לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

זו המציאות שלנו והיא עולה על כל דמיון

להזדיין זה ברכה, מי בא לקידוש?
אנחנו מפרסמים גם פה כדי שבאמת יהיה אפשר להגיע גם מכאן, תפנו רק אם אתם יודעים שאתם יכולים להגיע הלילה ובחייאת תאותתו לפני כל פניה.

ברוכים הבאים לבלוג שלנו בדיוק ברגע כתיבת שורות אלה סיימנו את הלילה לבוקר זה, וכנראה שאנחנו מחפשים את הבא בתור.
לפני חודשיים. 18 ביולי 2024 בשעה 0:28

שחזור - בפעם השנייה שאנחנו מזדיינים עם שניהם. שלושתכם שוכבים על המיטה ואני מוצצת לך, עוברת לאמצעי ונכנסת לו עם הראש בין הרגליים. אחרי זה אני מדפדפת עוד רגליים שמאלה ומוצצת לשלישי. אני פרוסה ומוצצת עד שני מתהפכת עם הרגליים מעל ראשו של האמצעי. נזכרת שהוא לא מפסיק גם כשהמוזיקה נגמרת. אבל הוא פשוט אוכל לי את הצורה וכרגע זה בדיוק מה שצריך לקרות. שמים קונדומים על שניהם, אני משכיבה את הגבוה יותר עם הזין הגדול והמפותל אלוהים יודע לאן על גבו ומחליקה לו עד הגזע במהירות.

אני מעליו והוא מתפרע בתוכי באופן הכי רגוע שהוא יכול. אני מורידה אותו עוד יותר למטה והאמצעי נכנס. הם צוות מתורגל ואין דרך לייפות את זה דופקים לי את הצורה בקטע הכי טובבב שיכול להיות.

כל אחד מזיין לי את הכוס בקצב אחר, וזו תמצית טהרת הצירופים. חלקים שיוצרים שלמות. הם מזיינים אותי ואתה שואל מאמי מה יש בתוכך? ״זין״ אני עונה. הם מתקנים אותי. אני חוזרת אחריהם - ״שניים״. העוצמה של החדירות שלהם ביחד עם ההתכווצות והדהירה הקלה שלי גורמות לאמצעי לגמור.

עכשיו אתה זה שמזיין ואני זו שנפתחת משניכם בתוכי אתה תופס לי את התחת ומנער אותי בכיוון החדירה, תופס לי את השיער ומושך את כולו אחורה ביד אחת.

אחרי זה האמצעי מתחבר בחזרה לדגדגן שלי, ביניקה. תופס לי את הפטמות זה פורס אותי לפניו אני פתוחה לחלוטין.

מדלגים לסוף כי כבר ממש מאוחר

אני שוכבת על הגב והוא מזיין אותי ומתכופף לאט לאט כדי להכניס את הציצי לפה, זה בשלב הזה יכול רק לחרפן - בגירוי הזה קשה לי ממש לעמוד ואני שמה שתי אצבעות מעל הכוס הזין שלו ננעץ בתוכי אני רועדת עליו וגומרת. 

מעיפה לו את הראש מהציצי ובאותה דחיפות גם מוציאה את הזין מתוכי. אתה אומר שכבר נהיה מאוחר אז הולכים לישון, לילה טוב מאמי ♥️


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י