בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מוח יצירתי

זה לא כבד לך?
לפני 6 שנים. 26 ביולי 2017 בשעה 18:14

אני מתפשטת במקלחת וזורקת את הבגדים שלבשתי כל היום לסל הכביסה. מסתכלת על עצמי במראה, אוחזת בשד אחד ולוחצת קצת, משחקת..זה נעים (וגם מפיג לחץ). לוחצת בשעשוע על הפטמות, כמו כפתורים (תמיד אהבתי לגעת בחזה שלי, מגיל מאוד קטן. התחלתי להתפתח מבחינה מינית מגיל קטן בלית ברירה- תוצר לוואי של הכימותרפיה שקיבלתי. בעקבות כך כל נושא המיניות התפתח אצלי מהר). אני סוג של צעצוע לעצמי, כיף לי לשחק עם הגוף שלי.

אני מסיימת לשחק וניגשת עירומה לגמרי למרפסת שירות קטנה, משם אני מביאה את המגבת שלי. החלונות פתוחים, שכולם יראו P:

נכנסת למקלחת...פותחת את זרם המים, מכוונת לטמפרטורה חמימה ונעימה (אני לא מהרותחות)- גונחת בהנאה בשאגה קטנה. כל כך כיף להימצא מתחת למים אחרי יום סחלה. מעבירה יד על הגוף שלי, ממשיכה לשחק...התחושה נעימה, חלקה כל כך וחלקלקה עם המים. לאחר מכן אני תופסת בחתיכת סבון מוצק- מתחילה עם הבטן השמנה, מסובבת עליה את הסבון הרטוב בתנועות מעגליות וגדולות, ממשיכה למעלה לחזה, מקציפה אותו בתנועות מעגליות, ממשיכה לזרועות- מביטה בקעקועים שלי...עדיין מאוהבת בהם גם אחרי כל המים שזרמו בנהר מאז שבחרתי לקעקע אותם על עצמי. חוזרת לבטן שוב ומשם יורדת דרומה לכוס, מסבנת קצת את כף היד ואז מעבירה את הסבון על השפתיים העדינות של הכוס שלי- בשרניות וחלקות, נעימות כאלה, הייתי יכולה לגעת בהן שעות... לאחר מכן אני יורדת לרגליים השמנמנות שלי, מסבנת בתנועות סיבוביות מהירך ועד לשוק, כך כל רגל. עולה בחזרה ומסבנת את הישבן...מקדישה לו תשומת לב מיוחדת...רך ושמן כזה- גם אותו כיף לסבן :)

לקינוח אני מסבנת את כפות הרגליים שלי, מקדישה להן את תשומת הלב הראויה...מעבירה את כף היד שלי בתנועות סיבוביות מהעקב ועד לכרית כף הרגל, בדרך עוברת בקשת הגדולה שלה ועוברת לסבן כל אצבע, בין האצבעות...טוב טוב...הן זוכות לטיפול מיוחד :)

ואחרי זה שוטפת הכל, נוהמת בהנאה עוד קצת...מלטפת עוד קצת...ומסיימת.

 

היה כיף להתקלח, באמת :)

(נ.ב. אתם יודעים איזו מקלחת אפילו יותר שווה? מקלחת שמשלבת את כל הנ"ל עם אורגזמה בתוכה. פייר, התגעגעתי לזה). 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י