אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

ההתחלה הישנה שלי..

כרגע אני.
לפני 6 חודשים. 7 באוקטובר 2023 בשעה 8:13

אין לי ארץ אחרת.. גם אם אדמתי בוערת אהה? משהו כזה.. יש איזשהו שיר..
אז זהו, אדמתי בוערת!
האדמה שלי גוערת!
המדינה שלי, הבית שלי, מקום המפלט שלי הפך להיות סרט אימה.
מדינה שבמשך 3וחצי שעות לא מצליחה להשתלט על שלל ארועים מצמררים, אחלה סרט לנטפליקס.
מתהדרים בצבא חזק, לוחמים, אמצעי לחימה מהמתקדמים בעולם. ומה?! זה כבר לא כמה טילים, ירי, כיפת ברזל בומים וזהו.
ימין שמאל, זה כבר מלחמה שהיא בחצר של כולנו!
למחבלים זה לא משנה מה הדעות הפוליטיות שלך.
אני רושם את הפוסט הזה עם דמעות בעיניים, אין לי איפה לפרוק.
מניח שכולם ראו את הסירטונים שרצים, גופות, אזרחית ממסיבת טבע עם ראסטות, חיילים תקועים, חזרה של הכוחות של חמאס עם גופות, עם שבויים ואני צובט את עצמי! תתעורר זה לא אמיתי - אז זהו, שכן!!
ואתם, אלו ששולחים ומפיצים את התמונות והסירטונים אני שואל איפה עובר הגבול שלכם? אין לכם אלוהים? ישו? פסל שאתם מתפללים אליו, משהו? אמא צריכה לראות תמונות וסירטונים כאלה של הילד/ה שלה חס ושלום בוואטס אפ? נדפקה לכם הקופסא? אין לכם גרם של חמלה ולב?
אתם מעיזים להעלות דברים על הציבור הדתי? הסתה אחד כנגד השני? גידופים? בזמן שהדודים/אחים/סבא וסבתא/חברים…… יושבים בממד בזמן שמשתלטים על עוטף עזה? איפה הטוב לב וההרתמות שאפיינה אותנו כל כך? החמלה שלנו? הוכרת הטוב?
חלק אומרים שלא כל הפלשתינאים מחבלים, יש גם טובים.. ראיתם את מה שקורה שנכנסים עם גופות לרצועה? יורקים על הגופות של אחים שלנו ואני שואל את עצמי האם יש ביניהם אנשים טובים? כי לפי המראות זה כבר לא ״קומץ״ של מחבלים, זה הרוב, זה כולם.
אני ימני בדעות שלי, אבל לא בחרתי בממשלה הזו!
אני ימני מהלב כי אני בדעה של מי שרוצה להרוג אותי על לא עול בכפי אין לו זכות קיום.
זה כבר לא ירי של רקטות והפצה מהאוויר. זו הכרת מלחמה! על כולנו, ימין, שמאל, חילוני, דתי, אתאיסט, אשכנזי, מזרחי.. על כ-ו-ל-נ-ו!! ובחצר הפרטית שלנו, לא במקום אחר, אצלנו בבית!!
יום שבת 7/10/2023 יום שייזכר לדורות! יום שחייבים להפסיק ולהלחם זה בזו, יום שצריך לתמוך כתף בכתף אחד בשני! כמו פעם, כמו שהקמנו מדינה ונלחמנו זה לצד זו, כמו שבערך כל החיים שלנו..
״אין לי ארץ אחרת-גם אם אדמתי בוערת״
#עםישראלחיוקיים

ארדש - הלב נקרע.
מסכים שכולנו באמת יחד, ואין כרגע ימין ושמאל, ובכלל הגיע הזמן שכולנו נזכור מי האויב האמיתי שלנו. רפורמה/מהפיכה משפטית וההתנגדות לה, הסתיימו כרגע ממש.
וזה ממש לא הזמן, אבל אם אתה בוחר לצאת כנגד אמירות כנגד הציבור הדתי, בוא נזכור כמה חלקים מסוימים שלו נושאים בנטל. בשוק התעסוקה ומבחינה צבאית.
שירתתי כחייל קרבי, הבן שלי חייל קרבי שיורד כרגע ממש לרצועת עזה, והציבור הדתי ..? יושב ו... מתפלל? מבקש תקציבים לבחורי ישיבות...?
באמת תודה רבה להם, אבל כן, יש לי המון מה להגיד כנגד הרצון שלהם לקבל פטור מגיוס, ועוד.
ואני אמנע מלהעלות סרטון שלהם רוקדים ברחוב עם ספר התורה מלפני חצי שעה. כי זה פשוט מקומם. הם חבורה שלך מ נ ו ת ק י ם.
ושוב, כרגע ממש, במסגרת האירוע הקשה מאוד שעובר עלינו, כל זה הרבה פחות מעניין. אנחנו באירוע מטלטל ועוד אחרי שיסתיים ההדים שלו עוד ימשיכו לטלטל אותנו במשך זמן רב. קשה מאוד. ת'כלס, לא חשוב מה יקרה מכאן והלאה צריך להודות באמת הקשה, זיינו לנו את הצורה.
לפני 6 חודשים
EL PATRON​(אחר) - אתה מדבר על קיצון, אני לא רוצה להכנס לזה אבל אני בתור אדם מאמין יכול להגיד לך שהם לא מייצגים כלום ושום דבר! טובי בנינו הם כיפות סרוגות.. ומי כמוך, לוחם יודע כמה כאלה היו על ידו.
לבן שלך אני מאחל שמירת הגוף והנפש! שהשם ישמור אותו ואת כולנו!
לפני 6 חודשים
ארדש - קודם כל תודה ! ממש לא מתכוון לציבור הדתי לאומי. יודע ומכיר מצוין איזה חלק הוא מהווה בצבא, אבל אני לפחות לא מכיר שום אמירות כנגדו.
גם אם הדעה הפוליטית שלך, לצורך הדוגמה, שונה משלי, אין לי שום טענה אליך, ושום דבר נגדל. מכיוון שכל עוד גם אתה נכנס "מתחת לאלונקה". מותר לך ולי להחזיק בדעות שונות לגבי דרך הפעולה הנכונה, במיוחד כאשר אני מודע לזה שאין אמת אחת ויחידה, כמו גם, שהשמש לא זורחת לי מהתחת. בקיצור, בינתיים שכולנו נהיה בריאים. תושבים, חיילים, מתנחלים, דתיים (גם אלו שהתכוונתי אליהם..), חילונים, ימנים, שמאלנים. נדמה לי שכדאי שנדחה את כל הדיונים הללו לזמן טוב ונכון יותר. רק בריאות, ואין לי אימוג'ים על המחשב, אז אהבה.
לפני 6 חודשים
EL PATRON​(אחר) - מסכים איתך חבר יקר, רק שלא תטעה! אני ימני. אבל אני נגד הדתיים שאתה (ואני) לא מבינים איך הם לא עושים כלום ושום דבר ומקבלים ערמות של כסף. לגמרי איתך אחי.
לפני 6 חודשים
badgalbariti - מסכימה איתך מאה אחוז
לפני 6 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י