לפני 8 ימים. יום ראשון, 14 ביוני 2026 בשעה 7:05
עובד היום מהבית,
אכל דבר מה,
והיא ישר מגיעה,
הכלבה (זו שעל 4),
נעמדת לרגליי,
מתיישבת,
ומביטה בי,
מתי אואיל לזרוק לה דבר מה,
האם כך גם אני נראיתי בזמנו ?
זה כל כך משפיל,
אז למה זה כה מגרה ?!
חייב סטירה,
לחזור לעבודה...

