לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

זו המציאות שלנו והיא עולה על כל דמיון

להזדיין זה ברכה, מי בא לקידוש?
אנחנו מפרסמים גם פה כדי שבאמת יהיה אפשר להגיע גם מכאן, תפנו רק אם אתם יודעים שאתם יכולים להגיע הלילה ובחייאת תאותתו לפני כל פניה.

ברוכים הבאים לבלוג שלנו בדיוק ברגע כתיבת שורות אלה סיימנו את הלילה לבוקר זה, וכנראה שאנחנו מחפשים את הבא בתור.
לפני שבוע. 9 בספטמבר 2024 בשעה 3:14

אחרי שאני מתקלחת אני צועדת לעבר החדר בגרביים בלבד, אם אני אתלבש זה יהיה במשהו מהארון שלך. הוא כבר כאן ואני מגיעה לחדר בדיוק כשאתה עומד לשלוח אותו לומר לי שאין צורך להתלבש.

אני מזהה אותו מקבוצת הבלוגים החסרים של לפני שבוע. מכיוון שאנחנו מכירים אין צורך להכביר במילים, רק במעשים. אתה נשכב על המיטה במקום הקבוע שלך ואני זוחלת אחריך ומוצצת לך, תוך כדי כך הוא מתקרב ומשווה גבהים, הזין שלו עם נטייה קלה שמאלה. התפנית שיש לו בזין מאפשרת נוחות מקסימלית במציצה לסירוגין ולעומק.

זין עמוק בגרון ממחיש לי מיד כמה אני זקוקה לאחד גם בכוס, הוא גם מבין את האמת הפשוטה הזו ומתחיל לזיין אותי בדוגי. יש לו זין גדול ואני מתחילה לסגור עליו את הזווית, תוך כדי שהוא לא מפסיק לזיין.

החדירות שלו ממלאות הוא נכנס עמוק ממש וכשזה עמוק מדי… אני פשוט עוברת מרגליים פתוחות לרווחה לשכב על הבטן. בהילוך ראשון תוך כדי תנועה אני מעבירה כלפי פנים רגל אחת ואז שניה עד שאני נשכבת על הבטן ברגליים סגורות הברכיים נעוצות עמוק במזרן והישבן מונף כלפי מעלה. יש לו נעילה מהודקת של הכוס שלי על הזין שלו ככה שברור מה הולך לקרות ואכן אחרי דקה מהירה של תנועות הזיון נעשה עמוק, איטי והוא גומר.

אנחנו מעשנים שאכטה והוא כבר שם עוד קונדום, כדי שאני אוכל לרכוב עליו. אני משופדת עליו עד הסוף וגונחת או במילים אחרות מייחלת להגעתך. יש איזו שלמות בחדירה הכפולה כשאתה מגיע ומפסק לי את הרגליים ונכנס אין מאייש טוב ממך לעמדה הזו. אני נמעכת ונסחטת עליכם הוא תופס לי את הציצים זה כמו מושכות, מכניס אחד לפה ואתה תופס אותי בתחת ומוחץ עוד יותר כנגדו הלחץ על הכוס מתגבר עוד רגע יהיה בלתי אפשרי להחזיק מעמד אתה מזיין אותי מאחורה והוא מלמטה אני כמעט גומרת מזה - לא לפני שהוא שוב גומר.

בסוף השאכטה הבאה הוא חודר אליי כשהוא שוכב על הצד. אני זזה כנגד הזין שלו עד שהוא מתרומם, מניף לי את הרגליים באוויר ודופק לי את הצורה. אני עם ידיים על הברכיים ורגליים על הכתפיים שלו. אני מורידה כפות רגליים למזרן ומשפשפת את הכוס מהר ממש ביחד איתו, תוך כדי שאני עולה ויורדת לו על הזין אני גומרת. 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י