ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

זו המציאות שלנו והיא עולה על כל דמיון

להזדיין זה ברכה, מי בא לקידוש?
אנחנו מפרסמים גם פה כדי שבאמת יהיה אפשר להגיע גם מכאן, תפנו רק אם אתם יודעים שאתם יכולים להגיע הלילה ובחייאת תאותתו לפני כל פניה.

ברוכים הבאים לבלוג שלנו בדיוק ברגע כתיבת שורות אלה סיימנו את הלילה לבוקר זה, וכנראה שאנחנו מחפשים את הבא בתור.
לפני 3 שבועות. 20 באוגוסט 2024 בשעה 0:01

עשר דקות אחרי שהוא מגיע הוא מתמקם על ס-פי ה-טבעת שלי בצורה של החתיכה האחרונה בפאזל. אבל ההתאמה האחרונה באמת לזה היא שאני מוצצת לך תוך כדי שהוא מלקק כמו הרגע הזה שהגעתם למצב שבו אתם עדיין לא נותנים ביס בגביע ועדיין מלקקים את הגלידה עם הלשון. ואחרי זה הוא חודר. אי אפשר להתכונן לגודל הזה אז יוצאים להפסקת עישון.

אני מודדת לו את הזין לפי המרחק הכי גדול שאני יכולה לעשות בין האצבעות שלי. ואז הוא פשוט מעביר את היד על הזין שלו והזין גדל ב-5 סנטימטרים. המדידה שלי בין האצבעות מדויקת 😇 (20 ס״מ) אני מוצצת לו, מניחה על הזין שתי כפות ידיים ועדיין נשאר מקום.

אחרי זה אני מטפסת מעליו ומחליקה לו לאט על הזין, זה בלתי נגמר אז לחדירה כפולה אני קוראת לך לסדר את הזוית. אתה נכנס גם וגורם לדרקון להתבלבל באיזה חור נכנסת 😅 אתה מנענע את הצורה של הכוס שלי ביחד איתו. כשאתה יוצא אתה משאיר אותי משופדת באורך מלא על הזין הענקי הזה. כשהוא תופס לי את הציצים המלחמה אבודה ואני גומרת ממש חזק. 

אחרית דבר: אני שוכבת על הצד, אני על ארבע אני על שש ואז אני שוכבת על הגב כלום לא משפיע… הדרך היחידה לרכוב על הדרקון היא לזיין אותו בחזרה, וזה בדיוק מה שאני עושה. מלמטה כשאני מתחתיו אני מתחילה לזוז חזק חזק… חזק לא פחות ממנו. אני גונחת מכאב ועונג וכאב ועונג (תיקו) הזין שלו פשוט ענקי. אין מנוס מלדפוק את עצמי חזק… חזק… כנגד הזין הענקי הזה. אתה גומר וגם הדרקון יורק אש.

🔥 

 

Aציבעוני​(אחר) - הוא בטופ שלוש?
לפני 3 שבועות
זוג555 - …
לפני 3 שבועות
snowman - וואו זה חתיכת זין ענקי!!
לפני 3 שבועות

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י