ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הכל שקר

החיים מתקיימים בצל האבסורד הגדול - גזר דין מוות שמגיע יחד עם הלידה, עם מועד ביצוע לא ידוע. התרבות המערבית מתמודדת לכאורה עם האבסורד הזה על ידי הדחקה והחבאה של המוות - מהשיח, מהמרחב הציבורי, מהמחשבה. זה יוצר שכבות גדולות של שקרים במחשבה ובמעשים. בין השאר - יצירת תדמיות שהן שונות מאוד מהמהויות. זאת גם הסיבה שכל האתר הזה מורכב מאנשים אנונימיים.
לפני 7 שנים. 26 ביולי 2016 בשעה 6:40

שאלה:

מה אני כגבר יכול לעשות על מנת שהפרטנרית שלי תשפריץ?

 

(המודעה מנוסחת בלשון זכר אך מיועדת לגברים ולנשים כאחד :))

FreeBird​(שולט) - http://virgoguylol.tumblr.com/post/145012151264/suck-my-vagina-you-dirty-sucker-someone-do-this

אין לי מושג אם זה אמיתי, אנשים מנוסים מוזמנים לתת חוות דעת, אבל זה "מדריך" שמצאתי...
לפני 7 שנים
גבר גבר עדין​(שולט) - תודה :)
לפני 7 שנים
מפתח מאסטר​(שולט) - להפסיק להאמין לכל מה שאתה רואה בפורנו...
לפני 7 שנים
גבר גבר עדין​(שולט) - חחח בטוח נכון
אבל לעצם ההשפרצות עצמן - שמעתי את זה מנשים אמיתיות שזה קורה
רק לא ידעו להגיד מה מביא אותן לזה
לפני 7 שנים
מפתח מאסטר​(שולט) - אם אתה מצפה לממטרה, אז שכח מזה! זה לא יקרה! יש "שפיכת" נוזלים מסוימת...
לפני 7 שנים
זרה מוכרת - להצחיק מישהי באופן פתאומי כשיש לה משקה בפה :)

ולרגע של רצינות
מעבר לשחרור מצד האישה יש טכניקה פיזית שמביאה להשפרצה.
אבל כמו שאמרו לפני... אל תצפה לממטרות (למרות שהשפרצה בהחלט מורגשת)
לפני 7 שנים
גבר גבר עדין​(שולט) - תודה. ומהי אותה טכניקה???
לפני 7 שנים
זרה מוכרת - יש כל מיני אתרים שמתארים אותה
מצרפת לך לכאן את אחת הדרכים :

כמה מילים לפני ההתחלה, צריך להיות רגועים ולהתאזר כאן בסבלנות, הפעם הראשונה יכולה לקחת זמן ואנחנו מדברים כאן על משהו בין רבע שעה לשעה ויכולה גם להסתיים בלא כלום. מומלץ מאד לדבר על זה ביחד, להשתכנע שהפליטה הנשית אפשרית, להשתכנע שאנחנו שנינו רוצים לחוות אותה ביחד (כי המאמץ הוא בהחלט זוגי) ושזה פשוט נהדר לחוות את זה ביחד ורק אז הגבר צריך להכין את עצמו לעבודה די מאומצת וקשה (לפחות בפעם הראשונה). כדאי להכין מגבת או כל דבר אחר שאתם מעדיפים אם אתם לא רוצים לסכן את המצעים ואו את המזרן. כדאי לאישה, לרוקן את שלפוחית השתן לפני המשימה, כך תרגישי יותר חופשיה בתהליך.

על האשה לשכב על גבה, רצוי עם רגליים כפופות רצוי שהגבר יכרע לצידה, יכניס אצבע או עדיף שתיים לנרתיקה, לא לפני שגירה אותה קצת, גם כדי ליצור קצת רטיבות בתוך הנרתיק פנימה וגם כי הרבה יותר קל למצוא את נקודת הג'י כאשר האשה מגורה (


לסרטון על נקודת הג'י ודרכים לאתר אותה - הקליקו כאן

) רק אחרי שהאשה מגורה, אפשר בעזרת החדרת אצבע או שתיים בתנועת בואי הנה למצוא את נקודת הג'י, היא נמצאת כ-4 עד 5 ס"מ מפתח הנרתיק לכיוון הקורקבן ויכולה לזוז ס"מ עד ס"מ וחצי ימינה או שמאלה כך שצריך לגשש קצת כדי למצוא אותה, אם האשה מגורה מספיק הנקודה, שהיא בערך בגודל של שקל חדש, תהיה קצת בולטת ומחוספסת יותר מסביבתה. אחרי שמרגישים את הנקודה מתחילים לגרות אותה אם בתנועות בואי הנה ואם בתנועות ימינה ושמאלה וזה השלב שבו בדרך כלל האישה תחוש שהיא זקוקה להשתין, התחושה הזו נוצרת בגלל שהעצב של השופכה עובר ליד והיא מאשרת שאתם בדיוק במקום הנכון. לא צריך להפסיק, כי בעצם השלפוחית כבר מרוקנת כבר מקודם, נכון? עכשיו מתחילים לגרות גם את הדגדגן במקביל, הרי לא הבטחנו לגברים רק גן של שושנים, נכון? זה יבוא מאוחר יותר!




כאשר האשה מתקרבת לשיא מגירוי נקודת הג'י והדגדגן במקביל, היא, בדרך כלל, תרגיש כאילו היא צריכה להשתין, כדאי להיות מודעים לכך, אבל כמו שנאמר כבר, פיזילוגית, אין אפשרות לתת שתן בזמן אורגזמה אז צריך פשוט להתגבר על המבוכה שקשורה לכך ולהמשיך, לא לתת לתחושה הזאת לזרוק אתכן מתוך התהליך. אם יש מספיק פתיחות, קבלה וביטחון בתוך הזוגיות תסמכי על בן זוגך שכל מה שיקרה יהיה בסדר מבחינתו, ואתה, הגבר חייב לדאוג שהיא תבין את זה. כשתרגישי שאת תיכף משתינה - זה השלב שאת צריכה להיכנע ולזרום עם התחושה הזאת שאת הולכת להוציא נוזלים - אלא שאלו לא יהיו שתן אלא שפיכה נשית טהורה. שחררי, פשוט, שחררי את כל השרירים הסוגרים וזה פשוט יבוא.
לפני 7 שנים
גבר גבר עדין​(שולט) - ווואוו - תודה רבה!!!!
לפני 7 שנים
יעל t​(אחרת) - תמיד עובד לי עם המשקה (: בד"כ מיץ ענבים.
לפני 7 שנים
גבר גבר עדין​(שולט) - :)
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י