לפני שנה. יום ראשון, 4 במאי 2025 בשעה 4:27
מתחילת המלחמה עשיתי 268 ימי מילואים, רובם המוחלט בעזה,
לפי המצב בשבוע האחרון אני מריח סבב נוסף, סבב חמישי במספר.
הגוף עייף, המוטיבציה ירודה, אפילו השגרה(כמעט) חזרה.
אבל אין סיכוי לוותר, פשוט אין סיכוי.
כשקוראים אז באים. ככה פשוט.
במילואים כל יום זה כמו סשן, יש כאבים, לפעמים יש דם, יש זיעה, עייפות, עליות, ירידות, יש המון רגשות, רגעים מדהימים ורגעים קשים.
לפעמים היום מרגיש כמו שבוע ולפעמים אתה לא שם לב שכבר שקיעה, לזמן יש משמעות אחרת שם.
אה וכמובן עושים הכל מרצון, לא תמיד יש הסכמה מלאה אבל מתמודדים.
הגוף כבר כמעט ולא עומד בזה, אבל הרצון לתת חזק מהגוף, המנטלי חזק מהפיזי.
יש ימים שאני שולט בחיילים ויש ימים שאני נשלט של המפקדים, כיאה לסוויץ שאני.
אה ובסוף יש חיבוקים, כי אוהבים ❤️
בתקווה שהסשן הבא שלי יהיה עם מישהי ולא עם צה"ל 🙏🏼

