לפני 5 ימים. יום רביעי, 17 ביוני 2026 בשעה 4:08
נו, מה יהיה ?
מסיים הפגישה שכתבתי עליה קודם,
ורואה אותה יוצאת מהסופר,
גברת עם סלים,
אישה נאה, מטופחת,
משקפי שמש - דיסטנס,
היא עוד מעט כורעת תחת הנטל,
מציע לה עזרתי,
היא מחייכת,
נוטל מידיה את השקיות,
וצועד לצידה לעבר רכבה.
היא מודה לי בחיוך,
אני עונה - "העונג כולו שלי",
אם היתה מורה לי,
הייתי גם מנקה את רכבה...
(כ)זה אני,
זו זכות להעניק שירות...

