שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

My one dream, My only Master

© כל הזכויות שמורות ל-CherryBlossom וכמובן לילדה שלפני הקעקוע.
לפני 5 שנים. 13 ביוני 2018 בשעה 12:48

הלכתי לחפש השראה ומצאתי השראה של מישהו אחר.

 

ד י ו ק.
"לא יודע איך זה קרה, אבל פתאום כולם מדייקים את עצמם. וזה את זה. ואם אני לא נזהר, פתאום מישהו או מישהי אומרים לי "תרשה לי לדייק אותך" או "תודה שדייקת אותי."
וזה הכי מעצבן, כי אני מודה שבא לי לעשות דברים שונים ומגוונים לאנשים שונים ומגוונים, אבל מעולם לא רציתי לדייק אף אחד וגם לא בא לי שמישהו ידייק אותי. אני לא טבלת אקסל. אני יצור חי, שזה משהו מאוד לא מדוייק, אלחמדולילה.
אפילו ההגייה של המילה הזאת. תגידו "דיוק" ותראו איך כל השרירים הטבעתיים שלכם מתכווצים כמו ספרנית חמורת סבר. כל היצירה המופלאה והמטורפת שהננו מצטמצמת לאיזה קוף-מחט נוקדני.המסע הזה לדיוק עצמי נובע מהרצון המבורך לגדול ולהעמיק ולהשתפר, אבל מושפע מהאשלייה האנושית שיש דבר כזה שנקרא "בדיוק". מה לעשות שבטבע אין שום דבר מדוייק? בטבע אין קו אחד לגמרי ישר, אין עיגול מושלם, אין כלל בלי יוצאים מן הכלל, אין דבר בלי היפוכו. זה יכול לשגע אותנו, אבל התנגדות לא תועיל. המדע ניסה במשך דורות להשתלט על כל הבלגן הזה על ידי מדידות יותר ויותר מדוייקות של יחידות יותר ויותר קטנות, עד שהגיע לקוואנטים וכל המתמטיקה הפכה לעננים של מרשמלו.
אני לא נמשך לאנשים מדוייקים. אני נמשך לאנשים מוגזמים, לאנשים מתבלבלים, לאנשים מלאי סתירות, אל הדבר והיפוכו, אל הדבר האחד הקבוע בעולם הזה: השינוי. אני יודע שזה נכון רק בערך, ובדיוק ככה אני אוהב את הנכון שלי."

רפאל המתנזר{צלב הפלדה} - צודק, אני בעד אי דיוק
לפני 5 שנים
KinkyMaster​(שולט) - אני לא חושב שזה סותר.
ואני חושב שהפוסט הזה במקום. ומדויק.
לפני 5 שנים
Never Land - בדיוק.
;)
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י