ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

Life by yunis

Never promise when you’re happy, never reply when you’re angry and never decide when you’re sad.
לפני שנתיים. יום רביעי, 6 בנובמבר 2024 בשעה 4:59

אתמול קיבלתי את ההודעה שהסבב הרביעי יוצא לפועל, החל מינואר אני חוזר לבפנים לעוד 70 יום של מלחמה - חלקה נגד האויב, חלקה נגד עצמי.

מבחינה פיזית אין לי בעיה עם זה, ברגעים הכי קשים אנחנו יודעים להרים ולתמוך אבל לא מזה אני חושש, אני חושש מהפן נפשי, כמה עוד הנפש יכולה לשאת?

כמה עוד אלונקות אצטרך להרים בזמן שהנגב המזדיין הזה נתקע לי בברך ואז אני מנסה להחזיק אותו ביד שמאל כי האלונקה בכלל בכתף ימין ולך תחליף צד כי אתה רק רוצה לרוץ להאמר המזדיין הזה שלא יכול להגיע קרוב כי יש חשש לנ"ט עליו.

 

זהו.

פרקתי.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י