לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

זו המציאות שלנו והיא עולה על כל דמיון

להזדיין זה ברכה, מי בא לקידוש?
אנחנו מפרסמים גם פה כדי שבאמת יהיה אפשר להגיע גם מכאן, תפנו רק אם אתם יודעים שאתם יכולים להגיע הלילה ובחייאת תאותתו לפני כל פניה.

ברוכים הבאים לבלוג שלנו בדיוק ברגע כתיבת שורות אלה סיימנו את הלילה לבוקר זה, וכנראה שאנחנו מחפשים את הבא בתור.
לפני חודשיים. 2 ביולי 2024 בשעה 11:58

כמה דקות לפני 13:00 אתה מעיר אותי ואומר תתכונני יש לך שאכטה מוכנה, תעשני אותה על הברכיים בסלון. אני לא בטוחה ששמעתי נכון או שאני מקשיבה אז הוא חוזר על דבריו. תבואי בלי בגדים. תהיי בסלון על הברכיים ומישהו בא לזיין אותך באנאלי, את לא מוציאה מילה.

הפעמון מצלצל הבחור נכנס, אני עירומה על המזרון באמצע הסלון וכל הבית חשוך. הוא מתפשט ויש לו קעקוע בדיוק מעל הזין, כשהוא נעמד אני מבינה במה אני מביטה. הזין שלו הוא החדק ומשני צדדיו ראש ואוזני פיל. גאוני!

״איזו יפהההה״ הוא לוחש לי כשאני מוצצת לו עם הפה בלבד ומסתכלת שוב כדי לוודא שזה באמת פיל, מלחיץ קצת להוריד את החדק.

״את אוהבת להזדיין? את פשוט חתולת מין… את סקס מעולה״ הוא עושה אותי בדוגי על הספה למרות שהמשפט הזה יצא החתול והכלב - האור האדום דולק בסלון ואנחנו קצת כמו בדאנג׳ן. כאילו שיצאנו למועדון באמצע היום. הבחור הזה לא מפסיק לזיין אותי ומחדיר לי גם אצבע לטוסיק.

כשאנחנו חוזרים למזרון הסקס הופך להיות אנאלי, אני שוכבת על הצד וכואב לי אני מתחילה ליילל אבל לא לבכות. הוא משכיב אותי על הבטן, תופס לי את שתי הידיים מאחורי הגב וחודר, ״זונה״ הזין שלו נכנס עד האמצע ויוצא וככה שוב.. ואני מתפתלת מתחתיו. אני משחררת יד אחת ונוגעת איפה שצריך כדי לנטרל את הכאב. השער נפתח. חוזרים לספה, רק אני זזה… הזין נכנס עד הסוף לתחת, אחרי זה אני כורעת והוא נכנס לכוס אבל משוכנע שהוא במקום אחר.

חוזרים לדוגי אנאלי על המזרון ואחרי זה הוא מרים לי את הרגליים מעל הראש שלו וחודר פנימה. אני תוספת לו את הפטמות, לא מושכת, רק מחזיקה חזק… והוא גומר. 

״סוף סוף באת״ אתה אומר לי אחרי שהצלחתי לקום ולהיכנס לחדר. אני מוצצת לך ואתה תופס לי את הראש וחונק אותי עם הזין אני מצליחה לקחת נשימה אחת חניקה, לפני שגלים של רצון להזדיין מתנפצים על קצה הכוס שלי. אני מוציאה את הזין ואתה מכניס לי אותו שוב, אני מתכננת קצת יותר טוב איך לנשום אבל כל שאר הגוף שלי קם כדי לקבל זין.

אני עולה מעלייך מזיינת עת עצמי עליך. אתה מזיין אותי ישר בחזרה. אני רואה את הגמירה שלך בקו הגמר אבל מרגישה את הגמירה שלי רק באופק. אני לא אצליח לגמור אבל אתה כן, ועוד איזה כן. כולי מתמלאת בזרע וממשיכה עוד קצת עם הזין שלך בתוכי. 14:30 אתה יוצא לעבודה.

איך אני נבחנת מחר?

O resschef​(שולט) - חסר רק קהל מעודד :)
לפני חודשיים
זוג555 - אמממ יש…
לפני חודשיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י