סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Yours

לפני 3 שנים. 24 באוקטובר 2020 בשעה 14:43

מרגישה שהנפש שלי התעוררה, התעוררה לרצון לחיות, לרצון להתפתח, להפוך מפוטנציאל לא מנוצל לשיא ההגשמה העצמית… תקופה שהאומנות שלי רק מחפשת לטרוף את העולם, היצר ליצור מתגרה ומפרה את עצמו נותן לעצמו מזון שרק פותח את התיאבון יותר כאילו הוא אכל חריף…


הקצב שבו קורים הדברים זה כמו ספרינט של 100 מטר להספיק הכול וכמה שיותר ולתת את המקסימום מעצמך כי לא יהיה זמן אחר, עכשיו זה הזמן, המאמץ, הזיעה הניגרת החום גוף שעולה, דופק מאיץ והאנדרופינים אוח האנדורפינים זה שמימי!! 

הזמן,  זה המצרך הכי נדיר בעיניי זה נהייה אישיו בשבילי אפילו עד כדי אובססיה, הצורך של לנצל עד תום את המתנה הזאת של זמן ללא חובות, בלי ימים שצריך דברים אלא ימים שרוצה דברים, לא צריכה להגיע למקומות בזמנים שונים אלא רוצה להגיע, הזמן זה הדבר שהכי צריך להעריך ושתמיד בראש שלי שלא יהיה זמן אחר כזה ושלא תהייה שוב תקופה כזאת שיש את המשאב הכי יקר הזה- זמן חופשי ללא צורך של דאגה כלכלית קיומית, החיים לפי העיצוב שלי הסדר יום שאני אחראית עליו… מתחילה לחשוב וליצור לעצמי דרך עתידית לחיות ככה או לפחות חלק ניכר מהזמן. 

שמה לב שממש מעט מסתדרים עם החופש הזה בלי לצלול למקום של אבדון של ריק וכלום של טלויזיה ואוכל וריקבון וההרגשה של שרק יעבור ועוד יותר מעטים שזאת תקופת פריחה. 

אני לא זוכרת תקופה שככה נשמתי עמוק והרגשתי כול נים בריאות מלא באוויר החופש של הנפש, אוויר חופש- כמה זה נעים וכמה זה נקי ומזוקק… 

התחלתי לימודים של שני קורסים שונים זה כזה כיף ללמוד!! שמתי לב שנהנת מכול סוג של למידה זה כזה מעצים ומאדיר, אני כמו ספוג בזה, סופחת אליי כול פיסת מידע כי הכול מפתח אותי בצורה כזאת או אחרת ומשפיע ופותח את הראש להבנה גדולה יותר מהידע שקיים אצלי . 

לומדת קורסים שהם שני עולמות כול כך שונים אבל תכלס כולי עשויה מקצוות כול החיים הייתי מקצה קיצוני אחד לקצה קיצוני אחר נמצאת בהכול ולא בכלום קצת בזה וקצת מזה… לאחרונה מפתחת רובד מיוחד בין כול שכבות החיים שלי שמשלב ומאחד את כול הקצוות שבי שמשתלב יחד לישות מוזרה, ודפוקה ומדהימה ומיוחדת קומפלקס קוסמי חדש...נראה לי שזה לא רק התקופה אולי זה גם קצת הגיל שבו האופי מתגבש ויותר מבינה מי אני ולאן ומה רוצה...בעיניי זה גיל מהמם ומקום תודעתי כזה איכותי. 

מרגישה שנפתחת לי הדרך, שהאבן המשתלבת, משתלבת פיסה בפיסה לרצף חדש של פסיפס החיים  שעליו צועדת. 


כן אני במקום טוב. 

כן אני מסופקת אבל לא שבעה. 

כן הראש והנפש במצב של התעלות. 

ואמן, אמן שימשיך ככה! 

 

**הושמד

**יצירה ישנה שלי ❤️

שקט1 - איזו מוכשרת את.ובהצלחה 🙏👍😊
לפני 3 שנים
im for you​(נשלטת) - תודה אהוב❤️
לפני 3 שנים
orian - מקסים. תמשיכי לטרוף את העולם
לפני 3 שנים
im for you​(נשלטת) - לגמרי זוללת חחח❤️
לפני 3 שנים
השיפוצניק - ❤
לפני 3 שנים
im for you​(נשלטת) - 😘😘
לפני 3 שנים
november rain​(שולט) - כרגיל כתיבה משובחת
בהצלחה בלימודים אני סמוך ובטוח שתצליחי !
לפני 3 שנים
im for you​(נשלטת) - תודה מדהים אחד😍😍😍😍
לפני 3 שנים
חניבעל - נהדרתתת
לפני 3 שנים
im for you​(נשלטת) - תודה נסיך😘
לפני 3 שנים
ריינו​(אחרת){My Lion } - פשוט מהמם!
לפני 3 שנים
im for you​(נשלטת) - תודה מתוקההה😘😘😘
לפני 3 שנים
סוגה - נהדר ביותר!
לפני 3 שנים
im for you​(נשלטת) - תודה לך סוגושש😘😘
לפני 3 שנים
yoni2018 - אלופה בהצלחה
לפני 3 שנים
im for you​(נשלטת) - תודהההה😘😘😘😘
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י