סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

זו המציאות שלנו והיא עולה על כל דמיון

להזדיין זה ברכה, מי בא לקידוש?
אנחנו מפרסמים גם פה כדי שבאמת יהיה אפשר להגיע גם מכאן, תפנו רק אם אתם יודעים שאתם יכולים להגיע הלילה ובחייאת תאותתו לפני כל פניה.

ברוכים הבאים לבלוג שלנו בדיוק ברגע כתיבת שורות אלה סיימנו את הלילה לבוקר זה, וכנראה שאנחנו מחפשים את הבא בתור.
לפני שבוע. 13 בספטמבר 2024 בשעה 7:05

בזמן שאתה במקלחת אני מדברת בטלפון עם מי שבעוד שבועיים  יהפוך לשכן. הוא שתה וזה בדרך כלל גורם למצטרפים לחשוש להגיע מטעמי חוסר עמידות. אני נכנסת להתקלח וכשאני יוצאת מסתבר שחיזלשת אותו.

יש דפיקה בדלת וזה סימן שבעוד כמה שניות ייכנס לחדר מישהו מוכר… זה השוטר!

השוטר נכנס ומתיישב בכיסא הפסנתר מחבק אותי אליו ומושיב אותי עליו. ״זה לא יהיה נוח״ אני אומרת מעבירה את אותה הקונסטרוקציה למיטה אנחנו יושבים ואני מעשנת. המגע שלו מלא געגועים ואגרסיבי כשאנחנו משוחחים על האזיקים של המשטרה והוא תופס לי את הפטמות ומושך בכוח. אני זזה מהכאב, ואתה מזכיר לשוטר שהוא רגיל לבוא באמצע הזיונים ולא בתחילתם.

אני נשענת על האמות ומוצצת לך בזמן שהשוטר מעביר את הזין הגדול שלו לפתח הכוס ומתחכך. הוא דוחף לי את הראש ואני מוצצת לך עמוק יותר. אני מזדיינת לו על הזין בלי שהוא נכנס וזה אומנם מחרמן אבל בעיקר מחרפן. השוטר ממשיך להעביר את הזין בין החורים שלי בלי להיכנס כשאני מוצצת לך את הביצים. מדי פעם הוא קצת מעלה אותי בשביל לדייק את הזווית. עד שאני מתייאשת ושואלת ״למה אתה לא נכנס? אני רוצה קונדום״.

השוטר ממש דופק אותי כשאני עדיין שעונה על האמות ומוצצת לך אבל מהר מאוד אני נשכבת ומצמידה את הכתפיים למזרן. אחרי זה השוטר מעלה אותי לרכוב עליו ואתה מאחוריי נכנס לי גם לכוס. החדירה סימולטנית והכוס שלי מתוח בטירוף. זה כל כך טוב… אני מתרכזת בלנשום ואתה עובר לצפות. כשאני עדיין עליו השוטר מזיין אותי, לוחש לי מלא דברים באוזן ואתה חסר בכוס. 

״איזה כוס מדהים״ הוא מזיין אותי מלמטה ״איזה כוס מדהיםםםם״ הוא לא מפסיק לזיין אותי ולחזור על זה כל פעם הסוף של המילה מדהים ארוך יותר ״את אוהבת שאני בא לזיין אותך? את אוהבת זין?״ אני לא באמת יודעת מה לענות על כל השאלות האלו אז אני מסתפקת ב-״כן״ 😅 בסוף אני שוכבת על הגב סוגרת את הרגליים מעל הגב שלו ומורמת עליו חצי באוויר עד שהוא גומר. 

ואז בתזמון מושלם הפיל מגיע. השוטר נשאר לצפות איך הפיל נאבק בעצמו שלא לגמור. הוא מלקק אותי ומכניס לי אצבעות ואני נוטפת לו קודם על הלשון ואז על הזין. כל שתי דקות הפיל עוצר את הזיון כדי לא לגמור ואני בשלב זה צריכה זיון ללא מעצורים. 

הפיל מזיין אותי וגומר ואז אתה אומר לי ״זה הקיו שלך ללכת לישון״

snowman - מי זה הפיל שבחדר?
לפני 6 ימים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י