לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

זו המציאות שלנו והיא עולה על כל דמיון

להזדיין זה ברכה, מי בא לקידוש?
אנחנו מפרסמים גם פה כדי שבאמת יהיה אפשר להגיע גם מכאן, תפנו רק אם אתם יודעים שאתם יכולים להגיע הלילה ובחייאת תאותתו לפני כל פניה.

ברוכים הבאים לבלוג שלנו בדיוק ברגע כתיבת שורות אלה סיימנו את הלילה לבוקר זה, וכנראה שאנחנו מחפשים את הבא בתור.
לפני חודשיים. 10 ביולי 2024 בשעה 23:38

כשאני נכנסת לחדר אני מגלה שהאיש שהבאת לנו הלילה כבר היה אצלנו לפני כמה זמן (חודשיים?) קשה לזכור כל כך לאחור.

בפעם שעברה שהבחור, המגודל הזה יש לומר, בא אלינו זה כבר היה אחרי לילה שבו הזדיינו במשך שעות או לקראת סופו הוא בא על טורבו. אגרסיבי ברמות בואכה סאדיסטי… לא משהוא שהצלחתי להתמודד עם המכלול שלו. נאלצתי לפרוש בשיא.

הלילה לעומת זאת, בייתת את הבחור. אני לא יודעת איך אתה עושה את זה, אבל פתאום הכל נהיה פשוט וואו! בהתחלה הוא יורד לי ונצמד לכוס כמו רובוט לקרקעית הבריכה או המשאבה הטבולה? היניקה הזו כל כך טובה שלא נוצרת פה בעיית התמסרות. הוא מחדיר גם אצבעות ואני נצמדת לשפתיים שלו ומרימה את הכוס כלפיו, ככה שייכנסו כמה שיותר אצבעות. כוח הזרוע שלו מתעצם והולם בתוכי. 

אתה מגיע למיטה נשכב ואני מוצצת לך ועולה עליו תוך כדי מציצה. אתם גורמים לי לרכוב עליו בטירוף הפיטמות נמשכות לכל כיוון ואתה תופס לי את התחת ומהדק אותי אליו. יש לי אפשרות לכיוון אחד בלבד אז אני זזה חזק, ממש דופקת לו את הצורה, עד הגמירה. בום! 😊

כשאני חוזרת מהטלת כל הנוזלים שהיו אמורים לצאת זה עתה על מיטה, הוא מחבק אותי אליו קרוב קרוב. הזין מתחכך בדגדגן והוא שוב מכניס אצבעות במעלה הכוס, אני לא מפסיקה לזוז עליו ונוגעת בעצמי, בעצמי. רועדת משתקשקת לו על היד. אני מותחת את הדגדגן לאחור והתנועות שהוא ואני עושים בנקודה הזו מובילים למקום אחד, אני לא מאמינה ששוב אבל בכל זאת כדי להחלים צריך לגמור. אני נוגעת נגיעה אחרונה ומפקידה את שאר הגמירה בידיו. בום! 💥 

עכשיו תורו, הוא ממלא לי הפה בזרע, בגמירה ארוכה וטובה.

לילה טוב מאמי ♥️

 

רגעים של בריחה​(אחר) - בוקר טוב ☀️☀️☀️🥰🥰🥰🥰
לפני חודשיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י