לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

עבורה

רחשי ליבי לפקודתה
לפני 10 שנים. יום ראשון, 24 בינואר 2016 בשעה 18:19

אז כמו שכתבתי בפוסט מה- 18/1,

התבקשתי, נכון יותר לומר, הצטוותי,

להכין איזה קורס.

ברור שעמדתי בזמנים,

כאשר מקבל הוראה...מבצעה !


ואז, התבקשתי להעביר תמונה,

שתופיע בתוכניה.

דילמה...

איזו תמונה לשלוח ?

איך להציג עצמי ?

שהרי אני "דו-אישיותי",

אני נע בין שני קטבים,

לעיתים גם אני כבר לא יודע מי ומה אני...

מה לשלוח ?

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י