ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

TRX

שירים, גבירותיי,שירים

בתור נשלט שאיכות הסביבה והשולטות הדרות בה חשובים לו, אתן לאחרים את הבמה, מקווה שבחירותיי ינעימו לכן.
לפני 8 שנים. 13 במרץ 2016 בשעה 7:59

 

בא לעלות על ההאמר, מורה לתזוזה, ומי מחכה בשער ? המח"ט. זה קצת מלחיץ ובעיקר חשוד- חשבתי שקרה משהו למישהו, אבל אז אני רואה שהוא מחייך ומסמן לי- להסתובב. 

 

בוא סרן ר', הוא אומר לי,תעמוד פה מול כל החיילים הגיבורים שלך.  מוציא דרגות רס"ן- ושם לי על הכתף.  נותן אגרוף חזה ואז חיבוק. הצדעה קצרה. המנון גולני. 

 

אחר כך כבר מתחילה מסיבה - שמחת לוחמים אמיתיים- כאלה ששכבו במארבים יחד- שהגנו אחד על השני. שנפצעו יחד, שחלצו אחד את השני. מכל עבר, החוזרים מהבית מביאים מתוקים, הגשש שלנו- שהוא באמת מלח הארץ, ואני מחשיב אותי לאחי הלא ביולוגי, מתחיל לדמוע. לראות דרוזי דומע זה נדיר. המח"ט מבקש ממנו לשים לי את הדרגה על הכתף השנייה. ממש ממש מרגש. 

 

אז זהו- רס"ן (במיל') ר' - זהו שמי, אני מבורך בפלוגה של נמרים, כל אחד יותר גיבור מהשני, זה כבוד לפקד עליהם וכבוד גדול יותר לדאוג לכל אחד ואחד מהם כאילו היו ילדיי שלי.

 

המח"ט שאל אם אני מעוניין להמשיך עוד שנתיים במילואים. נחשוב על זה, תלוי אם סבתא עזיזה תביא דגים או לא :-) 

 

בנתיים שיר שמח- ושהכל ייגמר בשלום השבוע. 

היום אני שמח 

 

 

עומק של שליטה{שולטת} - גאה בך מבלי להכיר אפילו!מלח הארץ!ואיזה כייף שיש לנו בארץ הנהדרת הזו בחורים כמוך(ועוד נשלטים..יאמי)ישר כח רסן ר. ואני מבטיחה להביא דגים מרוקאים אולי לא של סבתא עזיזה אבל גם שלי מתכון מנצח)חיבוק ענק גבר שבגברים!!!
לפני 8 שנים
TRX - תודה, תודה ועוד פעם תודה :-) ריגשת.
לפני 8 שנים
עומק של שליטה{שולטת} - מגיע לך ושוב מגיע לך!!
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י