יש כזה מקום ואני בדרך אליו
Onwards and upwards
יש כזה מקום ואני בדרך אליו
Onwards and upwards
צהרים עם בירה שגורמת לי לחשוב שצריך בירות בשם השולט, השולטת, הנשלטת, הנשלט, מתחלפת, ומתחלף.
בא לי ים
לצוף בשקט ולעשות דברים מעניינים
מחשבה,
ברביעי הקרוב יש לי פגישות בוקר סביב קריית שמונה, אחרי שיסתיימו יהיה לי זמן, ויש לי חשק עז, למצוא נקודה יפה ברמת הגולן, או ברכס נפתלי, לקשור ולצלם עד השקיעה כולל ;).
מי מעוניין להיות לי למודל.ית? יותר מאדם אחד אולי? צפוניים פנויים או ניידים ?
הסכם צלם מודל נדרש כתמיד!
תמונה משקיעה אחרת לחלוטין לחיוך.
לשחק עם חבל
ויצא מהמם
לבכות
אם רק הייתי יודע איך
להפסיק להיות בובה על חוט
ליצור
לעשות טוב
לראות שלולית ענק מתחתיך
יש נקודה שצילמתי בה רבות,
תצפית על חצי מארצינו הקטנה,
אין באיזור נפש חיה לרב,
אין ליד בסיסים, או אפילו לא יישובים,
ופתאום יש לי את הרעיון המטומטם להפליא ללכת לצלם שם סט בלילה, ולחכות ולנסות לתפוס יירוטים , טילים, חבל ויופי ישראלי אמיתי הכל יחד.
כן זו קול קורא, לא מבטיח שזה יקרה, אבל הרעיון מציק לי, א זאני מעלה אותו לכאן .
הרגעים האילו גורמים לי
אבל
בתכלס
הכל גורם לי
תודה!
לכולכם
שלוש כוסות, אמורות למחוק את החלק התודעתי שלי שלא עצר מזה שבועות.
ואולי , בחסדי הטילים, אשן הלילה
ואולי