צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

Bentחשבון מאומת

REBIRTH OF BENT

There Ain't No Such Thing As A Free Lunch -TANSTAAFL!

אם את/ה נהנה ממה שאת/ה רואה וקורא/ת, ורוצה לייצור אומנות, אני מחפש מודל/ית או מודלים לצילום, ערום/בדס"ם/הרבה חבל :) בעיקר אבל פתוח לכול רעיון שווה
לפני 6 שנים. יום שני, 27 באפריל 2020 בשעה 20:01

היום נזכרתי בשמו, מאיפה זה בא אני לא יודע, די הדחקתי שנים, יוסי, יוסף, את הפנים אני זוכר, לתמיד, כמו גם את הידיים אוחזות בהגה.

 

השאר לא לפה. 

 

אבל זה היה מוזר, וגם יותר מוזר היה לחשוב שעוד רגע 30 שנים, או שכבר עברו 30 שנה, מהרגע של התאונה, של ילד בן 20 מת מול העיניים של בן ה 19.  

 

של ההלוויה אחרי, ניחום אבלים, ואז חזרה למין שיגרה, ושיכחה מבחירה.

 

לפני זמן עשיתי איבחון להפרעת קשב, בגילי, כן, זה התפרץ לרמה שהייתי חייב כבר. בזמן השיח המעמיק עם הפסיכיאטר הגענו לשם, למקומות האילו של הכאב שהיו מולי בצה"ל, והיו כמה, ועוד כמה.

 

היה מרגיע מעט באישוש שלו שאני לא סוחב פוסט טראומה, ואם זאת אני כן. 

 

 

הוא רק פנים, של נהג, שבחרתי לשכוח את שמו 30 שנה, ועכשיו אני זוכר. 

 

ויחד איתו אחרים, וזכרונות ירוק זית, ונרות ליום אחד, לתמיד. 


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י