לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

In The Cauldron

❤ Wit(c)h
לפני 7 שנים. 3 ביוני 2016 בשעה 14:28

מה זו נשמה תאומה? מה ההבדל בינה לבין נשמה תואמת? האם לכל אחד יש תאום או אולי תואם? 

הגישות והאמונות לגבי נשמות תאומות/תואמות הן רבות ושונות. מבין הגישות השונות אני מעדיפה את הגישה אשר אני מביאה כאן.

 

כשאנחנו חושבים על נשמה תאומה מיד יש לנו תמונה בראש של "איך זה צריך להיות או להיראות", הרבה פעמים התמונה שאנחנו רואים היא של בן זוג מושלם. כמו סיפור מהאגדות. מישהו שישלים אותנו, שידע מה אנחנו רוצים ולאן אנו שואפים, שיכיר אותנו בדיוק או לפחות כמו שאנחנו מכירים את עצמנו. שילך איתנו את הדרך בהרמוניה ואהבה ללא תנאים, שיקבל ויכיל את כל הפגמים, הכאבים והשריטות שחווינו שבעיקבותיהם אנחנו לא בדיוק מושלמים.

השאלה היא האם זה באמת כך... 

 

בתור התחלה ננסה לעשות סדר בעולם המושגים שלנו כדי שנוכל לדבר באותה שפה, ולצורך העניין נערוך הפרדה בין נשמה תאומה לנשמה תואמת.

 

נשמה תאומה

נשמה תאומה היא נשמה שנוצרה איתנו ממש מבראשית. כמו זוג  אחים תאומים הגדלים יחד בבטן אמם כך נוצרנו בזוגות. הנשמה התאומה שלנו היא הנשמה הקרובה אלינו ביותר מתוך משפחת הנשמות המקיפה אותנו. כמו בחיים הארציים בהם יש לנו משפחה קרובה ומשפחה רחוקה, ידידים ומכרים, כך ברובד של הרוח אנו מוקפים בנשמות קרובות יותר או פחות כשהקרובה ביותר מביניהן היא, כאמור, הנשמה התאומה שלנו.

לקרבה הזו, מבחינה רוחנית, יש תפקיד חשוב בהתפתחות שלנו. כאשר הנשמה התאומה שלנו מתקדמת ומתפתחת, אנו מתפתחים ומתקדמים איתה.

הנשמה התאומה שלנו יכולה להתגשם ככל אחד ולאו דווקא כבן/בת זוג כשהרעיון המוביל הוא שאנחנו נתגשם בצורה שתשרת את ההתפתחות הרוחנית שלנו. הרבה פעמים לנשמות תאומות יש שיעור חיים זהה, וזאת בגלל שלפעמים ההתנסויות שלנו מורכבות במיוחד כך שיותר קל לממש את אותו שיעור משתי פרספקטיבות שונות וכר התנסויות רחב שאדם אחד לא יכול לחוות לבדו.

אנשים, המתגשמים ללא הנשמה התאומה שלהם לרוב חווים בדידות, געגוע בלתי מוסבר וימצאו את עצמם בחיפוש מתמיד אחר מישהו בלי לדעת מה מניע את החיפוש הזה. 

לפעמים נשמה תאומה לא תתגשם יחד עם תאומתה כדי לעזור לה מהרובד הרוחני בשיעור החיים שהיא עוברת כאן.

לא כל חיבור מיידי מעיד על כך שהאדם שמולנו הוא הנשמה התאומה שלנו. 

 

נשמה תואמת.

 כל אחד מאיתנו נושא תדר אנרגטי המיוחד לו. נשמה תואמת היא נשמה הנושאת תדר אנרגטי הדומה לשלנו. התפקיד של הנשמה התואמת בחיינו היא ליצור סינרגיה ולתמוך בנו בכל שלב התפתחות שבו נהיה. יכול להיות שהתפקיד שלה יהיה קצר מועד, היא תגיע, תתן לנו את ה"פוש" שהיינו זקוקים לו כדי להמשיך ולהתקדם ותמשיך בדרכה ויכול להיות שהיא תשאר ותלווה אותנו שנים, כך או כך נרגיש חיבור מדהים ונזהה אותה ממש בהתחלת הקשר. 

אדם שנושא תדר דומה לשלנו יתן לנו תחושה של ביטחון, של אהבה ותמיכה.  הוא ילווה אותנו בתהליכים שקשה לנו לעבור לבד, ויסייע לנו להתקדם ולהתפתח. נשמות אלה מגיעות גם כן ממשפחת הנשמות הקרובה אלינו ולכן סביר שנרגיש תחושות של קרבה ואהבה גדולה אליהן. קל להתבלבל בתחושות אלה ולחשוב שזו הנשמה התאומה שלנו אך היא לא.

ניתן באמצעות תהליך אנרגטי לזמן נשמה תואמת על מנת שתעזור לנו להאיץ תהליכי התפתחות, להמשיך איתה את דרכנו הרוחנית או כדי לחיות בתחושת תמיכה, סינרגיה, ואהבה.

 

העובדה שרוב האנשים שמקיפים אותנו בחיינו על פני האדמה מרכיבים את המשפחה הרוחנית שלנו לאו דווקא אומרת שהם יהיו טובים והוגנים כלפינו, למעשה בגלל הקרבה הרוחנית וההבנה הגבוהה שבסופו של דבר העניין פה הוא השיעור הרוחני וההתפתחות הרוחנית של הנשמה דווקא אלה שהם קרובים אלינו מבחינת משפחת הנשמות יסכימו להעביר אותנו את השיעורים הקשים ביותר.

 

אז מה בעצם אני אומרת..

מבחינת התחושה, כאשר תפגשו נשמה תואמת או נשמה תאומה תרגישו את הקרבה המידית את האהבה והחיבור אך יש הבדל בין השתיים. בעוד לכל אדם יש מספר נשמות תואמות לכל אחד מאיתנו יש תאומה אחת אשר השיעורים שלה והשיעורים שלנו מסונכרנים להתפתחות הדדית של שתי הנשמות במקביל אשר יוצרות מהות אחת

 

שאלות מענות טענות אני כאן
מילה של מכשפה.

 

רצה עם זאבות - שלום לך, איננו מכירות אבל.. יש לי הרבה מה לומר לך על כך, הפלטפורמה לא מתאימה פשוט, והדברים אישיים מידי. ולכן רק אומר, מרתק ומוכר.
לפני 7 שנים
Ally the Witch​(שולטת) - :-)
אני בטוחה שכשהמרכיבים יפלו למקומם תימצא גם הפלטפורמה הנכונה ☺️
לפני 7 שנים
רצה עם זאבות - ימים יגידו :-)
לפני 7 שנים
FOR GOOD - פוסט יפה אלי
לפני 7 שנים
Ally the Witch​(שולטת) - חן חן גודי :) בוקר טוב
לפני 7 שנים
pd32{J G} - זה בדיוק זה ...
לפני 7 שנים
Ally the Witch​(שולטת) - :-)) שמחה שקראת
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י