לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מוח יצירתי

זה לא כבד לך?
לפני 6 שנים. 29 ביולי 2017 בשעה 9:05

הלילה חלמתי חלום אקשן! מזמן לא חלמתי חלום כזה 😄 אני מגדירה חלום אקשן כחלום שבו אני בורחת ממשהו (עם או בלי אנשים נלווים)\ רודפים אחרי , ויש בו המון עלילה והתרחשויות.

בעבר הייתי חולמת המון חלומות רדיפה כאלה, והם תמיד היו מרתקים אותי. לא מכחישה שהם כן היו מכניסים אותי לסטרס כלשהו כי היה בהם מן המפחיד והמלחיץ...אבל זה היה סטרס שנועד לאפשר לי להתמודד עם סטרס במציאות כנראה. אני יכולה לייחס את החלומות האלה לעובדה שבעבר הייתי הרבה יותר סגורה והרבה יותר בחרדה (הרבה יותר מהמצב שלי בימינו).

 

אז בחלומי היה כך:

חלמתי שאני ביפן (לא היה רפרנס קונקרטי ליפן, פשוט אנשי הרקע בחלום היו אסיאתיים עם תווי פנים של יפנים). המשטר באותו מקום היה משטר של השתקות והחזרה לתלם. כל מי שחורג מהנורמה נדחף לחדר שהוא לא יכול לצאת ממנו (לחדרים כאלה יש 2 דלתות ולכל דלת יש מנעול), והחדרים האלה מפוזרים בכל מקום בסביבה (בכל רחוב יש חדרים כאלה) ובהתאם להם מסתובבים גם שוטרי השתקות. אם אתה אומר משהו לא במקום אז דוחפים אותך לחדר, ואתה יכול למות בו. במהלך החלום נדחפתי ל-3 חדרים כאלה ומכולם הצלחתי לצאת, והייתי במסע בריחה משוטרי ההשתקות לאורך החלום לבד או יחד עם אנשים אחרים. עברתי דרך המון מעברים תת קרקעיים וחרכים צרים ברצפות על מנת לברוח...השקפתי מרחוק על אנשים שדוחפים אותם לחדרים והם מתים. באיזשהו שלב התעוררתי :)

 

החלום הזה אולי נשמע קצת שלילי, אבל אני באמת מתה על החלומות החולניים שלי. יכול להיות שזה נבע מיותר מידי למידה על רצחי עם, ששניים מהם היו ברוסיה הסובייטית וסין הקומוניסטית P:

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י