סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

כוונות טובות

לפני 6 שנים. 30 במאי 2017 בשעה 9:27

עקב כך שאנשים לא יודעם לקרוא גם כשכתוב שחור על גבי לבן. מקבלים אישי או חושבים שאני שופטת

פוסט מועבר לטיוטות

 

אולי זה ישמע צבוע במיוחד באתר כמו כלוב.

אבל ממש בא לי לתת סתירה לכמה אנשים פה שיתעוררו מהזיה שהם חיים בה. 

יש זוג מקסים שנפרד, חוזר, בעל מגלה, נפרד שוב, מקולרים עוד פעם נפרדים ושוב חוזרים.

ואנשים אומרים להם בהצלחה שהפעם זה יצליח. הראי הם כותבים כל כך יפה על אהבה ועל כך שלא יכולים להפרד ומתגעגעים וכואב להם בנפרד ומחפשים דרך לחזור וחוזרים ושוב אוהבים. 

אנשים תתעוררו זה שני בוגדנים שבוגדים במשפחות שלהם ובבני זוג חוקיים שלהם!!!!

אין לזה תירוץ מצדיק. ולא לכל מי שמחשיב את עצמו לפוליגמי כשבן/בת זוג שלו לא כזה. 

תתעוררו גם אתם הבוגדים. או שתתגרשו או שתתאפסו על עצמכם. אתם מבינים בכלל איזה אבל איזה פציעות אתם גורמים לבני זוג שלכם? אתם חושבים שמחטתים לכם בדברים ונפגעים מזה!!! אפשר לחשוב! מגיע לכם שיחטתו ומגיע לכם חוסר אמון כי אתם ב ו ג ד י ם באנשים שנתנו לכם אימון.אתם משקרים להם פעם אחרי פעם בפנים.לאנשים שמאמינים בכם ולכם. שנמצאים שם כשאתם חולים. שמכבסים לכם תחתונים. שדואגים לכם 24/7. ואתם בוחרים זיון בצד כי חסר לכם משהו בחיים?!!!

חסר לכם סטירה ובעיטה אכי חזקה שתתעוררו. 

לפעמים בא לי להסוף פרטים מכל הבוגדים פה ולפנות בסתר לבני זוג שלכם ולהגיד להם:״ לכו ותבגדו גם בהם, תחזירו להם באותה מטבעה, תראו להם מה זה. תעשו מה שהם עושים לכם.״ אולי זו הדרך היחידה שאנשים האלה יבינו מה זה ובאמת יבינו מה הם עושים רק כשהם יחבו את זה על בשרם. הבוגדים שלא רוצים לפרק משפחה כי בלה בלה איזה חרטה אבל לא יכולים בלי לבגוד כי בלה בלה חרטה. לא טוב לכם בזוגיות צריכים לחפש בחוץ שחררו את בן הזוג שלכם. תפרדו. תתגרשו. תהיו אמיתיים. אתם לא יכולים לגרום אושר לבן זוג שלכם , הוא או היא לא גורמים אושר לכם אז ת פ ר ד ו. לא צריך לעשות מזה כזה עניין. חיים הם דינאמים, הרבה פעמים אנחנו מקבלים כאהבה את ההתאבות וכשזה עובר לפעמים כבר מאוחר מידי כבר התחתנו. אז זה לא סוף העולם. יש לי חדשות . אפשר להתגרש. יש ילדים? אז תחשבו עליהם זה שאתם פוגעים בבן או בת זוג שלכם זה משפיע גם על ילדים ואולי עדיף להם גם שת פ ר ד ו. 

שוב תהיו אמיתיים עם בני זוג. אל תשקרו. בשביל מה לשקר? כי עשיתם משהו רע? אז אל תעשו רע. בכל זאת עשיתם? במוקדם או במאוחר בן זוג או בת זוג יגלו, אל תזלזלו באינטלגנציה שלהם.

אל תעשו לבני זוג שלכם מה שלא היתם רוצים שבני זוג יעשו לכם.

תהיו אמיתיים תשחררו את מישאתם לא אוהבים. תנו להם אפשרות לבחור. תנו להם את מה שמגיע להם את האמת. ואם אתם מפחדים להבד אז פאקינג תפסיקו לשקר ולבגוד.

 

*הפוסט הזה לא מדבר על מישהו ספציפי. אני לא באה לשפוט אף אחד. רק נקודה למחשבה. היתם רוצים שיבגדו בכם? היתם רוצים שישקרו לכם? אנחנו לא בהמות. אנחנו יכולים למצוא פתרונות יצירתיים , תמיד יש יותר מאחד. בחירה בידינו. 

Dark Muse - פרוגי
את לא יכולה לכתוב דבר כזה ולא לצפות לתגובות..
אותי לימדו.. אל תנסה להבין מישהו אחר
אם לא נעלת את הנעליים שלו.. וצעדת איתם באותה הדרך..

ואת לא חייבת כמובן לענות...
רק לחשוב מעט..

לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י