צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מוח יצירתי

זה לא כבד לך?
לפני 6 שנים. 11 באוגוסט 2017 בשעה 14:01

טוב אז הצלחתי לסחוב את המשמרת בעבודה. זה היה קשה במיוחד בגלל בריכת הכאב שהייתי מצויה בה כל היום- בין אם זה כאב משרירים תפוסים ובין אם זה כאב מענג מאתמול. הכל ביחד נעשה לעיסה דביקה, שאני רק רוצה שתעבור באמצעות שינה טובה. הלוואי וזה יעזור :)

 

ולמרות כל הנ"ל אני שמחה...שמחה שאני משתפרת, שמחה שאני מתקשרת, שמחה שאני חווה חוויות ולא מפחדת. אני מרגישה שיש לי יכולת לבטא את עצמי בכל מיני מקומות בחיים שלי, והכנות הזאת גם משתלמת יותר.  גם בדינמיקה הבדסמית זה משתלם יותר- אני מביאה את עצמי בשיא הכנות מולך, וזה חדש לי להיות חשופה כל כך. אתה מכיל את כל ההתפרקויות וההתייפחויות שלי והתגובות המשוגעות שלי ואני מעריכה אותך על כך- עוד לא ממש נתקלתי במישהו שזה לא הפריע לו. בכל קשרי השליטה האחרים שהיו לי תמיד הצנעתי את החלק הזה כדי חלילה לא להוות נטל, "העיקר שיאהבו אותי", "העיקר שלא ידחו אותי"....פחדתי מדחייה עד כדי כך שהסתרתי חלקים שלמים מעצמי.  ואולי, אולי הם בעצם לא היו שווים אותי?

כמובן שיש לי עוד על מה לעבוד...תמיד יש על מה לעבוד, אבל מתעוררת בתוכי הרגשה מעצימה ביותר. הלמטה מעצים אותי ונותן לי בסיס, ואילו הלמעלה מופיע לעיתים בגלים עמומים כאלה של רצון לראות מישהו אחר למטה, להכאיב, לשחק, להכיל.  בגלל הכנות הבועטת שבחיי כרגע אז כל התחושות מופיעות יחדיו ומבלבלות אותי, אז אני נושמת עמוק לרגע ונותנת למבט להתפקס. אין לי סיבה למהר. לאט לאט אני אגיע למקום שבו אני צריכה להיות.

 

שישי רגוע\סוער לכל הסוטים :) 

 

רגעים של בריחה​(אחר) - נשמע שאת עוברת תהליך חזק ועוצמתי,
תהליך שרק מעטים מאיתנו אולי זוכים לעבור ובעיקר שלמים איתו.
אני שמח שיש לי את האפשרות לקרוא עליו, עליך.
אני שמח שאת משתפת.. והאמת, בשקט... אני מקווה שאולי אזכה להיות חלק ממנו..:)
אפילו ברמת שותף סוד..
לפני 6 שנים
PunSmack​(אחרת){אגרסיבי פא} - מגיל נורא קטן אני עוברת כל מיני תהליכים שאחרים לא עוברים, או שמכחישים אותם, או לא יודעת מה. תמיד הייתי ברדיפה אחר האמת שלי והמקום שאני מרגישה בו הכי "בבית" ולכן הנפש שלי כל הזמן בחיפושים. אני תמיד שואלת את עצמי את השאלה מה מרגיש הכי אמיתי עבורי? ומזכירה לעצמי שאני לא יכולה לחיות את החיים שלי בזיוף (הם אולי על "hold" מסוים בגלל דברים שאני לא יכולה להכיל כרגע, למשל, אבל מזויפים בעיני הם לא). אני בוחנת אחרים, חיים של אחרים, ומנסה להבין אם הם חיים את החיים שלהם בזיוף או שלא. אני מנסה לאמץ לעצמי מודלים שאני חושבת שיתאימו לחיי ולתפיסות שלי...וגם כאלה שאולי בתפיסות מנוגדות. אני תמיד בעד ללמוד.

מעריכה את התגובות שלך :)
לפני 6 שנים
רגעים של בריחה​(אחר) - אני מעריך שחלקנו חיים בזיוף...
לפני 6 שנים
Rrocketqueen - כיף
לפני 6 שנים
PunSmack​(אחרת){אגרסיבי פא} - בהחלט :)
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י