לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מוח יצירתי

זה לא כבד לך?
לפני 6 שנים. 18 בנובמבר 2017 בשעה 10:54

נזכרתי לפני כמה ימים ביזיז שהיה לי לפני כמה שנים, שמסתבר שהוא נשלט, אבל הוא פשוט לא יודע את זה (עכשיו הוא חי בחו"ל ויצא לנו להתכתב לפני שבוע... התחלתי לרמוז כל מיני דברים על "התנהגות טובה" ו"עונשים" רק כדי לראות איך הוא יגיב. נראה לי שאם אי פעם ייצא לי שוב לבוא איתו באיזושהי אינטראקציה מינית זה יהיה רק כאשר אני שולטת בו באופן ברור. יש לי גם הרגשה מאוד חזקה שהוא יוכל להתחבר לזה).

בעיקרון הקשר המיני שלנו היה ונילי, אבל אני מנתחת את מה שהיה בינינו במבט לאחור ומגלה כל מיני אלמנטים בדסמיים בקשר. 

הוא היה בין בני האדם הבודדים שיכולתי לסבול מגע ממושך שלהם, כשאני פסיבית כמעט לגמרי, לאורך זמן (תמיד הייתי יותר אקטיבית באינטראקציה מינית עם אחרים, עד שהיה לי אותו) פשוט כי הוא ידע איך לגעת והוא העריץ אותי, במילים ובמעשים (פשוט זרמתי עם הכרכור שלו סביבי) . היו לנו זיונים מאוד ממושכים, הייתה לו סיבולת מרשימה מאוד, ובכל פעם שהוא רצה לגמור הוא ביקש ממני רשות קודם. היו גם פעמים שסירבתי לבקשות שלו כי רק רציתי שימשיך לזיין אותי וזה תיסכל אותו נורא :)

הייתה פעם אחת שקיבלנו לחנות שאני עובדת בה משלוח של צעצועים קטנים, כאלה שפועלים על קפיץ והולכים או נוסעים. אחת מהבובות שקיבלנו הייתה בובת כלב, שכאשר מותחים לה את הקפיץ היא רצה בטירוף על השולחן. מסוג הצעצועים שקורעים אותי מצחוק. הסתכלתי על הפנים של הבובה הרצה ונזכרתי בפנים שלו. באופן תת הכרתי קישרתי את הכלביות של האופי שלו לצורה החיצונית של הבובה... וקניתי לו את הבובה במתנה. כשהבאתי לו אותה אמרתי לו שהבובה הזכירה לי אותו ולכן הבאתי לו אותה במתנה... הוא סתם גיחך ואמר לי תודה. לאחר מכן שכבנו, כרגיל באותה תקופה...

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י