אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

זו המציאות שלנו והיא עולה על כל דמיון

להזדיין זה ברכה, מי בא לקידוש?
אנחנו מפרסמים גם פה כדי שבאמת יהיה אפשר להגיע גם מכאן, תפנו רק אם אתם יודעים שאתם יכולים להגיע הלילה ובחייאת תאותתו לפני כל פניה.

ברוכים הבאים לבלוג שלנו בדיוק ברגע כתיבת שורות אלה סיימנו את הלילה לבוקר זה, וכנראה שאנחנו מחפשים את הבא בתור.
לפני 16 שעות. 18 בספטמבר 2024 בשעה 23:50

חמש דקות מהרגע שכף רגלו נחתה פה אנחנו כבר מוצאים את עצמנו עירומים ומזדיינים - הוא טורף ומפמפם. הבחור בא באגרסיות ואני יכולה להשתלט על זה. הוא מנשק מושך צובט ולש הכל בבת אחת במיקס. אני מוצצת לך והבחור שוב לא מראה סימני האטה או עדינות בכל מה שקשור ליד שלו בכוס שלי.

אני תופסת לו את היד כשהוא מתחיל לעשות את אותו הדבר בתחת. אני מוצצת לו ושניה לפני שאני מניחה לו קונדום על הזין ומגלגלת כלפי מטה אני קמה מהמיטה ויוצאת מהחדר.

כשאני חוזרת לחדר ושמה קונדום הוא דופק לי את הצורה. באיזו צורה הוא דופק לי את הצורה? הוא מחטיף מכות לכל ישבן ובהתאמה הכל מרדים. כשאני מושיטה יד לאחור הוא תופס אותה וככה קורה גם עם יד שמאל ומזיין.

הוא עובר לתפוס את שתי הידיים שלי ביד אחת שלו, ועם היד השניה תופס לי את הפנים, מושך אותי על הזין שלו מהלסת והידיים וגומר חזק.

כשהמחול האגרסיבי הזה מתחיל שוב הוא נגמר בתמונה שלו מסיר את הקונדום במהירות שתולשים פלסטר ומשפיך עליי והרסס ניתז על הבטן על הפופיק הידיים מהכוס עד הציצים איפה לא?

״וואו אלוהים… זה היה פשוט וואו״

הוא מודה לנו על הזכות ומסתלק.

master-rr - 💚💚💚
לפני 16 שעות

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י