לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ברוך הבא לממלכה שלי

אין פזמון, תרקדו..
לפני 5 שנים. 27 באוגוסט 2018 בשעה 9:08

אנחנו כמעט ב2019 ממש צעד משם,

לא יודעת מה איתכם אני פשוט מטורפת על טרנדים,

טרנד הרווח ברגליים,

טרנד עצמות האגן,

טרנד נפלה לי הכתפיה,

טרנד הפאוץ׳ הסקסי כל כך כי פשוט אי אפשר בלעדיו,

ואיך אפשר ללא טרנד בגדי הים או מיני בגדי ים,או אופסי שכחתי ללבוש בגד ים,

עכשיו באמת.. מאמינה שיש פה לא מעט נשים שפעילות בפייסבוק ובאינסטגרם.. ונתקלו או אפילו העלו תמונות מהסוג בבקשה רק תסבירו לי מה הקטע?

לא ברצינות מה הקטע?

מה העניין בלצלם רווח ברגליים? סקסי? וואלה? 

סורי בעיניי זה פשוט נראה דבילי כי סקסי לא בהכרח אומר שאת צריכה לשקול 40 ק״ג, סקסיות ונשיות לא בהכרח מתאימה ל-40 ק״ג שאת שוקלת, בטח לא כשרווח ברגליים זה בכלל עניין של מבנה גוף, אבל אל תפריעי לעצמך.. תמשיכי בהרעבה עצמית.. בסוף תגיעי ליעד, אגב סביר מאוד שעד אז הטרנד יעלם..

עזבי זה באמת לא מטריד.. אגב גם עניין הכתפיה נפלה לי, פחות מטריד.. אם ככה את מרגישה סקסית Go for that girl, אבל באמת עכשיו, ברצינות, היו מסתובבים עם זה כשהייתי ילדה, לרוב הם בכלל היו סבלים או אנשים שעבדו בעבודות שחורות מהסוג.. מה העניין עם הפאוץ׳, איך לעזאזל משהו שגבר עם כרס בירה ענקית, וג׳ינס שמציץ מתוכו חריץ שם על עצמו, נראה לך כמו משהו סקסי ללבוש!?!? זה מכוער, זה גברי, אבל לא,לא סתם גברי, זה גברי סטייל נהג משאית מזיע וחרמן עם כרס בירה, כזה סקסי זה.. בדיוק זה מה שעולה לי לראש כשאני רואה אישה מסתובבת עם פאוץ׳ וחיה בסרט שהיא לא פחות ממיס יוניברס🤦🏼‍♀️ ,

מסבא שלי הייתי מתרחקת אם הוא היה מחליט להיות כל כך חסר טעם וללכת עם אחד! איפפ😩

וכמובן איך אפשר בלי הדובדבן שבקצפת..

אין לי בעיה עם תמונות פרובוקטיביות, אני לא מחזיקה מעצמי אישה פרימיטיבית, או מתיימרת להיות איזו מתחסדת.., אבל מה הקטע? 

יכולה להבין תמונה נחמדה לבן הזוג לנייד, לידיד, יזיז, או סתם מישהו נטו למען הטיזינג.. אבל פייסבוק? אינסטגרם? וואלה? כאילו שמת תמונת פנים שלך, ויום אחרי תמונת תחת, התחת ניצח ומאז רק הוא מככב? ברצינות? כאילו באמת גדל פה דור של נשים שכל כך צמאות לתשומת לב, שהן יעלו ויעשו הכל על מנת לקבל עוקבים ולייקים? מבחינתי זה פשוט משעמם, ויותר מזה שזה משעמם.. זה דבילי, חושבת על הנכד שלך בעוד כמה שנים ואומרת לעצמי, וואלה בבית הספר כולם ידברו על מה היו עושים לסבתא שלו😂, תעלי תמונה ללא חזיה עם תחתון בלי תחתון לא קריטי, בום 795 לייקים, ו-421 תגובות, שמנה, רזה, יפה, מכוערת, זה לא באמת משנה..

ברור לי שהכל יימשך כרגיל, תמונות ימשיכו לעלות לרשתות, נשים ימשיכו להתפשט כדי לקבל עוקבים ולייקים.. פשוט עצוב שזה המצב היום, שנשים מדרגות ומעריכות את עצמן על סמך כמה לייקים/ תגובות/ עוקבים יש אחריהן.. כי תכלס רק זה מגדיר אותך🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️ 

 


לפחות פרקתי😛

 

נימפומניה ריגשית​(שולטת){מצרפתמקרים} - מממממממ אולי את צריכה לרענן את רשימת החברים שלך בפייסבוק/ אינסטגרם?
חחחחחחחחחחח!!! וצחקתי בקול מהפוסט 😂🤣
לפני 5 שנים
Reina N​(שולטת) - נראה לך?!?! 😂😂😂
אפילו למחוק בקשות חברות אין לי כח,
מה גם שלא כל כך יש ברירה זה בכל זאת פרופיל פרטי ועיסקי יחד..
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י