ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חתיך ומצוייד שולט ברמה

חתיך שרירי ועם שוט קטן מעור
אחד שיגרום לך למלא פקודות בציות מלא
חדש פה אבל עם מלא ניסיון
נסי אותי :)
לפני שנתיים. 17 ביולי 2021 בשעה 20:02

כמו תמיד

כל השאר עליי.

לפני 4 שנים. 21 במרץ 2020 בשעה 21:26

להיכנס לפה כל ערב

ולצאת רעבה

לא נמאס לך?

שאין לך גבר שידע לאפס אותך 

לא נמאס לך?

לפני 4 שנים. 27 באוגוסט 2019 בשעה 13:22

היה עונג, עבר זמן ארוך.

המספר שלכם נמחק לי 

שלחו SMS ניפגש שוב 

יום נפלא לכולם.

לפני 4 שנים. 11 באוגוסט 2019 בשעה 10:26

                                                                                    זה לא סתם הנאה.

                                                                                               זו אהבה

לפני 5 שנים. 6 ביוני 2018 בשעה 18:09

                                 זה התחיל פה באתר בשבוע האחרון

                  חשבתי שמדובר בעוד אחת מ....(שרק מדברות ולא עושות)

                                        אבל התברר שטעיתי

                                          היא הייתה אמיתית

                        1.80 גובה חזה עומד תחת לבנבן שדורש עוד ועוד...

                        נהנתי לשמוע את הגניחות האלו כשהיית קשורה.

                          עוד לילה לבן עבר לו והנה אחד חדש כבר פה

                                       הנשלטת מהלילה הקודם...

לפני 5 שנים. 28 במאי 2018 בשעה 20:49

כלבה טובה

 

 

 

 

 

 

היא 

 

 

 

 

 

 

 

 

כלבה צייתנית

 

 

 

 

 

 

 

כלבה רעה

 

 

 

 

 

 

 

 

היא

 

 

 

 

 

 

 

כלבה חרמנית

לפני 6 שנים. 13 בפברואר 2018 בשעה 21:29

                                                                                זו

                                                                                                                       כלבה

                                                                                                                      צייתנית

                                        .

לפני 6 שנים. 10 בפברואר 2018 בשעה 18:36

השפחה שלי בדרך לדירה שלי, להפגש עם האדון שלה. היא לא יודעת מה יקרה בסשן הזה וכמה זה יהיה עוצמתי.
נתתי לה קצת רמיזות ואמרתי לה שאבחן עד כמה היא כלבה טובה וכמה היא באמת כנועה לאדון שלה.
ככה אני אוהב אותן, חסרות אונים מולי, מפוחדות, לא יודעות מה יקרה הלאה ומשתוקקות לגלות.

היא מגיעה אליי, אני פותח את הדלת והולך להתיישב על הספה, היא סוגרת את הדלת אחריה, נועלת ונכנסת לדירה.
אני מצווה עליה לשבת מולי ומגלגל סיגריה, היא יושבת, קצת מפוחדת, שואלת אם היא יכולה לעשן גם, אני מרשה לה, היא בטח צריכה את זה להרגע.

להיות דום זה לא משחק, זה דרך חיים, זה בא ממך, שום דבר זה לא הצגה, הכל אמיתי. השליטה, הפחד שלה וכל מה שקורה בסשן ומחוצה לו אמיתי.

היא סיימה את הסיגריה שלה מהר ואני עדיין מעשן, אני מצווה עליה לקום.
היא קמה ומסתכלת עליי, מחכה לפקודה הבאה. אני פוקד עליה להוריד את החולצה. היא קצת מבוישת, מורידה באטיות את חולצתה וחושפת את השדיים היפים שלה שעטופים בחזייה. אני מצווה עליה "תורידי גם את החזייה" והיא פותחת את הסוגר של החזייה ומורידה בחושניות את הכתפיות וחושפת את השדיים שלה במלוא תפארתם. כעת היא עומדת מולי מבוישת ומושפלת, אני עם בגדים על הספה והיא חשופה. היא מתסכלת עליי ומיד מקבלת סטירה, "ראש למטה" אני אומר, "לא אמרתי לך לזוז".

היא מתנצלת "סליחה אדוני זה לא יקרה שוב, אני מצטערת", אני קם באטיות מהספה ותופס אותה בגרון בחוזקה "מקווה מאוד שלא".
הכלבה הזאת יודעת להרגיז אותי, עוד לפני שנפגשנו היא מתחילה, מתחננת שאעניש אותה.
אני חוזר להתיישב על הספה ומתעסק בשלי, רוצה לראות עד כמה היא ממושמעת.
לאחר מספר דקות, כשאני עדיין עסוק בשלי והיא עומדת מולי, לא זזה ולא מוציאה הגה, אני מצווה עליה "תורידי את המכנס שלך" היא פותחת את הכפתור ואז את הרוכסן והמכנס נופל. מרימה רגל ועוד אחת ומזיזה אותו הצידה. כעת היא עומדת מולי עם תחתונים בלבד. "תרדי על 4" אני מוסיף והיא מיד יורדת על 4 כמו כלבה טובה. אני קם מהספה ומסתובב סביבה, בוחן את הגוף שלה, הגוף ששייך לי וקיים בשביל לספק אותי ואת הצרכים שלי, אני מסתכל על כל קימור ואיבר, אני רואה כמה היא מפוחדת. השפחה שלי יודעת שאסור לה לזוז ולהחליט בעצמה, הראש לכיוון הרצפה, כנועה ולא זזה.

אני מביא את הספנקר שלי ומתקרב אליה, מלטף איתו בעדינות את התחת שלה ונותן לה מכה, היא מוציאה אנחה.
"תשתקי!" אני מצווה עליה ומיד נותן לה מכה נוספת, הפעם חזקה יותר והיא שותקת. אני מצווה עליה "תלכי למקרר ותביאי לי בירה" היא הולכת להביא, על 4, פותחת את המקרר ומתקשה להגיע, אך מצליחה בסופו של דבר, חוזרת אליי ונותנת לי את הבקבוק עם הראש מושפל. אני תופס אותה בשיער ומרים את הראש שלה בכוח, מראה לה את הבקבוק ושואל "איך אני אפתח את זה? כלבה מטומטמת!", היא לא הביאה פותחן, מייבבת ומתנצלת "סליחה אדוני, אני מצטערת" מתחילה לזחול לכיוון המטבח, אני נעמד מולה ותופס אותה בצוואר "לאן את חושבת שאת הולכת?" היא עונה "להביא פותחן אדוני, אני מצטער רק רציתי להביא לך". היא קצת שכחה שהיא לא קובעת מה קורה כאן. "אמרתי לך להביא לי משהו? אמרתי לך לזוז?!" היא עונה "לא אדוני, אני מצטערת אדוני" בקול מייבב.
אני מסתכל עליה במבט זועם, "זונה מטומטמת, את לא עושה כלום בלי פקודה שלי!" היא מנסה לענות "מצטע.." וחוטפת סטירה חזקה. השפחה שלי צריכה להיות מחונכת ולא להתבלבל, לא מעניין אותי אם היא רק ניסתה לתקן.

"לכי תביאי פותחן!" אני פוקד עליה, בקול מפוחד היא מגמגמת "כן אדוני, הכל בשבילך" ומיד זוחלת למטבח, פותחת את המגירה, לוקחת את הפותחן וחוזרת אליי. היא מביאה לי אותו. אני מלטף אותה ואומר "כלבה טובה." והיא מורידה את הראש.
אני פותח את הבירה ושותה בהנאה, קורא לה שתבוא לידי ושם עליה את הרגליים שלי.

מגלגל עוד סיגריה, שותה ומעשן כשהיא לפתע פונה אליי "אדוני?"
"כן זונה" אני עונה והיא מבקשת "אם אפשר אדוני אני רוצה לשתות גם".
"לכי תביאי קערה מהמטבח" אני פוקד עליה והיא זוחלת וחוזרת עם קערה.
היא יודעת טוב מאוד מה הולך לקרות, כלבים לא שותים מכוס או מהבקבוק.

אני מניח את הקערה על הרצפה ומוזג לשם בירה, "תשתי" אני מצווה עליה בזמן שאני תופס את הראש שלה ודוחף לכיוון הקערה, היא מתאמצת לשתות וקצת נחנקת.. "נו שתית מספיק כלבה?" היא מנסה לענות "כן.." ואני דוחף את הראש שלה חזרה פנימה, מוציא אותו והיא אומרת "כן אדוני תודה רבה אדוני" בגמגום מהיר ובקול מפוחד.

אני חוזר לשבת כשלפתע היא אומרת "אני רוצה שתזיין אותי, בבקשה אדוני, זיין אותי, עשה בי כרצונך."
אני מסיים לשתות את הבירה ופוקד עליה לעמוד. היא נעמדת.
"תסתכלי עליי" אני אומר לה, היא מיישרת מבט, כנועה וסקרנית.
"תסתובבי אליי ותתכופפי" אני מצווה, היא מסתובבת ומתכופפת כך שהתחת שלה מולי.
"תורידי את התחתונים" אני מצווה והיא מיד מורידה אותם ונעמדת במקום.
"תסתובבי אלי שפחה" אני מצווה,
היא מסתובבת ואני תופס חזק את הפיטמה שלה ועם היד השנייה חונק אותה.
"את רוצה שאני אזיין אותך?"
היא מיבבת "כן.. כן אדוני, אני רוצה מאוד אדוני".
אני תופס אותה חזק בשיער, מפיל אותה לרצפה וגורר אותה לחדר השינה, מרים אותה וזורק על המיטה, צועק עליה "אל תזוזי זונה" והיא קופאת, מפוחדת. אני חוזר לסלון ומביא משם חבל, נכנס לחדר השינה, מרים אותה על הכרית, היא שוכבת עירומה על המיטה כנועה, אני תופס את הידיים שלה ומתחיל לקשור אותה חזק ולאחר מכן מעביר את ידיה מאחורי הגב שלה. המבט הכנוע והמפוחד בעיניים שלה כשהיא מסתכלת עליי מדליק אותי.

אני מוריד את החולצה שלי וקושר סביב העיניים שלה. פותח את הרגליים שלה בעוצמה ונוגע בכוס שלה, הכוס שלה רטוב מאוד, אני מעביר את האצבע בעדינות על השפתיים החיצוניות והיא מתפתלת, מכניס קצת פנימה ומוציא מיד, ממשיך לגעת ולענג, מרגיש את הגוף שלה ופועל לפי התנועות. במקביל אני מלקק ונושך את הפיטמות שלה, אחת אחרי השנייה, דואג לא להפקיר אף אחת מהן והיא מוציאה אנחות הנאה. ברגע אחד אני עוזב הכל והולך להביא נוצה.

לא ממהר לגעת בה שוב, היא שוכבת על המיטה ומחכה ואני בוחן אותה ואת הגוף שלה. אני מלטף עם הנוצה את הצוואר שלה בעדינות ויורד לאט לאט למטה, עובר על הפיטמה שלה ואז על השנייה וממשיך למטה, יורד במהירות ליד הכוס אך לא נוגע, ממשיך לכיוון הרגליים שלה ואז מתקרב לכוס אבל לא נוגע, חוזר למעלה ומתמקד בפיטמה בזמן שאני נוגע שוב עם האצבע בכוס שלה, לאט, בעדינות, בדיוק הפוך ממה שהיא מצפה. היא מתפתלת וגונחת והכוס שלה נרטב, רוצה עוד ועוד.
"כן אדוני, זה כל כך נעים, תודה אדוני" היא לוחשת.

אני עוצר, מסיר את החולצה שקשרתי סביב עיניה ומצווה עליה "רדי לרצפה, על הברכיים" והיא בלי להסס מבצעת מיד.
אני נעמד מולה ומוריד את המכנס והתחתונים ביחד, היא על הברכיים וידיה עדיין קשורות מאחורי גבה, אני מוציא את הזין שיעמוד מול הפנים שלה. אני מלטף את הלחי שלה עם הזין, היא מזיזה את הראש לכיוונו, רוצה למצוץ אותו, להכניס אותו לפה שלה אבל אני מיד מחזיר את ראשה למקום ונותן מכה עם הזין בלחי. "לא אמרתי לך לזוז זונה" היא מרימה מבט אליי ואני תופס לה את הראש ודוחף את הזין שלי עמוק לגרון שלה. היא נחנקת ואני עם היד סותם לה את האף. אני מוציא את הזין ומשחרר אותה לנשום לשנייה או שתיים ומיד דוחף אותו שוב עמוק. אני מוחץ את הציצי שלה, לוחץ על הפיטמה ומזיין לה את הפה. "תמצצי אותו זונה, תמצצי את כולו!" אני צועק עליה. היא נרתעת מהזין שלי והראש שלה זז קצת הצידה. "מה את לא מבינה בלא לזוז?" אני אומר לה בזמן שאני תופס אותה מהעורף ומצמיד אותה אליי ומכניס את כל הזין לגרון שלה.

אני משחרר שוב ומצווה עליה "תמצצי את כולו זונה!" היא מנסה לענות "כן אדו.." ואני שוב דוחף את הזין עמוק. אני נותן לה למצוץ אותו ומשחרר לה יד אחת מהקשירה. היא תופסת אותו ומאוננת ומוצצת ועושה הכל לספק את האדון שלה. "מה המטרה שלך זונה??" אני שואל אותה והיא מיד עונה "אני כאן כדי לספק אותך אדוני! הגוף הזה הוא בשבילך שתעשה בו כרצונך אדוני!" אני עונה לה "נכון מאוד זונה! תמשיכי למצוץ" ודוחף את הזין שוב.

אחרי מציצה ארוכה אני מוציא את הזין, מסמן לה שאני עומד לגמור ותופס אותה חזק בשיער, היא פותחת את הפה בכמיהה לזרע שלי ואני גומר בתוכו ועל הפנים שלה והיא עם היד אוספת את הזרע שלי ומלקקת אותו.

היא פונה אליי ומבקשת "עכשיו אדוני תוכל לזיין אותי?" אני מסתכל עליה, מחייך ואומר "תעלי על המיטה" והיא קופצת מיד.
אני קושר את ידיה למעלה למיטה, אני תופס בחוזקה את הציצי שלה ומלקק את הפטמה בזמן שאני מחליק את הזין שלי לכוס הרטוב שלה. אני מזיין אותה לאט, מוציא ומכניס עמוק והיא גונחת וצועקת. אני תופס אותה מהעורף ומגביר את הקצב, תופס עם היד השנייה את הפנים שלה ומועך אותם, הזין שלי כל כך קשה וחודר עמוק לכוס שלה, אני גורם לה לצרוח לעוד "כן אדוני! תודה! תודה לך! זה כל כך טוב!"

אני ממשיך לזיין אותה באגרסיביות חזק ומהר יותר, היא נושכת את השפתיים ומכווצת את הפנים זה כל כך טוב וכואב, אבל כאב טוב, כאב מחרמן. אני לא מפסיק להחדיר את הזין שוב ושוב, עמוק וחזק יותר, היא בובת המין שלי, הצעצוע שלי ואני אעשה בה כרצוני עד שאסופק.
אני מוציא את הזין בבת אחת ומסובב אותה לדוגי, קושר לה גג בפה, נראה אם היא תצרח עכשיו. אני תופס לה את הישבן בחוזקה ונותן כאפות חזקות שמשאירות סימנים אדומים על ישבנה וגורמות לגניחות אחרי כל מכה. אני דוחף את הזין עד הסוף בבת אחת, בלי להתחשב בה, היא מתכווצת מהעוצמה, אני מקרב אליי את הספנקר ונותן לה מכות בתחת כל פעם שהיא מוציאה אנחה. הזין שלי נכנס כל כך עמוק וחזק והיא מתקשה לקבל אותו, אני מצמיד את הפנים שלה למיטה ומרים את התחת ומכניס חזק יותר ועמוק יותר, שתנסה לצעוק כמה שהיא רוצה, אני לא אפסיק עד שאסופק.

כשאני עומד לגמור אני מוציא מיד את הזין ומצווה עליה "רדי לרצפה, על הברכיים" היא יורדת על הברכיים, ראש למעלה, מסתכלת בעיניים שלי במבט מתחנן לזרע שלי ואני גומר עליה שוב. היא מחייכת ומודה לאדון שלה, היא שמחה שהיא סיפקה אותי ועשתה את העבודה שלה.

"היית שפחה טובה" אני אומר לה והולך להביא ויברטור, אני משכיב אותה על המיטה ועכשיו מגיע לה פינוק.
אני מדליק את הויברטור ונותן לה לגעת בו עם היד, אני מקרב אותו לכוס שלה בעדינות ומתחיל לענג אותה היא צועקת "תודה אדוני!! תודה!!" ואני מגביר את הקצב במכשיר, מענג אותה, מוצץ לה את הפטמה, חונק אותה ועושה הכל להטריף אותה. היא צועקת "אדוני!! אני גומרת! אני יכולה לגמור אדוני?", אני עונה לה "עוד לא זונה" ומרחיק את הויברטור, היא משתגעת, נוגעת לעצמה בפטמות, מתחרפנת, צמאה כל כך לאורגזמה המיוחלת. אני מלקק לה את הפטמות ונוגע קלות בכוס שלה אך דואג שהיא לא תגיע לגמירה, לא עדיין, אני רוצה שהרטיבות תציף אותה.

היא מתחננת אליי "תן לי לגמור, בבקשה אדוני, תן לי לגמור…" התחנונים שלה מדליקים אותי ולבסוף אני מאשר לה, מגיע לה לגמור, אני דוחף חזרה את הויברטור ומצווה עליה ״תגמרי זונה, תגמרי עכשיו" ומעלה את העוצמה לדרגה הגבוהה ביותר, נוגע בה, היא מתפלת ומיבבת, רועדת ומשקשקת ולבסוף גומרת באורגזמה מטורפת.

אני מכבה את המכשיר, אוסף את האביזרים ושם בצד, אנחנו נשכבים אחד ליד השני ונרגעים, עד הפעם הבאה.

לפני 6 שנים. 6 בפברואר 2018 בשעה 18:26

את חושבת שאצטרך לרדוף אותך ?   

 

 

 

כנראה שאת לא מספיק מחונכת...עדיין.

 

 

הגיע הזמן שלך לחינוך.

 

 

שלחי הודעה

כן את.

 

לפני 6 שנים. 5 בפברואר 2018 בשעה 0:06

זה לא סקס

זה הרבה יותר מזה.

 

 

 

הרבה

יותר.