אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

האהבות שלי

לפני שנה. 18 בנובמבר 2022 בשעה 13:21

אני דפוקה. כשאני בקשר עם מישהו ויש לי רגשות כלפיו אני רק איתו. בדס"מ אצלי זה משהו מאוד אינטימי, אני לא יכולה שיהיו לי כמה נשלטים. אני מעדיפה להתמקד במישהו אחד ולתת לו הכל. לא שוללת ולא שופטת התנהלות אחרת אבל זה פחות אני.

בחודשים האחרונים הכרתי מישהו שכבש אותי אבל לצערי הוא גר בברלין כך שהקשר הוא ברובו וירטואלי ולו זה לא מספיק. זה בסדר גמור ומובן מבחינתי שהוא צריך מגע, הוא צריך סיפוק ולא רק עצמי, אפילו עודדתי אותו כשהתייעץ איתי אם לחדש קשר עם  מישהי מהעבר למרות שהיה ברור לשנינו שהוא ילך על זה ולא משנה מה אגיד, אבל אהבתי את הכבוד שהוא נתן לקשר שלנו ובאמת באמת רציתי שיהיה לו טוב ושיהיה מאושר. מה זה רציתי, אני עדיין רוצה! 

התנאי היחיד שלי להמשך הקשר שלנו הוא שאני לא ארגיש שחסר לי. כל עוד הוא דואג לספק גם את הצרכים שלי אני שם. היה ברור לי שיהיה פחות כי הוא יהיה פחות רעב אבל כל עוד אני מקבלת את המינימום שאני מוכנה להתפשר עליו אני נשארת שם איתו, כי להזכירכם אני לא מסוגלת למקבל בבדס"מ. 

הוא באמת השתדל, משתדל, הוא נותן לי הרבה מילות אהבה, מתקשר אליי ומדבר איתי בכל הזדמנות שיש לו, מתאמץ, אבל הסקס...אח הסקס, אם אני לא לוחצת או דורשת זה פשוט לא קיים. ולי קשה עם זה, כי וואלה, אני רוצה שירצו לעשות איתי דברים, זה שאני השולטת שלו לא אומר שרק אני צריכה ליזום ולקחת. אז אמרתי שאני רוצה להפסיק את הקשר הבדס"מי איתו, אמנם לא בתזמון הכי אידאלי כי הוא בדיוק סיפר לי כמה טוב היה הסשן האחרון שלהם לפני 3 ימים (אני שאלתי, אני תמיד שואלת) והוא התעצבן עליי והאשים אותי שאני לא רוצה שיהיה לו טוב עם מישהי שהיא לא אני. באמת? ברצינות אתה אומר לי את זה? אתה בכלל מכיר אותי? כבר חודשים שאני מפרגנת לך שטוב לך וסופגת באהבה ובסבלנות את הירידה בסקס כי אני רואה את ההשתדלות הרגשית שאתה עושה אבל אני צריכה גם סקס. צטערת לאכזב אותך,0 אני ממש צריכה סקס טוב, ואני ממש צריכה שאתה תרצה את זה גם. אבל אתה לא יכול, כי אתה שבע. אז אל תצא עליי שאני לא בסדר. זה לא מה שמגיע לי. 

 

סליחה על החפירה, זה יושב לי בראש ובלב. 0

לפני שנה. 20 ביולי 2022 בשעה 22:10

הייתה נהדרת. ממש. 

כל כך לא רציתי לחזור...

האווירה, החופשיות, הבירה. 

והוא. הכי הוא. 

 

לפני שנה. 13 ביולי 2022 בשעה 20:29

התחלתי לארוז. 

וכשאני אומרת התחלתי לארוז, אני מתכוונת ששפכתי את כל מזוודת הצעצועים על המיטה ואני לא יודעת מה לקחת כי יש כל כך הרבה דברים שאני רוצה לעשות לך אחרי כל השיחות האלה בחודש האחרון :)

חצי מארון הבגדים גם בחוץ כבר כי אני שואלת אותו מה להביא והוא עונה לי את הבגד עור השחור שאני אוהב. 

דהההההההה, הרגע תיארת את רוב הארון שלי!

 

לפני שנה. 5 ביולי 2022 בשעה 19:37

סיכה (או מילה) תמימה יכולה להוציא ממך את כל האויר ואז מה נשאר? 

לא הרבה...

 

לפני שנה. 13 ביוני 2022 בשעה 14:18

גברים: תלמדו!

נשים: תהנו 😋

 

https://thecage.co.il/blog/userblog.php?blog_id=78495

 

לפני שנה. 11 ביוני 2022 בשעה 8:00

בא לי לדבר על פנטזיות. 

בקרוב.

בינתיים תשטפו את העיניים בזה. 

לעוד תמונות שמדליקות את הדמיון והגוף כנסו ל בלוג הזה:

https://thecage.co.il/blog/userblog.php?blog_id=78495&postid=1310154#anc

 

לפני שנה. 10 ביוני 2022 בשעה 17:39

בא לי מסיבה. 

בא לי אנשים יפים.

בא לי ללכת לאיבוד במוסיקה ובריקודים. 

בא לי לפלרטט, לטעום, להריח ולגעת.

מזמן לא רציתי דברים.

זה כיף לרצות ולהתרגש.