בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

TRX

שירים, גבירותיי,שירים

בתור נשלט שאיכות הסביבה והשולטות הדרות בה חשובים לו, אתן לאחרים את הבמה, מקווה שבחירותיי ינעימו לכן.
לפני 8 שנים. 25 במרץ 2016 בשעה 7:24

בתור רס"ן , הייתי שמח לבצע וידוי הריגה בכל מחבל. וגם לעמוד מאחורי החיילים שלי-בכל מחיר, אחרת איך ייכנסו איתי למארב ? פאניקה לא עוזרת. להתנצל לא צריך. יחשוב פעמיים רוצח מנוול בטרם ייצא לדרכו. זהו. 

עומק של שליטה{שולטת} - וככה אני אוהבת אותך!!!לא יאמן מה עושים לחיל האמיץ הזה)
לפני 8 שנים
מכה בתורה - הבעיה שזה לא מארב זאת ההצגה הכי טובה בעיר
וכהצגה הכי טובה בעיר יש במאי גיבור טראגי וקורבן.
עכשיו כולנו רואים את אותה ההצגההמשטרה הממשלה אני ואתה.. אפילו את...
מעטים מבינים שעכשיו צריך לקום וללכת כי כבר שילמנו על הכרטיסים ואין יותר מה לראות מעטים.
הרוב רוצה עוד והרבה. דם של הבמאי הגיבור הטראגי והקורבן... תנו להם עוד. כן רוצים עוד...
לפני 8 שנים
TRX - לא הבנתי כלום. נדיר אבל קורה. אותי לימדו בסיירת גולני וכך אני מלמד את פקודיי. 7 שניות 4 כדורים למרכז המסה. 2 כדורים בראש לוידוי הריגה. זהו. אין הצגה. יש הרבה דם , מחבל מת ו 0 (!!) חיילים שלי מתים. ניצחתי.
לפני 8 שנים
עומק של שליטה{שולטת} - חיילים שלך מתים??אמאלההה
לפני 8 שנים
TRX - 0 חיילים שלי מתים. 0 . Zero. :-)
לפני 8 שנים
עומק של שליטה{שולטת} - הבנתי הבנתי...וטוב שכך
לפני 8 שנים
Gia X - בתנאי מלחמה - אני ב-100% מסכימה איתך. במעשה של אתמול, לטעמי זה מזעזע. גם הטיעון של וידוא הריגה אינו רלוונטי, המוות שלהם מעולם לא הרתיע אותם, מבחינתם הם גיבורים וקדושים. תניח לרגע את הצבא בצד, אני תוהה מה עבר בראשו של החייל כאדם, כיחידה נפרדת עצמאית בעלת ערכים ויכולת חשיבה שגרם לו לתקוע כדור בקור רוח שכזה, כשמסביב לא נשקפה כבר סכנה לאף אחד. זה היה רצח, לא וידוא הריגה. רצח הכי נמוך ונבזה שיכול להיות. הוא לחלוטין לא משרד את האינטרסים שלנו באף מישור. וכעת, בלי שום קשר למעשה, את הכביסה המלוכלכת מכבסים בבית -הצבא היה צריך להתייצב מאחורי החייל, בכל מצב ובכל תנאי, למעט בגידה במדינה.
לפני 8 שנים
Gia X - משרד=משרת**
לפני 8 שנים
TRX - את רוב דברייך אני מקבל. רק אשאל, האם ירית פעם במחבל ? האם היית פעם במצב מסכן חיים? בתור אחד שכן הרג 3 מחבלים, אתה צריך לדעת מאוד בבהירות מה אתה עושה. שאר המישורים, כל הזין שלי. סליחה על הבוטות. אין דרך מנומסת להגיד זאת. וידוא הריגה נדרש עם מחבלים. אנחנו במלחמה.
לפני 8 שנים
TRX - כל=על.
לפני 8 שנים
עומק של שליטה{שולטת} - אני תומכת בכל מילה שלך!!!
לפני 8 שנים
מכה בתורה - אני אסביר. כי הייתי במצב שכזה ואז עוברים לך בראש מליון מצבים אתה בוחר את המצב שבוא אתה והפיקודים שלך לא יפגעו. מופיע מחבל עם מעיל דוקר את החבר שלך. לאחר מכן המחבל נפגע שוכב על הרצפה וזז. הדבר הראשון הבא זה פיצוץ חגורת הנפץ. אתה לא ממתין לבדוק אם הוא זז כדי לגרד בראש או זז כי כואב למסכן. אם יש עדות של משהו שאומר שהמחבל זז החייל זכאי לחלוטין. (מה גם שהיו מקרים שמחבל פוצץ את עצמו אחרי שנגשו לעזור לו) מי שחושב או מי שיפסוק אחרת לא מבין ולא יודע כלום.
וכן לצערי זאת ההצגה הכי גדולה בעיר
וזה מגעיל ומכוער. עבור החייל זאת מלחמה. עבור התקשורת והממשלה וחלק מהאנשים שלא מבינים זאת פשוט הצגה. והחייל משלם את מחירה.
לפני 8 שנים
TRX - ההסבר מתקבל. הוא ברור יותר כעת. אני בכל אופו יורה למחבלים בראש. מראש.
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י