בו..אתה מקסים אותי..כשאתה מרים אותי ולא אכפת לך כמה אני מקללת אותך..כשאתה משתיק אותי בנשיקות כי לא אכפת לך מה אני חושבת..אתה יודע מה טוב לי..

אתה מוצא מגרש כדורסל מבודד שאין סיכוי שמישהו ישמע אותי צועקת..אנחנו יושבים על הספסל ואתה מתחיל להתעניין באיך היה השבוע שלי וכל מיני דברים כל כך לא חשובים עכשיו. אתה לא רואה שאני חרמנית?! תפשיט אותי כבר!

10 דקות של ייסורים עברו ואתה סופסוף מתחיל. 

אתה מנשק אותי לאט כי אתה יודע שאני רוצה מהר. אני עולה עליך ומתחילה להתחכך בזין שלך שכבר עומד למופת. אתה מתחיל לקלף ממני שכבה שכבה..עד שאני נשארת בלי שום דבר...אתה עדיין לבוש. למה אתה עדיין לבוש אני רוצה אותך! אתה לוקח את הצעיף שלי וקושר לי את הידיים מאחורי הגב שאני לא אוכל בטעות להתנגד לך..אני יושבת עליך עם רגליים פתוחות ידיים קשורות ואתה מתחיל לשחק איתי..אתה מושך לי את השיער אחורה ומתחיל ללמצוץ לי את הפטמות..חזק..אני גונחת ומתחילה לרקוד על הזין שלך..אני כל כך רוצה שתזיין אותי עכשיו. עכשיו! 

אתה מלטף את הפטמות שלי בעדינות ואתה יודע מה זה עושה לי..אני מרגישה שאני עומדת לגמור ואתה עוצר. שולף אותו החוצה ומחדיר אותו לתוכי. 

סופסוף! אני רוכבת..רוכבת מהר ומתענגת על כל סנטימטר שלך אתה תופס אותי ופוקד עליי 'לאט'. כמו ילדה טובה אני עושה מה שאתה אומר לי..אני לא רוצה לדעת מה יקרה לי אם לא..

אתה צובט את הפטמות שלי ומגלגל אותם ואני בקושי יכולה לזוז..רק למעלה ולמטה..למעלה ולמטה..וכל כך טוב לי..אתה יודע הרבה יותר טוב ממני מה טוב לי..אתה עוזב יד אחת ומלקק את הפטמה שלי בתנועות מעגליות ואני נמסה..היד שלך לשה את התחת שלי שאתה כל כך אוהב ואתה מתחיל להתקרב לחור של התחת..בחיים לא עשיתי דבר כזה..לא..אני קופאת במקום כשאתה מכניס לי אצבע לתחת. זה מרגיש כל כך מוזר..אתה צוחק..אני ממש שמחה שזה מצחיק אותך..אני לא יכולה לעשות כלום אז אני פשוט מבקשת ממך להפסיק..

אתה מקשיב לי לשם שינוי אבל עכשיו אני קצת מבולבלת..אני אוהבת את זה?

מהר מאוד מחזיק את האצבע לתחת שלי ואני שוב מבקשת שתוציא אותה..ושוב..ושוב..עד שאני נכנעת..אתה יודע מה טוב לי..אני רוכבת עליך ואתה מזיין לי את התחת עם האצבע שלך..

'את אוהבת את זה הא?'

'נראה לי שכן..' אני בקושי מצליחה לדבר..אני מתמכרת לעונג..לחוסר שליטה

אתה מפסיק. יוצא ממני משחרר לי את הידיים ומשכיב אותי על הספסל..קושר לי את העיניים ואת הידיים מעל הראש..אני לא רואה כלום..איפה אתה!? תמשיך לזיין אותי כבר! 

פתאום אני מרגישה צביטה קטנה בפטמה שלי..ליטוף קטן על השפתיים שלי..ואז אתה מצווה עליי לפתוח את הפה ואתה מכניס את הזין שלך לתוכו..אני מוצצת..מוצצת חזק. בזמן שאתה מושך תפטמות שלי ואני גונחת עם זין בפה שלי..

'טעים לך?' אתה לא יודע עד כמה..אתה מפסיק. ופתאום אני מרגישה את הלשון שלך בכוס שלי..כן...כן...אתה כל כך מיומן..אני מרגישה שאני עומדת לגמור ומבקשת רשות..אבל אתה לא מרשה לי..אה! זה כל כך טוב! אני לא עומדת בזה יותר ואתה מפסיק וישר נכנס לתוכי. מזיין אותי. מהר. מוצץ תפטמות שלי. למה אתה עושה לי את זה? אתה יודע שזאת החולשה שלי..

אני קרובה..קרובה כל כך..אתה מוציא אותו..מעביר לי אותו בעדינות על החור של התחת..אני מתחננת..'אל תעשה את זה..בבקשה..לא עשיתי את זה אף פעם אני מפחדת..' אבל באיזשהו מקום אני רוצה את זה..

'שששש תירגעי..תרפי את הגוף..'

'לא בבקשה לא'

אתה לא מקשיב לי ונכנס לאט...הכאב הזה..זה..כל כך חדש לי..אני לא יכולה להתעלם מזה..זה כואב כל כך..וטוב כל כך..אתה מתחיל לזוז יותר מהר. אני מרגישה שאני עומדת לבכות..זה כואב כל כך. 

אני מרגישה את זה בא. וגומרת..מתפרקת על כולך..ואתה אחרי..

וואו! אנחנו בהחלט הולכים לעשות את זה שוב.

dom אדום - נשמע שמאוד מאוד נהנהת לך איתו והוא לא פחות (:
בהחלט מעורר השראה ואולי אפילו קינאה חיובית בבחור (:
לפני 8 שנים
חסות החשכה - אחלה בלוג! ממש נהנתי לקרוא
לפני 8 שנים
Bazuka Joe​(שולט) - אהבתי...כתבת יפה ילדה.
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י