צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

חוויות הסגידה שלי

תיאורי לסגידת כפות רגליים נשיות
לפני 5 שנים. 29 בנובמבר 2018 בשעה 7:40

הייתי קצת לפני הגיוס ועבדתי בתור עובד כללי  של המינימרקט השכונתי.

הייתה לנו שכנה בבניין רווקה בסביבות גיל הארבעים מטופחת להפליא עם כפות רגליים מטריפות.

היא לא אהבה להגיע לעשות קניות אלא , עשתה תמיד הזמנה טלפונית (קצת מפונקת) .

היה לה גוף חטוב מאוד כי הייתה במכון כושר 4 פעמים בשבוע.

באחד מימות השבוע היא עשתה הזמנה טלפונית די גדולה ובוס שלי ביקש שאלך לתת לה את המשלוח במקומו ואמר לי שבסוף המשלוח אני משוחרר לאותו יום.

הגעתי לבניין שלנו לקומה השלישית שם התגוררה והיא פתחה לי את הדלת כשהיא לבושה בבגדי ספורט לאחר אימון . שמתי את הדברים במטבח והיא החמיאה לי איך התבגרתי ושהיא זוכרת אותי בתור ילד כששמרה עליי.

היא נתנה לי כוס מים ושאלה אם אני ממהר , עניתי שלא והיא שאלה אם לא אכפת לי לעשות לה מסג' ברגליים כי הן כאבו לה אחרי האימון .

כמובן שבתוך תוכי רק חיכיתי לזה המון זמן , שוב היו לה את כפות הרגליים המושלמות.

חלצתי לה את הנעליים והסרתי את גרבי הספרט שלה ומיד התחלתי לעסות את כפות רגליה ולשאלתה האם הריח מפריע לי , עניתי שלא ודווקא הריח מושלם .

היא נשענה לאחור בספה והמשכתי לעסות את רגליה עד שכמעט נרדמה . באותו הרגע ניצלתי את ההזדמנות והסנפתי את כפות רגליה המושלמות . כשראיתי היא נרדמה , הצמדתי את שפתיי והתחלתי לנשק וללקק את כפות רגליה והיא פתאום התעוררה ואמרה לי " ידעתי שאתה אוהב את זה , תמשיך ללקק לי את כפות הרגליים מיד" וכך עשיתי .

היא העבירה את רגלה על המכנס שלי והרגישה את הזיקפה שלי ואמרה לי להוריד את מכנסיי וכך עשיתי . היא פקדה עליי לשפשף את האיבר שלי תוך כדי שסוגד לרגליה ואמרה לי לי לגמור על כפות רגליה.

לאחר שגמרתי על כפות רגליה המושלמות היא אמרה לי כמה שאני טוב בזה ומאז פעמיים בשבוע היא הייתה עושה הזמנה ואני הייתי מביא את המשלוח ומפנק את כפות רגליה , כך היה עד הגיוס קיץ שלא אשכח לעולם......