סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Lo

וזה רק ל
וזה רק לי
וזה רק לו
וזה רק בגללי
( . ) ( . )
/_________
לפני 3 שנים. 13 בנובמבר 2020 בשעה 16:23

היא ניכנסה. המלווה שלה נישארה בחוץ כי מותר רק אחת.

בחדר יש עוד דלת. האחות פותחת אותה ומספרת למישהו עליה.. היא בת 15 עדיין לא קיבלה מחזור. וסוגרת את הדלת.

אחרי כמה דקות פותח אותה מישהו מחייך אליה ואומר אני דוקטור ליאור בואו תיכנסו.

היא והאחות ניכנסות. יש שם את השולחן שלו. עים מחשב  ומקומות לשני אנשים לשבת. כיור. ווילון ירוק סגור.

הוא עושה כמה דברים במחשב ואז אומר לה נתחיל בחושים תיתפשתי והאחות תראה לך איך לחכות לי במיטת טיפול.

האחות מסבירה לה איך לשים את הרגליים המקום שמיועד להם. יש גם וילון שנסגר בצורה כזו שהמטופלת על מיטת הנשים לא יכולה לריאות מה קורה מהציצים שלה ללמטה. האחות אומרת שהיום לא תישתמשו בזה.

הרופא ניכנס מאחורי הוילון. היא נבוכה ומנסה לי סגור את הרגליים אבל הם על המיתקן וזה לא קורה.

הוא צוחק ואומר זה בסדר אני רואה מיליון כאלה ביום אין לך מימה להיתרשג. 

הוא מתיישב בכיסא מול הכוס שלה ואומר בעצם כזה כוס יפה הרבה זמן לא ראיתי. קורא לאחות שתבוא ליראות והיא אומרת לה באמת החור שלך יפה ניראה מטופח מאוד.

היא לא יודעת מה להגיד היא נבוכה.

הרופא שואל אים זו פעם רישונה אצל רופא נשים. עונה כן.

האים היא קיימה יחסי מין. עונה שפעם מישהו נגע לה בציצי.

 שאל כמה פעמים הוא הכניס לך פה. ונגע עים האצבע שלו בדגדגן שלה. היא קפצה ואמרה אף פעם ו שהבחור נגע לה לא בכוונה בציצי. הרופא והאחות צחקו.

הרופא אמר לאחות תיבדקי לה את הציצים והאחות התחילה ללטף לה את הפטמות ולחפות את השדיים. ככה חמש דקות לפחות.

ליאור אמר טוב הגיע הזמן לבדיקת חוש הטעם כי בנתיים הכל ניראה תקין.

היא היתלבשה והאחות כיסתה לה את העיניים והושיבה אותה על הכיסא ליד השולחן של דוקטור ליאור.

אחרי כמה שניות הדוקטור אומר לה לפיתוח פה גדול ופתחה. ליאור אמר אני מכניס לך את הטעם הרישון תסגיר את הפה תיטעמי טוב טוב ותגידי לי איזה טעם. וככה היא עשתה. הטעם היה דבש. הוא אמר לה כל הכבוד

אחרי דקה שוב סגרה את הפה לא הצליחה לזהות את הטעם אז ליאור שוב שם את אותו טעם. היא ניסתה ללקק את זה יותר טוב ושאלה אם גם זה דבש הוא אמר לה לא זה מייפל. היא אמרה שהיא לא מכירה את הטעם הזה.

הטעם השלישי היה גבינה. הרביעי חמאת בוטנים. החמישי שוקולד. השישי שוב מייפל כדי לבידוק אם אני מצליחה לזהות. השביעי ריבת חלב. השמיני שוקולד. הוא אמר כל הכבוד תית ושמעה אותו מיתרחק. היא שאלה אים אפשר להוריד את הכיסוי אמר לה בתקיפות לא.

אחרי כמה שניות הרים לה את הכיסוי. הרים לה את הראש בעדינות מהסנטר היסתקל לה בעיניים עים העייניים הירוקות והכולכך יפות שלו ואמר לה בחיוך את בסדר הלשון שלך מזהה מצויין את הטעמים אני ידאג ליפתור את הבעיה הקטנה שלך. הלך למחשב והקליד כמה דברים. היא היסתקלה על העייניים היפות שלו בנתיים. 

כשסיים אמר תבואי עוד שבוע ניבדק את העיניין יותר לעומק ונתן לה דף. האחות ליוותה אותה מיחוץ לחדר וקראה לבאה בתור.

היא סיפרה לאחותה שחיכתה לה בחוץ שהדוקטור יכול לטפל בעיניין שלה ושהוא מאוד נחמד והם הלכו לבית.

 

אחרי שבוע היא הגיעה שוב למירפאה אחותה חיכתה לה שוב בחוץ. כשהאחות הכניסה אותה לחדר של דוקטור ליאור הוא שמח ליראות אותה ושאל לישלומה. ענתה לו בסדר והוא אמר לה להוריד את החולצה והחצאית ולהמתין לו על מיטת הטיפול.

האחות ניכנסה ואמרה שהיא צריכה להוריד גם את התחתונים. היא היסתבכה קצת להוריד את הרגליים מהמיתקן אבל בסוף הצליחה והורידה תחתונים. ליאור ניכנס התיישב בכיסא מול הכוס שלה אמר לה להיתקדם מעט עים הישבן ופקד על האחות ליסגור את הווילון.

היא ראתה רק את החלק העליון של הציצים שלה.

ליאור אמר אני הולך לבידוק לך רגישות ולהסביר לך קצת על איבר המין שלך. הוא נגע בעדינות בנקודה שבה הוא נגע בפעם הקודמת ואמר זה הדגדגן שלך. הוא ירד לאט עים האצבע ואמר זה הפתח של החור שלך ברגע שאיבר מין גברי ניכנס מספיק עמוק את מאבדת את הבתולים שלך.. אחרי בדיקות רגישות אני יבדוק שבאמת יש לך קרום. אמרה יש לי כי אף איבר מין לא עשה מה שאמרתה.

הוא משך שני דברים בעדינות ואמר אלו השפתיים שלך. ואז היא הרגישה משהו על הדגדגן שלה. כאילו מלטף כזה. משהו רטוב עולה ויורד ומיסתובב עליו ושוב ויורד לחור ושוב עולה לדגדגן. פיתום הוא שואל זה נעים לך. היא עונה זה בסדר. הוא אומר לה תישתחררי תשחררי את הגוף ובעיקר את האיזור הזה שאני בודק תינשמי נשימות עמוקות. היא מנסה. הוא אומר לאחות לעשות לה רגישות בפטמות. היא רואה את האחות מהצד מושיטה ידיים לציצים שלה ומשחקת בהם כמו פעם קודמת. ותוחכדי את הדבר הרטוב שמדגדג לה בדגדגן. חצי שעה הם עושים לה את זה בסוף ליאור אומר טוב זהו תיתלבשי.

היא יצאה לבושה והייתישבה בכיסא מול דוקטור ליאור להקליד במחשב.

תבואי עוד שבוע תבואי רגועה תבואי לבד לא צריך לטרטר אף אחד. כמובן שהבדיקות שלך הם שלך בילבד אין צורך לחלוק אותם עים אחרים כי לכול אחת יש טיפול שונה. והגיש לה דף מהמדפסת.

 

שבוע אחרי היא הגיעה לבד.הייתה לבדה בחדר ההמתנה. האחות נתנה לה כוס קטנה עים משקה שקוף. אמרה לה לישתות הכול בשלוק אחד. היא שתתה. היא לזה טעם מתוק וטיפ טיפה חריף בסוף. אחרי רבע שעה יצאה מטופלת בהריון והיא ניכנסה.

דוקטור ליאור צעק מהחדר לאחות אים היא נתנה לתית לשתות. היא ענתה לו כן כבר מילפני רבע שעה. הוא אמר לה יופי תיכנסו.

הוא שאל לישלומה והאים היא רגועה. ענתה כן בחיוך. אמר לה לחכות בעירום על המיטה.

שוב האחות הזיזה את הוילון. תית שאלה למה צריך את זה. האחות ענתה שרק ככה רופא ממין זכר בודק נשים.

דוקטור ליאור ניכנס. תית הרגישה משוחררת. שוב הרגישה נגיעה בדגדגן זה הקפיץ אותה אבל היא נירגעה במהירות.

אמר פעם קודמת לא בדקתי לך את הקרום אים הכול ילך בסדר הפעם אני יבדוק לך. תית שאלה מה לא היה בסדר בדיקה קודמת. הוא ענה שהיא לא הייתה משוחררת מספיק אבל הפעם הוא מרגיש שהיא משוחררת. הוא נגע שוב בדגדגן ואמר לאחות לעשות לה בדיקת ציצים רטובה היא ענתה שאין ספוגים. הוא ניגש לראש של תית ושאל אותה אם זה בסדר שהאחות תיגע בה ללא הספוגים ותעשה לה בדיקת ציצים רטובה. תית שאלה מה זה אומר. הוא ענה שהפטמות שלה צריכות להיות רטובות בזמן שהוא בודק רגישות של איבר המין. תית עונה בסדר.

היא שומעת את הדוקטור חוזר למקום שלו מול האיבר שלה. היא מרגישה סחרחורת קלה ביזמן שהאחות חופנת את הציצים שלה.

ליאור נוגע לה בדגדגן ואז היא מרגישה משהו רטוב על הדגדגן שלה והחור מיתקווץ. משהו מרטיב את הפטמות שלה. הגוף שלה רגוע ומסוחרר. הספוג מדגדג לה בדגדגן ומדגדג לה בפתח של החור. דוקטור ליאור אומר את מרטיבה אני מבין שזה נעים לך. תית עונה כן. הספוג מדגדג לה בדגדגן ברצף וגם משהו מיסתובב לה על הפטמות. תיבת נאנחת. ליאור אומר יופי ככה אני אוהב אותך תמשיכי להישתחרר. והיא משוחררת. ו אנחות שלה הופכות מהירות כמו הדיגדוג בדגדגן. והראש שלה מיסתובב. והספוג יורד מהדגדגן שלה לפתח החור ועולה ויורד ועולה ונישאר על הדגדן ויורד ושוב עולה. הכל מיסתובב לה. והיא נאנחת והרגליים שלה רועדות ואז גם כל הגוף שלה. ליאור אומר אני בודק לך את הקרום. היא מרגישה משהו כאילו נכנס לה לחור לאט. היא לא מבינה מה קורה לה היא אומרת אוייי לא אויי לא כי מרגישה שיוצא לה פיפי ואז כל הגוף שלה רפוי. 

האחות מציצה עליה. אין לה כוח להזיז את הראש אז היא רק מזיזה אליה את העייניים ורואה שהאחות מחייכת ואומרת היא גמרה.

היא שומעת רחשים במשך כמה שניות האחות מיסתכלת לכיוון הדוקטור. תית עדיין מסוחררת יכול להיות שהיא שמעה לחישה של אווווו. האחות התהלכה בחדר אחרי כמה שניות הסיתה את הווילון שמסתיר את המשך הגוף של תית. ליאור כבר לא היה שם.

האחות הביאה נייר וניגבה לתית את האיבר כאילו היא תינוק. תית שאלה קיבלתי מחזור?

האחות צחקה ואמרה עוד לא אבל את בדרך הנכונה. תיתלבשי וקחי עוד נייר אים את צריכה לנגב.

תית לבשה את התחתונים החולצה שלה והחצאית ויצאה לשבת מול ליאור.

הוא חייך אליה ואמר הייתה לך בדיקה מצויינת תמשיכי ככה וניפתור לך את הבעיה. שבוע הבא אותה השעה. והגיש לה דף מהמדפסת. 

 

שבוע אחרי שוב האחות נתנה לה לישתות את התרופה. אחרי עשרים דקות קראה לה לחדר. אף אחת לא יצאה מישם. תית אף פעם לא מבינה מה יש לעשות כולכך הרבה זמן בימקום להכניס מטופלים. זה תמיד מכעיס אותה.

ברגע שראתה את דוקטור ליאור הכעס עבר. הוא היסתפר העייניים שלו יותר בולטות. היא החמיאה לו על זה. הוא חייך וענה את מיסתכלת על הפרטים הקטנים אני אוהב את זה. תחקי לי עירומה על המיטה אני כבר מגיע.

ליאור ניכנס הי יישב מול הכוס שלה חייך ולחץ על כפתור שהרים את מישענת הגב של מיטת הנשים. שאל אותה איך היא מרגישה.

תית חייכה ואמרה בסדר.

שאל מה את חושבת על הטיפול האחרון שלנו? עניתי לא הפסקתי לחשוב עליו.

שאל בחיוך מה חשבת עליו? עניתי לא יודעת כל פעם שחשבתי עליו היה לי כאילו זרם כזה. 

הוא הרים מהשולחן מקל עם ראש של סוכריה נגע איתו בכוס שלה ושאל איפה פה? ענתה נבוכה כן. עכשיו הבינה מה גרם לה להרגיש ככה בפגישה הקודמת

אמר זה מצויין זה חלק מהתהליך.

האחות ניכנסה.

היום את תילמדי קצת על אוננות מהיום יש לך שיעורי בית האחות רבקה תלמד אותך מה לעשות אמר. הוא קם ורבקה ישבה במקומו.

האחות טבלה שתי אצבעות במשהו ואז שמה אותם על הדגדן שלה והתחילה לסובב בעדינות. תיבת הסתכלה על שניהם. ליאור מיסתקל על הכוס שלה והאחות רבקה נושכת לעצמה את השפתיים תוחכדי ליטופי הדגדגן שלי.

האחות ממשיכה ככה במשך כמה דקות ואומרת לדוקטור ליאור היא לא מרטיבה.

אומר אני מבין.. אני חושב שצריך לעשות לה פהכי   * תרגום- פה של פנתר וכי כמו כי = פהכי

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י