לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

In The Cauldron

❤ Wit(c)h
לפני 4 שנים. 15 באפריל 2020 בשעה 6:09

מחזרתי לכבוד חג ראשון ומי אני שאפסיק לקראת החג השני?!



חפירה על קארמה תראפיה



קארמה תרפיה מחולקת לשני מושגים - קארמה (מכירים נכון?) תרפיה (טיפול)

(קארמה - מילה בסנסקריט שמשמעותה פעולה/מעשה. בעולם הפילוסופי - מיסטי משתמשים בה כדי לתאר מחזור של סיבה ותוצאה - אני עושה משהו ויש השלכות למעשה שעשיתי. הקארמה לא שופטת טוב או רע. אנחנו אלה ששופטים את כל מה שקורה לנו לפי התבניות שאנו מכירים)

בכל מקרה, הטיפול בקארמה תרפיה מתייחס לשני צירי "זמן" -

שחזור גלגולים - מהרגע שבו אנו נולדים ועד לרגע המוות.

מסע הנשמות - מהרגע שבו אנו מתים ועד ללידה מחדש.

 

ככל הידוע לי (וחקרתי) בכל הדתות מושרש רעיון הגלגולים והישארות הנשמה באמונה הבסיסית. ביהדות, איסלם, נצרות, אינדואיזם, בודהיזם וכו.

בדת כמו זו של הדרוזים אפילו מעודדים ילדים לזכור את הגלגולים שלהם ולכן נפוץ למצוא ילד בן שש שמגיע לבית הקודם שלו וזוכר את משפחתו (לפני כמה שנים הוגשה לבג"צ תביעה של ילד בן 7 שזכר איך ירו בו בכניסה לבסיס עמיעד כשהיה חייל).

 

ריפוי באמצעות שיחזור גלגולים או בשמו המקצועי רטרו-הילינג  - הוא ריפוי על ידי חזרה מבוקרת לזכרונות מחיים קודמים על מנת לגלות קשר ולרפא השפעות עבר על החיים הנוכחיים. (עבר שלא כמו שאנחנו מכירים אותו מרגע הלידה שלנו ועד אותה נקודת זמן שבה נכנסנו לטיפול)

בתהליך של שחזור גלגולים אפשר לבדוק מקור של בעיות במערכות יחסים מורכבות, רצונות עמוקים, פחדים ופוביות, דפוסי התנהגות מסוימים שחוזרים על עצמם, בדידות, כעס לא מוסבר או מוגזם וכו'.

סיפור לדוגמא מחדר המכשפה  -  אישה שהגיעה עם מערכת יחסים של אהבה / שנאה למישהו שעבד איתה, (היא לא הבינה למה היא סולדת ממנו למרות שלא עשה לה כלום) במשך הזמן שעבדה לצידו לא הצליחה להיצמד לאיזושהיא גישה לגביו וכל פעם צפו ועלו בה רגשות לא מוסברים. בתהליך של שחזור גלגולים היא גילתה סיפור חיים שבו היא היתה אישתו מתוך שידוך שנעשה בידי ההורים באירופה, הוא היה חוזר שיכור ומכה אותה עד שחלה ואז הניחה לו למות ולא טיפלה בו כראוי אלא רק למראית עין.

בתמונה האחרונה שעלתה מתוך אותו גלגול, כשראתה את עצמה על סף מוות והסתכלה על האדם היחיד שישב ליד מיטתה, זיהתה אותו כבן שלה בגלגול ההוא וכאחיה הקטן מהגלגול הזה והתרגשה עד דמעות כשהבינה למה עד היום היא מתייחסת אליו כאל ילד שלה ולא כאל אחיה.


טיפול באמצעות שחזור גלגולים תמיד מכיל בתוכו את הרטרו-הילינג - ריפוי נשמתי לאדם שעובר את התהליך ולכן אחרי השחזור, מערכת היחסים בינה ובין האדם שעבד איתה הסתדרה לחלוטין והם עד היום חברים מאד טובים. מצד שני ההבנה לגבי אחיה הייתה ככ חזקה שכבר לא הרגישה לא בנוח על כך שהיא מתייחסת אליו כאל בנה.

 

מסע הנשמות  - הוא בעצם מסע אל בין הגלגולים להבנת הבחירות והשיעורים בחיים האלה ובחיים קודמים והבנת הנסיבות שמאחורי האירועים

 למה בחרתי את ההורים האלה? המשפחה הזו? באיזה גלגולים חלופיים יכולתי לבחור במקום זה שבחרתי ומה היה השיעור שיכולתי לבחור בהם, מי המשפחה הקוסמית שלי? מי הנשמה התאומה שלי?


סיפור לדוגמא  מחדר המכשפה - בדרך כלל אנחנו מתגלגלים בקבוצות. אדם שפגשנו, נמצא איפה שהוא על "עץ היוחסין" של הנשמה שלנו.

פעם כשעברתי מסע כזה בקבוצה, גיליתי שיכולתי לבחור לעבור את הגלגול הנוכחי בסין בתור מורה. כש"חזרתי" מהתהליך והגיע זמן השיתופים (עוד לפני שהגיע תורי) שיתפה חברה מאד מאד טובה שלי שהיא ראתה את עצמה בסין כחלופה לגלגול הזה. הסתכלתי עליה וחייכתי על זה שכנראה גם שם היא לא יכולה היתה להיפטר ממני. 


(גילוי נאות, ועדכון טקסט - את הפוסט הזה כתבתי לפני איזה שלוש או ארבע שנים ופרסמתי בבלוג. היום כשאני קוראת ועורכת אותו שוב על רקע הקורונה אני נזכרת שכתבתי לה על הקיר בפייסבוק כשהתחיל כל הבלאגן הזה - איזה מזל שלא בחרנו בסין :)  )


לא יד אחת מכוונת את סיפור חיינו בכל מחזור חיים. על פי התיאולוגיה המקובלת בכדי "להכין" גלגול של 70 - 80 שנה של חיים ארציים נדרשת "עבודה" ברובד הנשמה של

כ 1250 שנה בקירוב ומי שאמון על העבודה הזאת היא הנשמה שלנו, נשמות אחרות שאיתן ניפגש במהלך החיים, מועצת הקארמה וכו.

 



ובקיצור אולי זה המקום שבו אני מדברת איתכם סינית בלי להיות שם בסין, (תודה לאלה) אבל תמיד אני עפה על עצמי כשזה קשור בתחום המרתק הזה...

 

אתם מוזמנים לשאול שאלות בתגובות, אני אשמח לספר עוד...

מילה של מכשפה :)






(המכשפה היא קארמה תאפיסטית מוסמכת ומאמנת רוחנית בכירה)

 

 

 

 

אישה מפונקת - איזה מעניין.. אז אם פגשתי אדם שהוא לא פנוי ובכל זאת יש קשר חזק שם שקשה להתנתק גם לי גם לו זה מגלגולים קודמים?
לפני 4 שנים
אישה מפונקת - או שהכל במוח?
לפני 4 שנים
Ally the Witch​(שולטת) - לראייתי גלגולים קודמים בהחלט וקרבה של נשמות
לפני 4 שנים
זאב פטיש{סאדיסט} - אני יודע מתחום ההיפנוזה שיש תהליך של היפנוט עמוק שמוביל לגלגולים קודמים...
עסקתי באנגליה בהיפנוזה והמדריכה שלי היתה מתעסקת בזה..
לפני 4 שנים
Ally the Witch​(שולטת) - בארץ היפנוזה מותרת רק לפסיכיאטרים ולכן כל השאר קוראים לזה "דמיון מודרך"
לפני 4 שנים
זאב פטיש{סאדיסט} - באנגליה קבלתי בתוך 3 חודשים תעודה שמאפשרת לי לעסוק מהבית, השלמתי את הקורס המורחב בתוך כשנה וקבלתי רישיון לפתוח מרפאה.
לפני 4 שנים
pd32{J G} - זה הפוסט שהביא אותי אלייך... ובגללו לא ניפגש לעולם (פחחחח) 🙈
לפני 4 שנים
Ally the Witch​(שולטת) - ראית איזה מזל שלא אני מחליטה :)
לפני 4 שנים
Agate - יש לי הרבה סיפורים כאלו מהילדות שלי (שההורים סיפרו ובתחושה שלי) ובתור אמא כשחוויתי את זה מהבן שלי. להיות בעולם עם זיכרונות של גלגולים - זה סבל. כשלא מבינים מה לעשות עם זה. הרגישות המטורפת מול כולם.
לפני 4 שנים
Ally the Witch​(שולטת) - אין ספק שאם כבר להיוולד עם זכרונות מחיים קודמים / עולם רוח מפותח / יכולת לתקשר וכו', אם כבר להיוולד עם כל אלה אז להיוולד לחברה ומשפחה שמכירים את הנושא שמקבלים אותו ויש עם מי לדבר (אמרה אחת שלא היה לה אף אחד מהפרמטרים של סביבה כזאת ונולדה עם כל היכולות המוזכרים מעלה... היה קשה עד בלתי נסבל לעבור את השיעור הזה)
לפני 4 שנים
Agate - אמא שלי פחדה ממני
לפני 4 שנים
Ally the Witch​(שולטת) - אני לא בטוחה שההתנהלות שלהם כלפי נבעה מפחד או כוחונות אבל השתיקו אותי בכל דרך אפשרית. זאת היתה המלחמה המשמעותית ביותר בחיים שלי. המלחמה על עצמי.
לפני 4 שנים
Aציבעוני​(אחר) - זה תקף גם לבעלי חיים?
לפני 4 שנים
Ally the Witch​(שולטת) - שאלה מצויינת תשובות חלוקות... לפי הקבלה היהודית למשל אסור לזרוק אבנים מחשש שיש בהן נשמה כלואה, אני מאמינה שברגע שמתקדמים לא חוזרים לאחור. ברגע שאתה אדם אתה לא חוזר להיות בעל חיים (משתמע מכך שבצורה כזאת או אחרת הם בעלי נשמה, ואני מאמינה שיש תדר אנרגטי לכל דבר כאן)
לפני 4 שנים
Aציבעוני​(אחר) - יפה התשובה
תודה
לפני 4 שנים
subtal​(נשלט) - קראתי קצת על גלגולים וזה נשמע מרתק, מוזר, ומאפשר להרחיק מעט את הפחד מהמוות. אשמח להפניות נוספות כדי ללמוד עוד.
לפני 4 שנים
subtal​(נשלט) - נ"ב, מה יחס היהדות לנבירה/שחזור גלגולים קודמים?
לפני 4 שנים
Ally the Witch​(שולטת) - היהדות מאמינה בהישארות הנשמה ובגלגול נשמות...

אתה יכול למצוא ערמות של חומר באינטרנט...
לפני 4 שנים
האנשה עצמית -
כתבת:

על פי התיאולוגיה המקובלת בכדי "להכין" גלגול של 70 - 80 שנה של חיים ארציים נדרשת "עבודה" ברובד הנשמה של כ 1250 שנה בקירוב ומי שאמון על העבודה הזאת היא הנשמה שלנו, נשמות אחרות שאיתן ניפגש במהלך החיים, מועצת הקארמה וכו.

האם ציר הזמן אחד לחיים ולעולמות העליונים יותר ?
הפוסט מרתק.
ומציג שאלות שלפני שנים רבות, כשהייתי עוד ילד וגם לאחר מכן התחבטתי בהן, ללא תשובות ברורות.
האוכלוסיה שלנו, בני האדם הולכת וגדלה, נראה שהפשע משתלם, הקארמה עובדת באופן חלקי, כשבא לה פחות או יותר.
התהליך שתיארת, קארמה תארפיה נשמע כמו פתרון מסקרן להסרת חסמים ולעוד כמה נקודות.

השאלה המעניינת מכולן, היא לשם מה בעצם ?
כשהייתי ילד בן שבע בערך, סבי נפטר ונפל לי אסימון.
שאלתי את הוריי למה הביאו אותי לעולם אם ידעו שבסוף אמות. לא היתה להם תשובה אך מצאתי לעצמי תשובות עבור כל הנוגעים באירוע הזה שנקרא אני.
מהקריאה של הפוסט, מסתבר שהתמונה גדולה יותר... ואם כך באמת, ... כך גם השאלה, "לשם מה בעצם ?".


לפני 4 שנים
Ally the Witch​(שולטת) - תגובה מהממת שעל כל חלק ממנה אני יכולה להתפלסף שעות ודווקא בגלל זה אני אשאיר אותה ככה. אשאיר אותך לחשוב ולהרהר... ובדיוק שניה לפני שנכנסתי לקרוא אותה נכנסתי כדי לשתף כאן קישור...
אז אתה תחשוב על השאלות האלה ואני אשתף את הקישור ו... ברוך הבא לעולם שלי
לפני 4 שנים
האנשה עצמית -
תודה.. ברוכה הנמצאת.
ברוכים הנמצאים.
ההרהורים האלו לא זרים,
שטח מוכר וצחיח למדיי.
לפני 4 שנים
לאכאןכמעט - אהבתי. תודה.
רק לידע כללי. יש זרמים ביהדות שלא מאמינים בגלגול.
לפני 4 שנים
Ally the Witch​(שולטת) - יש זרמים ביהדות שאומרים שאל לנו להתעסק במה שלא שלנו...
לפני 4 שנים
לאכאןכמעט - מי מתעסק.. זה מיקו
לפני 4 שנים
Ally the Witch​(שולטת) - אני רואה שאתה משלים חוסרים של כל החג :)
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י