לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

עבורה

רחשי ליבי לפקודתה
לפני 15 שנים. יום שלישי, 31 במאי 2011 בשעה 4:50

תקופה לא טובה עוברת עלי,
בטוחני שאיני היחיד,
אך אצלי התדירות גבוהה יותר,
וזה מקשה על ההתאוששות.

זה מפריע לי גם בחיי היום-יום,
ואף לא מצליח לתפקד בעבודה.

כ"כ קשה להתנהל בעולם,
כאשר אתה לא אופטימי ...

הלוואי ואצליח לצאת מהבור...

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י