לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ללכת על הקצה

בלוג שנועד לשתף סיפורים שאני כותב, פנטזיות ואפילו חוויות
לפני 3 שנים. 8 באפריל 2021 בשעה 15:31

אנחנו מגיעים לצימר, יש יין ושוקולד על המיטה. אנחנו שותים את היין ואוכלים את השוקולד. משתכרים קצת וצוחקים. אני מתחיל לגעת בך לאט לאט, מנשק אותך בצוואר נשיקות קטנות ועדינות ומשחק לך בשיערות של הראש. עולה לאט לאט לשפתיים שלך ומשכיב אותך על המיטה. בזמן שאני מנשק אותך יד אחת מתחילה לטייל לה לאורך הגוף שלך ובמיוחד בירכיים הפנימיות שלך. אני מפשיט אותך ואת אותי. אני מתחיל לרדת עם הנשיקות לחזה שלך. הפטמות שלך מזדקרות ועומדות ואני מלקק ונושך קלות. ביד אחת אני חופן לך את החזה וביד השניה אני ממשיך לשחק לך בירכיים הפנימיות. אני ממשיך לנשק ולרדת לבטן שלך, ויורד עוד ומדלג על הקודש הקודשים שלך. מנשק את הרגליים ויורד עד הברכיים ואז אני עובר לרגל השניה ומתחיל לעלות בנשיקות קטנות ועדינות ומשחק לך ברגל השניה קרוב מאוד למפשעות שלך. אני עולה ומוריד לך את התחתונים. מנשק מסביב לקודש הקודשים בסיבובים גדולים ולאט לאט סוגר את המעגל על הדגדגן הרטוב והחם שלך. אני שם ידיים על התחת שלך ומרים אותך קצת, נותן נשיקה קטנה לדגדגן ומתחיל ללקק את הדגדגן, בהתחלה לאט ובעדינות. לאט לאט אני מגביר את הקצב, יורד לך ומשחק עם הלשון על הדגדגן. אני לאט לאט מקרב את יד ימין לקודש הקודשים ומשחק לך בפתח הכוס, ומרוב הרטיבות 2 אצבעות מחליקות פנימה ואני מתחיל לשחק לך בפנים תוך כדי שאני יורד לך. היד השניה עולה לאט לאט ואני משחק לך בפטמות ובחזה שלך. אני ממשיך ככה כמה דקות טובות ואז אני מוריד את היד מהחזה ומגיע לעזרת הלשון. אני מתחיל לעשות לך ביד ויורד לך תוך כדי. ובו בזמן אני משחק לך בפנים עם 2 אצבעות, אני מתחיל להרגיש את הרעידות שלך ואת מתחילה להתפתל ולגנוח קצת וזה ממשיך להתחזק עד שאת גומרת. אחרי זה את מתחילה לגעת בי ולנשק אותי, אני משכיב אותך על הגב וחודר אלייך לאט לאט, אני נהנה מכל רגע. אני יוצא ונכנס לאט לאט וממשיך בקצב הזה מספר שניות ואז אנחנו מסתובבים, ואת למעלה ואני למטה, אני תופס לך את החזה ואת מזיינת אותי. ואז אני תופס לך את התחת וחודר אלייך חזק עד שאני גומר. ואז אנחנו הולכים ביחד להתקלח. מתחילים שוב לגעת אחד בשני ומתנשקים ואני לא יכול לעמוד בפנייך, אני מרים אותך ולוקח אותך למיטה, שם אותך על ארבע וחודר אלייך מאחורה (רגיל, לא אנאלי) ומתחיל לחדור אלייך לאט ומגביר את הקצב, אני מעיף לך את החזה לשמיים בכל חדירה וחדירה ויש רעש של התחת שלך בתוך המפשעות שלי. אני שולח יד מסביב ומתחיל לעשות לך ביד. אנחנו ממשיכים ככה עד שגומרים ביחד.

לפני 3 שנים. 24 בנובמבר 2020 בשעה 16:05

אחרי הרבה שיחות, החלפת תמונות, אכזבות, העלמויות של שנינו. אנחנו מחליטים לתת הזדמנות נוספת לקשר שלנו, נפגשים שוב. מריצים את כל השיחות שהיו לנו בראש, את התמונות והפנטזיות. נמצאים שוב עם חששות שאולי עוד פעם נתאכזב. אבל הפעם אנחנו נפגשים בחדר ולא ברכב באיזה חניון.

אני מגיע ראשון, מחכה לך בחדר. את מגיעה אחרי כמה דקות, מאופרת, מטופחת ומריחה טוב בדיוק כמו שאני זוכר. אני קם לכבודך, קצת מבוכה.

אחרי כמה שניות אני מתעשת, מתקרב אלייך נותן לך נשיקה בלחי ומבלי להתבלבל, תופס אותך בצוואר ומוביל אותך למיטה. משכיב אותך על הבטן.

מפשיט אותך במהירות, מניח את הידיים שלך מעל הראש.

מרים עם יד אחת את התחת הסקסי שלך, ועם היד השניה מתחיל לשחק בעדינות בכוס שלך.

מרגיש אותך חמה ומרטיבה, את גונחת מעט.

אני מפשק לך טוב טוב את הרגליים ומתחיל ללקק לך את הכוס, מושך אותך אלי לקצה המיטה, מלקק לך את הדגדגן, מחדיר את הלשון עמוק עמוק לתוכך.

את גונחת ומרטיבה.

אני מפליק לך על התחת וזורק אותך על המיטה, מפשיט את עצמי.

חודר אליך מאחורה, מתחיל לשחק לך בדגדגן תוך כדי ובזמן שאני בתוכך, את מתחיל לרעוד חזק וגומרת פעם אחר פעם...

אחרי כמה שניות אני גם מתפוצץ בתוכך.

אחרי כמה דקות, אני מתחיל לגעת בך, ואנחנו מתקרבים ומתנשקים בלהט.

נוגעים אחד בשני בלי הפסקה, את מתחיל לרדת לי, זה מענג בכל רגע. ירידה שלא הייתה לי בחיים.

ואז את עולה מעלה, שמה את הזין שלי בין הכוס שלך, עולה ויורדת.

אחרי כמה שניות אני כבר לא יכול יותר, מרים אותך קצת וחודר אלייך עמוק וחזק.

את מעלי מתחילה לעלות ולרדת, אני תופס חזק את התחת הסקסי שלי, הציצי הענק שלך מקפץ מולי וזה כיף לא נורמאלי.

את שוב מתחילה לרעוד וגומרת, ואחרי שאת גומרת אני יוצא מתוכך וחודר אלייך לאנאלי.

בהתחלה לאט לאט, ומגביר את העוצמה, מפליק לך בתחת וממשיך עד שאני גומר לך עמוק בתחת.

אחרי כל זה, אנחנו שוכבים אחד ליד השני ומבינים שזה הולך להיות קשר ארוך עם המון סקס איכותי.

לפני 3 שנים. 18 באוקטובר 2020 בשעה 21:08

בתקופה האחרונה מתווספים לי הרבה לקוחות חדשים, באחת הפעמים אני מגיע למשרד שלך. במהלך הסיור שלי במשרד, אנחנו נפגשים מחליפים מבטים ועוברים אחד על פני השני. אני מסיים את היום עבודה שלי ומקווה שבפעם הבאה שאגיע, אראה אותך ואהיה קצת פנוי להחליף איתך מילה או שתיים. אחרי שבוע אני מגיע שוב, כולי מתרגש עם תקווה שאראה אותך שוב.

 

אחרי יום פגישות ארוך, אני רואה אותך יוצאת מהמשרד, אני עוקב אחרייך לתחנת אוטובוס ושואל לשלומך, האוטובוס שלך בדיוק מגיע ואני מתעקש לקבל את המספר שלך ואת מוסרת לי אותו.

 

אחרי כמה ימים, אני שולח לך הודעה שתגיעי לפאב שקרוב אלייך לבית בשעה 20:00 עם שמלה שחורה קצרה, לק, אודם אדום ונעלי עקב.

 

אני מגיע לפאב ורואה שאת כבר התיישבת לך על הבר, לבושה בדיוק כמו שתיארתי לך. אני מתיישב מולך ומסתכל לך בעיניים במבט חודר. אני לוחש לך באוזן שאת סקסית, שאת יותר יפה ממה שאני זוכר, שבא לי לזיין אותך כל כך חזק מאחורה ועמוק שתרגישי כאילו אני עוד שניה יוצא לך מהגרון. אני מכניס את היד שלי מתחת לשמלה הקצרה שלך, מרגיש שאין לך תחתונים ושאת רטובה כולך. אני מחדיר 2 אצבעות פנימה ודורש ממך לשמור על שקט. את נענית לדרישתי ומתנוענעת על הכסא. אני לאט לאט מוציא את האצבעות ודוחף לך אותן לפה שלך.

 

אני מבין שזה הזמן שלנו, אני משלם את החשבון ונוסעים לדירה שלך. 

 

אנחנו מגיעים ונעמדים אחד מול השני, אני פוקד עלייך להתפשט, את משתהה לכמה שניות ובהלם ממני קצת אבל מתחילה להתפשט. תוך שאת מתפשטת, מתגלה מולי גוף בהיר וסקסי, עם חזה מושלם. אני מתקרב אלייך לאט לאט, מוריד אותך לברכיים, תופס אותך בשיער ונותן לך סטירה. אומר לך שהיית ילדה רעה היום, את כבר פותחת את המכנס שלי ומורידה לי את התחתונים, אני מחדיר לך אותו לתוך הפה, עמוק ולא מרפה. את מתחילה לדמוע, להיחנק במעט ואני ממשיך לדחוף. את משתעלת ומרימה את הראש. 

 

אני מוציא את החגורה מהמכנס שלי, כורך אותו סביב הצוואר שלך ומוביל אותך על 4 איתי לסלון.

 

על השולחן יש קנקנן של מים, אני שואל אם את צמאה ואת אומרת שכן. אני אומר לך שאם את רוצה לשתות, אז רק מהקנקנן ולא משום דבר אחר. מרחיק קצת את הקנקנן כדי שתצטרכי ללכת על 4 אליו.

 

בזמן שאת הולכת לשתות, אני פותח בקבוק יין, עומד מעלייך ושופך אותו עלייך. מכסה את כל כולך ביין ומתחיל ללקק את הגוף הסקסי שלך.וברגע שאת מוציאה אנחת הנאה אני מפסיק, סוטר לך בתחת ומתחיל למשוך אותך על 4 למיטה. את שוכבת על הגב ואני אוזק כל יד ורגל שלך בנפרד למיטה. הרגליים שלך מפושקות. אני מעמם את האור במעט ומכסה לך את העיניים.

 

בזמן שאת על המיטה, מתנשפת מהלא נודע. אני מוציא 2 אטבים ושם אותם על הפטמות הזקורות שלך. את גונחת חצי מכאב חצי מהנאה. אני חופן אותך במותניים ואת מרגישה את הנשימות שלי על הגוף שלך קרוב מאוד. אני עולה מהבטן, מלקק מדי פעם את הגוף שלך, עולה עוד לצוואר שלך ונושך את התנוך של האוזן שלך. אני מעלה במעט את היד שלי ומשחק באטבים בעדינות, מנענע אותם מצד לצד ואת נאנחת. אני מוריד את היד לאורך הגוף שלך, מהחזה, למותניים, לבטן ואז לירכיים שלך. עולה למעלה לכוס שלך ומצמיד חזק את כף היד שלי לאורך הכוס הרטוב והחם שלך. אני מתחיל לרדת בליקוקים לכוס שלך, ברגע שאני מגיע אני מוצץ קלות את הדגדגן שלך ומתחיל ללקק לך את הכוס, מתחיל עם החדרת הלשון פנימה ועולה למעלה כלפי הדגדגן, מתחיל ללקק בשמיניות, מחדיר 2 אצבעות פנימה והיד השניה מנענעת את האטבים שעל הפטמות שלך. את מתחילה להתנועע מצד לצד, לגנוח. הדגדגן שלך מתנפח ואת עומדת לגמור.

 

רגע לפני שאת גומרת, אני מפסיק הכל, סוטר לך בתחת ואומר לך "את חושבת שזה יבוא לך כל כך בקלות?"

 

אני יורד בשקט המיטה, משאיר אותך כמו שאת אזוקה, נוטפת, חמה ודרוכה לצעד הבא שלי.

אני הולך למטבח, מוזג לעצמי כוס מים. את נמצאת במתח ולא יודעת מה הולך לקרות. אני חוזר אלייך, מוריד בעדינות את האטבים מהפטמות שלך. מוריד את הכיסוי עיניים ממך, את מסתכלת עלי ומבלי להתמהמה אני מנשק אותך בתשוקה אדירה שעוצרת את נשימתך. אני מלטף אותך לאורך הצוואר, החזה והמותניים ואז בבת אחת נושך לך את השפה והלשון ביחד. שם יד על המצח שלך, מצמיד את הראש שלך למיטה. אני מסניף אותך מהשיערות לצוואר, מתחיל ללקק לך את הצוואר ואז מתחיל לעשות לך היקי. היקי חזק, ממשיך בעוד היקי גדול לידו. את מנסה להילחם אבל את לא יכולה כי את אזוקה. אחרי שאני מסיים את ההיקי השלישי, אני מתחיל לשחרר אותך קודם את הרגליים ואז את הידיים. ורגע לפני שאת מתאוששת מהשיחרור, אני משכיב אותך על הבטן, אוזק את הידיים שלך שוב למיטה אבל הפעם לחלק העליון של הסורגים שבמיטה.

את נעמדת על ארבע, אני תופס אותך בכתפיים וחודר אלייך לכוס לדוגי. אני חודר עמוק עמוק ומושך אותך עם הכתפיים אלי.

מתחיל לחדור אלייך חזק ועמוק, בכל חדירה אני מושך אותך עם הכתפיים שלך אלי.

אני מפסיק אחרי כמה רגעים, מחזיר את האטבים לפטמות שלך וחוזר שוב לחדור אלייך, מושך את הראש לך באמצעות השיער וממשיך לחדור אלייך חזק ועמוק. מפליק לך תוך כדי בתחת. את נאנחת פעם אחר פעם ורגע לפני שאני גומר, אני שולח יד מסביב לדגדגן שלך, אני מרגיש אותו נפוח, ומתחיל לעשות לך ביד תוך כדי.

ואחרי כמה שניות שנינו גומרים ביחד. אני מתפוצץ חזק בתוכך שמשפריץ קצת החוצה ומרגיש אותך מבפנים גומרת.

את חושבת שזה מאחורייך? שסיימנו?