לפני 15 שנים. יום שני, 6 ביוני 2011 בשעה 4:26
יש רגעים,
שאני חש,
שאין טעם לחיים.
מטבעי (לצערי) איני אופטימי,
ולכן, לא רואה מוצא,
ממצב בעייתי,
אליו נקלעתי.
איך ניתן לצאת,
כאשר אין כוחות,
אין אמונה,
ואין ציפיה,
לעתיד טוב יותר...

