בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מוח יצירתי

זה לא כבד לך?
לפני 6 שנים. 29 ביולי 2017 בשעה 21:21

מגיל קטן יחסית אני רודפת אחרי אורגזמות, מאז שבעצם גיליתי אותן לראשונה (גיל 9, זרם מים). מאז שהתחלתי להתפתח מבחינה מינית הייתי יצורה מינית, באופן תמידי כמעט היה בי חשק מובנה לזה. תמיד רציתי ללמוד על הנושא כמה שיותר, וכמובן ליישם.

באיזשהו שלב לפני שנה ורבע התחלתי לקחת גלולות למניעת הריון (לאחר התנגדות די ממושכת שהייתה לי כלפיהן)...הן השפיעו עלי באופן די גרוע- גרמו לי לעצבנות, כאבי ראש נוראיים, יובש בכוס וחוסר חשק מיני מוחלט (משהו שהיה מבחינתי חידוש- לא הכרתי את עצמי חסרת חשק מיני, זה היה נורא. איבדתי חלק מעצמי), ולאחר 3-4 חודשים של נטילה נכנסתי לדיכאון. חחח אפילו כתבתי על זה שיר, בדיוק לפני שנה- https://thecage.co.il/blog/userblog.php?blog_id=90185&postid=549244

יכולתי להבין שמשהו איתי לא בסדר אז בתחילת נובמבר הפסקתי ליטול אותן. 

 

בערך באמצע נובמבר פצחתי במסע זיונים (וניליים וגם לא) - https://thecage.co.il/blog/userblog.php?blog_id=90185&postid=581729 

המסע הזה נמשך 4 חודשים, במהלכו גיליתי על עצמי כל מיני דברים, הכרתי כל מיני אנשים (וגם הולכתי את הבריאות שלי על חבל דק). 

הרגשתי צורך לפצות את עצמי על זה שבמשך 9 חודשים הייתי חסרת חשק מיני כמעט לגמרי... אז הזדיינתי וגמרתי...והזדיינתי וגמרתי...והזדיינתי וגמרתי...השפרצתי והשפרצתי...וגמרתי וגמרתי...וכן הלאה.

קשה לי לא לאונן...קשה לי לא לגמור במשך זמן ממושך, אני צריכה את זה כמו מים לצמא. השבוע האחרון ממש הזכיר לי את הדיכאון שהייתי בו לפני שנה וזה לא היה נעים בכלל.

 

יאללה, שיתחיל כבר שבוע חדש.

לילה טוב.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י