לפני 10 שנים. יום ראשון, 24 בינואר 2016 בשעה 18:19
אז כמו שכתבתי בפוסט מה- 18/1,
התבקשתי, נכון יותר לומר, הצטוותי,
להכין איזה קורס.
ברור שעמדתי בזמנים,
כאשר מקבל הוראה...מבצעה !
ואז, התבקשתי להעביר תמונה,
שתופיע בתוכניה.
דילמה...
איזו תמונה לשלוח ?
איך להציג עצמי ?
שהרי אני "דו-אישיותי",
אני נע בין שני קטבים,
לעיתים גם אני כבר לא יודע מי ומה אני...
מה לשלוח ?



