לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מוח יצירתי

זה לא כבד לך?
לפני 6 שנים. 26 ביולי 2017 בשעה 5:32

 

אני כבר בשנה השלישית ללימודים, וגם עובדת תוך כדי. רק לפני 8 חודשים החלטתי לרדת לחצי משרה (דבר שבא לטובתי, אבל גם נמצא בעוכרי). חשבתי שהמעבר לחצי משרה יחזיר לי קצת את איך שהייתי לפני הלימודים- שיהיה לי קצת יותר זמן פנוי לצלול לאיזה ספר ולחיות דרכו מציאות אחרת, ליצור דברים, לדאוג לעצמי. אני בעיקר מתגעגעת לספרים כי זה הפנאי הכי נגיש ושיש לי אותו הכי בשפע. ספרים זה החיים :)

אז למה צילמתי את התמונה למעלה? כדי לטעת בי מוטיבציה לצלוח את המבחן הקרב ובא ולהזכיר לעצמי שאני עדיין בנאדם.

בתמונה יש 3 ספרים שכבר קראתי, בכל מיני תקופות וגילאים- סרט לבן על כיפה אדומה, קיפודים ובשורות טובות- אני ממש רוצה לחזור אליהם ולקרוא אותם שוב. זוכרת שנהניתי מהם ממש ובא לי טעימה מזה שוב.  בנוסף לכך יש גם ספר נוסף שעוד לא קראתי ושחיכה לי על המדף די הרבה זמן (הוא לא כזה מיוחד, יש לי עוד כמה מאות ספרים בסטטוס הזה...ככה זה כשאת מכורה)- The house of god, שמעתי שהוא טוב (וקצת קריאה באנגלית לא הרגה עוד אף אחד).

עוד בתמונה- שקית עם גיבוב בדים. אלה 2 שמלות שהגיעו אלי במשלוח אתמול יחד עם שמלת הגולגולות, והיו קצת יותר בעייתיות ללבישה, and I want to go crazy on them! אני רוצה לנסות לתקן אותן לבד ולנסות להחזיר לעצמי את התחושה היצירתית לידיים (אם לא יילך מקסימום הלכו לי 100 ש"ח לפח, לא נורא. מוכנה לקחת את הסיכון).

וזה מה שאני מתכננת לעצמי לחודשיים הקרובים לפחות- לקרוא וליצור (וזאת מעבר ללימודים). אמן ואצליח :)

 

יום לימודים אינטנסיבי אחרון למבחן... here we go....

Seductive Promises - בהצלחה !!
את 'בשורות טובות' -בהחלט כדאי לקרוא שוב!!
לפני 6 שנים
PunSmack​(אחרת){אגרסיבי פא} - אני יודעת! יש לו מקום חם אצלי בלב :)
ותודה!
לפני 6 שנים
אפסון מאותגר עקבים​(נשלט) - עדיף להתאמץ ולשלב גם לימודים וגם עבודה... עבורי אין יותר מדכא מלוותר על לקנות משהו בגלל כסף...
לפני 6 שנים
PunSmack​(אחרת){אגרסיבי פא} - זה מעבר לעניין הכספי, זה עניין נפשי. אני מרגישה לא יעילה כשאני לא עובדת, אני נופלת לעצלנות. מצד שני כשעבדתי במשרה מלאה ולמדתי הייתי בסטרס עצום. אז הקרבתי קורבן זמני...
לפני 6 שנים
אפסון מאותגר עקבים​(נשלט) - אין ספק שזה שיקול רציני
לפני 6 שנים
Hoy - מה עם בית האלוהים?
לא פשוט באנגלית...
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י