לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

זו המציאות שלנו והיא עולה על כל דמיון

להזדיין זה ברכה, מי בא לקידוש?
אנחנו מפרסמים גם פה כדי שבאמת יהיה אפשר להגיע גם מכאן, תפנו רק אם אתם יודעים שאתם יכולים להגיע הלילה ובחייאת תאותתו לפני כל פניה.

ברוכים הבאים לבלוג שלנו בדיוק ברגע כתיבת שורות אלה סיימנו את הלילה לבוקר זה, וכנראה שאנחנו מחפשים את הבא בתור.
לפני חודש. 2 באוגוסט 2024 בשעה 0:35

אז אחרי יום מתוח שלא ברא השטן הגיע הלילה וגם הוא לא בא בקלות. Summertime sadness מתנגן ברקע ואני מבינה שהשיר הזה לחלוטין נכתב לגבי חודש אוגוסט. אין לנו הרבה על מה לדבר איתו אז אנחנו לא מבזבזים זמן. אני מוצצת לך והוא מצטרף אליי לרגע, אני עוברת למצוץ לו והוא מוצץ לך בבלעדיות. 

אחרי זה הוא משכיב אותי על הגב ואני שמה לו כפות רגליים על הכתפיים. הוא שותה אותי. הוא מרים לי את הרגליים באוויר ואז מפסק אותי עם הידיים וצולל עם הלשון פנימה. אחרי זה הרגליים אני מוכנה לזין ואתה נותן לו קונדום אבל הוא רוצה לחכות, אתה בא ומזיין אותי בדוגי כמה התגעגעתי לתחושה גם אני נדפקת לך על הזין. אתה מזיין אותי כמו מסז׳ פנימי לכוס ואני מרגישה איך אני נרגעת ונפתחת באיטיות.

אתם מתחלפים - הוא מזיין אותי מהר ועמוק אבל אני כבר רגועה ומטפסת שלב אחד למעלה במחשבה, ככה שהכוס ממש באוויר לזוית עמוקה של חדירה. הוא תופס לי את הגרון בשתי ידיים ומושך אותי לאחור אני עוד שומעת אותו אומר ״פאק״ ואז נזכרת שהוא גומר מהר. יש לילות שככה זה עדיף… כבר מאוחר ואתה שולח אותי לישון. לילה טוב ♥️


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י