צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון
לפני 8 שנים. יום שישי, 15 ביוני 2018 בשעה 17:39

אין על יום שישי 

 

קמים מאוחר . קונים בסופר בלחץ כי עוד מעט סוגרים . יושבים לקפה בקניון רמת אביב 

 

אוכלים ארוחת ערב על הים בתל אביב 

 

אבל משהו חסר ..

 

המשהו הפנימי הזה .. 

 

אז יום שישי הבא ברלין .. זה ירגיע את מה שחסר :)


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י