סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחברת ההפתעות שלי.

לפני 7 שנים. 3 באוגוסט 2016 בשעה 20:28

היא עמדה שם ברגליים מפוסקות. השפתיים שלה בערו מהאודם הלוהט ועיניה התחומות במסקרה שחורה חזקה הביטו בי וחדרו לתוך הבטן שלי. “תתפשט!” היא פקדה עלי. היא הייתה ערומה, ואני לבוש בגופיית ספורט מהחום של הלילה. “לאן אתה חושב שהגעת?” היא שאלה ושלפה שוט מאחורי גבה. זאת הייתה הפעם הראשונה שלי ואני הייתי מפוחד. תמיד רציתי לעשות את זה אבל מעולם לא העזתי. “תוריד את הבגדים כבר!” היא אמרה. היד שלי בקושי זזה ואז היא פשוט קרעה ממני את הגופייה, העיפה לי את הנעליים וזרקה אותי מתוך המכנסיים.
“תלקק לי את הקרסול!” היא פקדה עלי והשוט הכה בגבי.
ירדתי על בירכי. היו לה רגליים יפות ומטופחות. נעלי עקב לא משכו אותי מעולם. היא ידעה את זה ולכן עמדה שם יחפה. “נו! למה אתה מחכה?” נישקתי את הקרסול שלה ואז ליקקתי אותו. “או! היא אמרה. ילד טוב!” היא העבירה את השוט על גבי בקשיחות ואז הכתה על התחת שלי. הסמקתי. צמרמורת טיפסה על עמוד השדרה שלי. “עכשיו תלקק את הקרסול השני!” היא אמרה. ליקקתי אותו בצורה איטית וארוכה. הייתי מוכן ללקק אותה משם ועד האף.
“עכשיו קום!” היא אמרה.
בקושי הספקתי להזדקף וכבר מצאתי את עצמי זרוק על המיטה, שכוב על גבי. השוט הכה בעוצמה על החזה שלי. צרחתי. עמוק בפנים אבל לא כלפי חוץ. “זה לא מזיז לך? הא? מה אתה אומר…” היא הכתה שוב, חזק יותר והפעם צרחתי. “אווו…עכשיו אנחנו מדברים… או צועקים ליתר דיוק…”
היא נעמדה על החזה שלי. היא לא שקלה הרבה אבל גם לא מעט. ואז מצאתי את האף שלי בתוך הכוס שלה. הסנפתי אותו חזק. ניסיתי ללקק אותו, אבל היא לא נתנה לי. “רק להריח! לא לגעת!” היא אמרה. היא עלתה וירדה, עלתה וירדה ואני הרגשתי איך הביצים שלי עומדות להתפוצץ. רציתי לזיין אותה. לזיין אותה חזק בתחת, עד שהיא תתחיל לצרוח ואז נזכרתי שידה על העליונה כאן. היא ירדה מהמיטה וחזרה עם קולר ושרשרת ברזל. מצאתי את עצמי קשור על ארבע על המיטה שלה. “תשאג כמו אריה”.
שאגתי.
“אתה שואג כמו אריה זוסמן, הספר שלי… אתה מילל…תשאג כמו אריה בספארי!”
שאגתי.
“או!!! כל הכבוד!” היא אמרה ו”תיגמלה” אותי במכת שוט חזרה על גבי.
ככה שאגתי עוד ועוד אז שפתאום הפכתי להיות ילד טוב בעבורה ואז היא דחפה אותי מהמיטה. נפלתי על הרצפה והיא שוב נעמדה על החזה שלי. הפעם היא נתנה לי ללקק את הכוס שלה אבל רק קצת. רציתי יותר, אבל היא לא נתנה לי. במקום זאת, היא תפסה את הזין שלי ולפטה אותו כאילו היה מלפפון. כן, הוא היה ארוך וקשה. “אתה רואה את זה?” היא אמרה. אז אני לא רוצה לראות אותו –  תכניס אותו מהר לתוך התחת שלי!”
משהו התפוצץ מרוב אושר בראש שלי.
“עכשיו!”
היא נעמדה על ארבע ופקדה עלי שוב. היה לי קשה להאמין שזה יקרה. חשבתי שבמפגשים כאלה לא יהיה פורקן מיני, אבל מה אני מבין בכלל בדברים כאלה. עכשיו הזין שלי היה בתוך התחת שלה. “מהר יותר!” היא פקדה עלי. זזתי מהר יותר, וחזק יותר. עשיתי אותה כל –כך חזק עד שהייתי בטוח שיפוצץ לי וריד במוח. גמרתי על הגב שלה וצנחתי כמו מת על השטיח. לא מסוגל לזוז, אבל מאושר. הכי מאושר שהייתי אי פעם.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י