שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

sad soft type

לפני 5 שנים. 30 ביולי 2018 בשעה 10:20

לפעמים אני מתהלכת בעולם, ואני כזה-וואלק הבנתי את משמעות החיים. יצרו אותי ונתנו לי ״מתנה״ ענקית והביאו אותי לעולם הזה, זה באמת קסם. אני מסתכלת על מה שסביבי ואומרת, משמעות החיים הוא עצם הקיום שלי בפרק זמן שיש לי לחיות בעולם הזה. זה כזה פשוט!

מה שיקרה יקרה, מה שתהיי תהיי, מה שתחווי תחווי, תגידי תודה ותסגרי ת׳בסטה אחרי 80 שנה. ככה אני חושבת שאני הכי בטהור שלי, שאין לי הפרעות מסביב. שאין לי את כל התיקים שאני סוחבת על עצמי. וזה באמת סופר קול ורוחני ופשוט ומאגניב וזה מחזיק במקסימום 24 שעות. 

 

ואז אחרי 24. אני מתהלכת בעולם. בואי נהיה מדוייקות. בירושלים. ב2 בלילה. מסטולה רצח. קרובה לבית, ברחובות המוכרים שלי, שהם בשבילי כבר כמו חיבוק גדול ונעים להיות בתוכם. ואני תוהה לעצמי- 

אחותייייי איפה החיים שלך איפה???

מי את?? מה את?? למה את?? למה יש לך ככה ואין לך ככה?? מה תעשי עם החיים שלך?? מה אם לא תהיי שמחה?? מה אם לא תגשימי את עצמך?? מה אם אני יבזבז את ״פוטנציאל״ וה״אינטילגנציה״ שלי? 

 

מה אם אמצא את עצמי לבד לבד? באה הביתה לדירה עלובה עלובה

ואז- מה שתחווי תחווי ומה שיקרה יקרה, זה כזה שטויות. 

 

הגעתי למסקנה. שהשאיפה המרכזית בחיים שלי הייתה להגשים את עצמי. לממש כל טיפת עבודה ויזע ויצירה שעשיתי. להיות הכי טובה שאני יכולה להיות. לכוון הכי גבוה, להיות כמו האמנים והמעצבים שאני מעריצה. ו-וואלה, את מגלה שזה פאקינג קשה. ופתאום. השאיפה הכל כך מרכזית והדומיננטית הזאת, מתחילה לחנוק אותך! כן! לחנוק! החלום הרטוב שלך חונק אותך!

 

אם לא אממש את עצמי, מה אהיה בחיים האלה? מה אעשה בחיים האלה?

 

זה כל הזמן בראש, ברמה כזאת או אחרת. בהקשר כזה או אחר. אני פקעת של שאלות קיומיות, והחרדות שבאות איתן. 

תמיד אני אומרת לאמא שלי- אמא, אני לא יכולה לשלוט במחשבות בראש שלי, הן פשוט רצות רצות רצות

 

אין לי איך לסכם

דאטס איט

 

פסיכולו - במקרה קראתי את מה שכתבת וכל כך הזדהיתי.
אני גם חושב על הגשמה ועל משמעות
ואני גם לפעמים חושב שזה אולי מרוץ שבו ההפסד וודאי
לפני 5 שנים
מפית​(אחר) - אני כבר מבוגר ... תתחילי בצעד הראשון
לפני 5 שנים
מתחלפת ומתחלף{זוג} - אינני יודע אם ניסית להיות על אמ.די.אמ.איי (בלי ספידים) ואיך הייתה החוויה שלך, כי כל גוף מקבל את זה אחרת. אני גיליתי שיש לי את היכולת הפשוטה הזאת לאהוב את עצמי ללא תנאים, ולהרגיש לגמרי מדהים מבלי שעשיתי שום דבר שיצדיק את האושר המטורף הזה. הרגע הזה שבו הבנתי שזה בכלל אפשרי להרגיש נאהב, מבלי שיש ״מישהו״ שאוהב אותי. ומיד חמקה לשם אשמה. מאיפה האשמה הזאת באה? שההרגשה הזאת היא משהו שאני מפעיל בעצמי, ולכן רוב הזמן (שאני סחי) ל-א מפעיל בעצמי, ופשוט נולדתי לתוך חשיבה שאהבה צריכה להיות בגלל משהו, שיש שם יחס של סיבה ותוצאה, של תלות. לא פעם אמרו לי בחיי ״אתה ממש אוהב את עצמך״ כאילו עשיתי משהו רע, אבל הייתי שם הרי עם עצמי, אוהב את עצמי, לא מזיק לנפש ביקום, ועדיין מוכיחים אותי על כך? נשמה - הביטי לתוך עצמך ודעי אותך. עשי אהבה אינטימית עם עצמך והכלי המדהים שמכיל משהו מדהים יותר: מודעות. מודעות לכל קשת הרגשות בך, הרצון להצליח, והכאב להיכשל, הציפיה, החלומות, ההתקרסות לנוכח המציאות, הטיפוס העיקש, הנפילה. אחזי בכל חוויה, אל תברחי מהרגשות הכואבים. ככל שאת כואבת יותר, כך את חיה יותר. איש לעולם לא יאהב אותך כפי שאת מסוגלת לאהוב את עצמך. פשוט כי את תהיי שם בשביל עצמך, מבינה את רגשותייך, מחשבותייך, חלומותייך, כאבייך 24/7 -- וזה הרבה יותר ממה שגם האנשים שהכי אוהבים אותך בעולם יכולים. האנשים שאוהבים אותך, האנשים שאת אוהבת הן מראות שמשקפות לך את עצמך ממקומות שונים. ההגדרה הזאת העצמית, שהיא בעצם קונצרט שלם של כלים שונים, שמשתלבים דרכך יחד, גם כשהם צורמים, גם כאשר זה נשמע כמו רעש נוראי.
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י