REBIRTH OF BENT
אם את/ה נהנה ממה שאת/ה רואה וקורא/ת, ורוצה לייצור אומנות, אני מחפש מודל/ית או מודלים לצילום, ערום/בדס"ם/הרבה חבל :) בעיקר אבל פתוח לכול רעיון שווה
מסורת טוויטר, אישית, חיובית לי
שיעבור בקלות
סתם רגע של כיף
חופש בצד השני של השפיות
אנחנו חיים במקום הכי משוגע בעולם
ולפעמים אני נזכר, שהוא גורם לי לשכוח לנשום את הרגעים הקטנים
אז חלקים נבחרים מהסט ישארו לעד מצונזרים, את מה שאפשר והם בוחרים יראו בעיקר הזוג המאושר, וחלקם הקטן ממש גם אני.
וזה כמעט מבאס, כי זה אחד מהסטים המופלאים, אבל לא, כי זה אחד מהסטים המופלאים, ואני אשוויץ בו גם במעט שאפשר :)
וזו הגרסא החביבה עלי של התמונה הזו.
ומאחר ואני חושב שהם שווים מעקב, אפילו רק בשביל לראות את מה שיפרסמו מהסט, והם לא יהיו בכלוב בסבירות גבוהה אז:
ג'יין ודני
טובה, שנה שקטה, שנה רגועה, שנה של שלום, שנה של חיבוק בייתי (לכל החטופים ומשפחותיהם).
שנה בלי דאגות לאילו שבחזיתות, לרחוקים, לרחוקים מהעין.
שנה של לעשות אומנות ולא מלחמה.
#דניאלשכברלאשלי היום 4 שנים לפעם הראשונה שראיתי אותה.
פעם כתבתי כאן ברכות שנה לא.נשים שאהבתי כאן,
אישיות.
הכלוב כבר מזמן מכיל כל כך הרבה אהבות שלי, אבל אני זוכר את כולן, ואוהב את רובן.
ורוצה שלכולן.ם יהיה טוב. לעולם שפוי, בלי הממשלה הזו כבר השנה הזו ולפני 2026. שישב בכלא המושחת, שישתנה חוק בחירת ראש הממשלה לשתי קדנציות בלבד, שנאשם בפלילים שלא לומר עבריין מורשעל עולם לא יוכל להיות חבר כנסת, שנזכור שבצד השני יש א.נשים לצד היכולות שלנו לא לשכוח אף פעם שכל מי שעבר את הגדר ב 7 לאוקטובר, איננו ראוי לחיות כולל כל מי ששלח אותו לדרך.
שתהיה שנה שלא קשה כל כך לאחל.
ואני תמיד מופתע כמה אני שוכח את ההרגשה הזו
כמה היא נעימה
יגיע לי וואחד כוס ויסקי ממש טוב,
ושקט ללילה כמינימום.
תחזיקו אצבעות, זה לא יכול להזיק אני בטוח.
דווקא שוחחתי איתך בראשי אתמול,
איך שהוא מעגל שלם נסגר,
וחזרתי אל המומחיות שלך ביום יום שלי,
ודיברתי איתך המון, בראש, ולא ענית מספיק אבל היו שם זיכרונות, ולמרות כל הזמן הזה, הקול שלך הרגוע, עשה לי טוב.
פתחתי מחברת שיש לי עם ההערות בכתב היד שלך,
והתגעגעתי.
20 שנה זה בלתי נתפס.
בחייאת תתקשר, אתה היית עף איתי על הסיבוב הזה.
ואני הייתי יכול להיות כל כך הרבה יותר טוב אם היית פה לידי.
שמסתיים ביום הולדתי ה 55
הולך ונבנה כאחד החודשים המהותיים בחיי עד כה,
אני לחוץ,
מתרגש,
חושש,
לעיתים עף,
לעיתים על הרצפה,
וכשהוא יגמר, מגיע זמן לשינוי.
פורק, כי מרגיש מרוחק מכל כך הרבה
להרדם
בחיי
מחר אימון על הבוקר

