שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

או(מ/נ)נות

תמונות מחיי היומיום.
לפני שנה. 16 בדצמבר 2022 בשעה 11:10

לפעמים הכאב הזה משתלט על הכל,

על כל נשימה, על שכבות העור ומתחת להן, ממלא כל מחשבה וכל הגיג בחוסר הזה. בחוסר שלך. 

אולי אם הייתי קצת פחות מחושב הייתי נוהג אחרת לפני 11 שנים, ואולי אם הייתי עוד פחות מחושב הייתי נוהג אחרת היום, עכשיו, ברגע זה, ונוסע אליך הביתה ודופק לך על הדלת, מתעלם לרגע מהחיים שיצרת לעצמך באותו רגע בו בחרתי, אז, לשים את שנינו בצד ולשים אחרים במרכז, מתעלם מהכל ופשוט אוסף אותך אליי ואז יורד על ברכיי בדמעות של אושר וציפייה. 

אני מקשיב למילות השיר ששלחת לי, ומבין את מה שאת הרגשת באותו רגע. בסופו של דבר שנינו קורבנות של תזמון לא נכון ושל החלטות שמרניות. 

תחיו. תחיו את החיים שלכם כפי שלא חשבתם שאתם יכולים. תסחטו את הלימון הזה עד תומו, עד הטיפה האחרונה. תעיזו לקבל החלטות מפתיעות. תנשמו לתוך הראות שלכם עמוק כל טיפת אוויר שאתם יכולים. כי אולי, אם לא תעשו כן, 11 שנים לאחר מכן תרגישו מחנק בגרון ועצב מתפשט. 

And for you my dear, I can only say that I loved you, forever, at least for a while…

 

 

לפני 4 שנים. 13 בספטמבר 2019 בשעה 8:55

הצרה בלהיות גם מנוסה וגם חכם, זה שאתה מבדיל די מהר בין אמת מלאה לבין אמת חלקית. זו צרה שכן לפעמים אני חושב ביני וביני כמה נחמד היה לי אם לא הייתי צריך, זקוק, לאותה אמת חודרת קרביים.

מיד כשהתחלנו להתכתב, היה מובן לי כי זו יכולה להתברר כאמת. היה שם שילוב של מוכר ושל חדש, ריח חמקמק ללא מקור מוגדר שמשך אותי כפרפר אל אש.

כשהתברר בדקות הראשונות של פגישתנו שזו היא, אותה אחת שאבדה לי (באשמתי המלאה) לפני 16 שנים, לא האמנתי ואני עדיין מלא השתאות.

היה לה אז כשרון, יכולת נדירה, להביט בי פנימה עמוק, גולמי, ללא הגנות ומעצורים. או ליתר דיוק לאפשר לי להסיר את כל אלה ולהתחנן בפניה שתקח. היכולת הזו נותרה לה כלפיי, כמעין שני חלקי פאזל המשתלבים זה בזה, אולם כיום יש בינינו גם הרבה מעבר לאותה גולמיות מופלאה. אנחנו לא באמת אותם אנשים. אני לא אותו אחד מאז וגם היא לא. ועלינו להכיר מחדש את מי שאנו כיום. אבל המקום "הנכון" ההוא מלווה אותנו היום כאז, קיים וגורם לדרך להיות מרתקת יותר ומבטיחה.

אני מחכה ללמוד עוד ועוד את מי שאת היום, ושמח על החיבור שהיה ועודנו המאפשר את הלימוד הזה.

את מרתקת אותי. ואני היום בשל יותר כדי להבין זאת. אני חושב שגם את.

או במילותיה המדויקות להפליא - "אז רצינו לשחק, עכשיו רוצים לנוח". 

 

לפני 5 שנים. 7 ביולי 2018 בשעה 14:23

by Jeff Koons

טוב. זה שהוא היה נשוי לצ'יצ'ולינה כבר אומר משהו...

(צולם בתערוכה המקורית בצ'לסי; לשם כנות יאמר כי כפות רגלי המדריכה היו נהדרות אפילו יותר אולם מפאת הרגע הקטן והקסום אותו חלקנו אני מנוע מלהרחיב או לפרסם... a gentleman doesn't lick [feet] and tell...)

 

לפני 5 שנים. 7 ביולי 2018 בשעה 12:05

כל מילה מיותרת -