ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

עבורה

רחשי ליבי לפקודתה
לפני 9 שנים. יום שני, 29 במאי 2017 בשעה 9:49

בהמשך לפוסט הקודם...מצטער, אין לי תיאור של סשנים שחווה :)

אז זה מה שנותר לי לכתוב כאן :)


ושוב גברת מיוחדת וייחודית, הלוואי והייתה גבירתי :)

מפרגנת לי...

"רציתי להודות לך על המאמרים שאתה שולח אלי. וגם להתפעל מההספק האדיר שלך!!!!

גם מאמרים, גם הרצאות וגם עבודה!!! וואו!! [ טוב, זה כי אין לי גבירה :) ]

אני קוראת בעניין רב את כל המאמרים שאתה שולח.

הם קצרים ולעניין. מסבים את תשומת הלב המקצועית לנקודות החשובות, וזה הכי חשוב.

כל הכבוד לך.

המשך לשלוח ולהשכיל אותי".

 


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י