בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

עבורה

רחשי ליבי לפקודתה
לפני 15 שנים. יום שני, 6 ביוני 2011 בשעה 4:26

יש רגעים,
שאני חש,
שאין טעם לחיים.

מטבעי (לצערי) איני אופטימי,
ולכן, לא רואה מוצא,
ממצב בעייתי,
אליו נקלעתי.

איך ניתן לצאת,
כאשר אין כוחות,
אין אמונה,
ואין ציפיה,
לעתיד טוב יותר...


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י