לפני 15 שנים. יום שלישי, 31 במאי 2011 בשעה 4:50
תקופה לא טובה עוברת עלי,
בטוחני שאיני היחיד,
אך אצלי התדירות גבוהה יותר,
וזה מקשה על ההתאוששות.
זה מפריע לי גם בחיי היום-יום,
ואף לא מצליח לתפקד בעבודה.
כ"כ קשה להתנהל בעולם,
כאשר אתה לא אופטימי ...
הלוואי ואצליח לצאת מהבור...

