לפני 10 שנים. יום שלישי, 11 באוקטובר 2016 בשעה 17:43
מה שמצדיק יותר מכל
את הבדידות, את הייאוש הגדול,
את הנשיאה המוזרה בעול
הבדידות הגדולה והייאוש הגדול...
היא העובדה הפשוטה, החותכת,
שאין לנו בעצם לאן ללכת.
- ייפוי כוח, דוד אבידן

